جاباما
۸۷۵۹۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

«نزار زکا» لبنان را به مقصد آمریکا ترک کرد

طبق گزارش یک رسانه لبنانی، «نزار زکا» شهروند لبنانی- آمریکایی که هفته گذشته توسط ایران آزاد شده بود، صبح امروز بیروت را به مقصد آمریکا ترک کرده است.

خبرگزاری فارس: گزارش یک رسانه لبنانی حاکی از آن است که «نزار زکا» یک هفته بعد از آنکه قوه قضائیه ایران با درخواست آزادی این متهم امنیتی از زندان موافقت کرد، امروز (سه‌شنبه) لبنان را به مقصد آمریکا ترک کرده است.

به نوشته پایگاه لبنانی «دیلی استار»، دفتر زکا در بیانیه‌ای خبر داد که او صبح امروز به وقت محلی بیروت را به مقصد آمریکا ترک کرده است.

طبق این گزارش، این شهروند لبنانی- آمریکایی بعد از آزادی از ایران پیشتر در مصاحبه با دیلی استار گفت که برای دیدار با فرزندانش به آمریکا سفری کوتاه انجام می‌دهد.

زکا دوشنبه (دیروز) با «جبران باسیل» وزیر خارجه لبنان دیدار کرد و در این دیدار از دولت لبنان به خاطر آزای او از ایران تشکر کرد.

زکا شهروند لبنانی که اقامت دائم آمریکا را هم دارد، در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) طی سفر به ایران به اتهام جاسوسی بازداشت شد و دو سال بعد رسما به ۱۰ سال زندان و پرداخت غرامت ۴.۲ میلیون دلاری محکوم شد.

به دنبال سفر هفته گذشته (۲۱ خرداد ماه) «عباس ابراهیم» مدیرکل امنیت عمومی لبنان به ایران برای پیگیری امور مربوط به آزادی زکا، این تبعه لبنانی-آمریکایی به همراه آقای ابراهیم به لبنان برگشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج