۸۷۵۹۶۵
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

مسکن اقساطی برای کارمندان نهایی می‌شود

طرح مسکن اقساطی برای کارمندان دولت که صبح امروز توسط رئیس‌جمهور اعلام شد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و بنا به گفته مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن احتمالاً تا دو هفته آینده به نتیجه می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: طرح مسکن اقساطی برای کارمندان دولت که صبح امروز توسط رئیس‌جمهور اعلام شد در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و بنا به گفته مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن احتمالاً تا دو هفته آینده به نتیجه می‌رسد.

۱۲ خردادماه یکی از نمایندگان مجلس از طرحی خبر داد که طی آن دولت به کارمندان خود پیشنهاد می‌کند در ازای پرداخت ۱۵ درصد از حقوق خود برای ۲۵ سال به صورت قسطی، مسکن خریداری کنند.

امروز نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور در مراسم بهره برداری از پایانه مسافربری "سلام " فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به طرح وزارت راه و شهرسازی برای خانه دار شدن کارمندان دولت اشاره کرد و گفت: کارمندان از روز اول استخدام با اختصاص بخش کمی از حقوق خود تا ۱۰ سال پس از استخدام، صاحب منزل خواهند شد و مراحل آماده سازی و تکمیل این طرح در دست بررسی است تا جوانان در ابتدای شروع کار خود دغدغه مسکن نداشته باشند.

جزئیات بیشتری از این موضوع ارائه نشد اما شنیده‌ها حاکی از آن است که هنوز طرح مدونی برای این منظور تهیه نشده است.

در این زمینه با مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تماس گرفتیم. عباس فرهادیه با بیان این‌که دستور رئیس‌جمهور قطعاً پیگیری و اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: کلیات این پیشنهاد به وزارت راه و شهرسازی ارائه شده اما هنوز در جلسات کارشناسی، جمع‌بندی نشده است. به محض آماده شدن طرح، آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

به گفته فرهادیه، نهایی شدن طرح، بیش از یکی دو هفته طول نخواهد کشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ

    • بدون نام

      خداشکر خیلی خوبی دست شما درد نکند

    • عای

      پس برای ما کارگرا چی؟؟ برای ماها که زیر سلطه شرکت های خصوصی با کمترین حقوقو و مزایا هستیم چی؟؟ واقعا برده داری مدرن یعنی ما
      مسکن اقساطی فقط برای اونا که با انواع پارتی و رانت کارمند دولت شدن

    • سعی

      مرگ بر کارگر یعنی ما آدم نیستیم

    • بدون نام

      طرح خوبی است اگر به بازنشستگان هم بدهن خوب است چون بسیاری از انها بی خانه هستن

    • بدون نام

      فقط کارمندان وحقوق بگیر های دولت آدم هستن همه چیز برای اوناست بسته کالا افزایش حقوق .سهام عدالت .مسکن قسطی وغیره پس کارگرا چی خدا ازتون نگذره

    • بدون نام

      چه شوخی جالبی کرده آقای رىیس .مگه جوانان کار دارند که کارمند باشند و بعدش هم صاحب خانه؟؟؟حالا بخندیم یا گریه کنیم؟

    • بدون نام

      دست شما درد نکند والله یک فکری هم برای بازنشستگان مستاجر تامین اجتماعی کنید که مسکن داشتن ولی بعلت فشار زندگی چند سال قبل فروختن الان مستاجرن وبا این حقوق بازنشستگی اجاره می دهند

    • بدون نام

      برای کارگرنان این خانه ام به سازید مگر کارگران آدم هستند موقوف بالا برای کارمندان خانه هست برای اونا پس ما آدم نیستیم

    • محمود

      هر طرحی که ملت از آن منتفع شوند مفید است اما نه با جنجالی بزرگ برای گروهی کوچک!! آیا همه کارمند هستند ؟! آیا همه کهرمندان جوان هستند ؟! آیا مطمئن هستید نمی خواهید پولی جمع کنید و در صندوقی مثلا مسکن کارمندان ذخیره و سپس تعدادی آن را بالا بکشند و چندسالی به بهانه دنبال زمین گشتن و چندسالی دنبال مفسدان گشتن کسی را منتظر و امید واهی در دل نگذاشته اید؟! نکنید با این کارها و طرحهای بی سروته ملت رو سرکار نگذارید.

    • طهرانچی

      کارمندای دولت در شهرتهران غالبا اهالی شهرستان و روستاها هستتد و بیشترشان نیز در تهران صاحب یک یا چند خانه هستند درحالیکه اهالی تهران کسانی که زادگاه خود و پدرومادرشان نیز در تهران است بیکار و بی خانه و مستاجر هستند و تهرانی های متمول غاابا شغل آزاد و تجارت دارند بهتره در هرشهری برای توزیع مسکن با اولویت زادگاه و نداشتن خانه اقدام شه نه اینکه کارمندی که ماهی شیش تا شصت میلیون حقوق داره بازهم بهش یه آپارتمان مفت بدین. کارمندای گاز تهران حداقل هشت تومن بعضی ها پوتزده بیست تومان تا هفتاد میلیون حقوق دارند(مثال)

    • آشوا

      اگر بدن

    • احمد

      پس جوانانی که کار ندارند (نه خرجی.نه پول کرایه خانه نه پول خرید لباس نه نه نه......)کارکنان حداقل خوبه پولی سرماه دارند بفریاد بیکارهابرسید که وقتی این رامی شنود آه می کشند ازاین آه ها بترسید .

    • بدون نام

      همه چی هست برای کارمندان ولی بقیه کارگر اونها هستن

    • بدون نام

      وهمینطور مرگ بر بازنشسته که عمرشو واسه مملکت تلف کرد و تا الان مستاجره ؟!

    • بدون نام

      خدا کنه شهرداری چی ها هم صاحب خونه بشن چرا شهرداری زاهدان تعداد سیصد قطعه زمین را از طریق مزایده به افراد عادی واگذار کرد ولی به پرسنل خودش نداد خواهش میکنم از مسولین پیگیری کنند

    • بدون نام

      برای ما که مسکن نداریم عالیه

    • بدون نام

      اگر دروغ نباشه خیلی خوبه

    • علی

      آیا مسکن کارمندان:طوری که دولت میگوید؛این طرح فقط به کارمندان جدیدالورود دولت تعلق دارد.یعنی کارمنده دولتی مثل اینجانب که بالای۱۵سال سابقه کار دارم و تاکنون بادوفرزندخانه ندارم تعلق نمیگیرد؟لطفا جواب بدهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج