جاباما
۸۷۶۲۴۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

تارتار: پیشنهادی از پرسپولیس ندارم

مهدی تارتار سرمربی فصل پیش تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد که به دلیل نبود امکانات در این تیم ماندنی نشده است.

خبرگزاری میزان: مهدی تارتار در خصوص دلایل جدایی‌اش از تیم پارس‌ جنوبی جم اظهار داشت: به هرحال شرایط برای همکاری فراهم نبود. مشکلات مالی و سخت‌افزاری زیادی وجود داشت. از مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم که در این سال‌ها به من اعتماد داشتند اما همانطور که فصل پیش هم می‌گفتم امسال در پارس جنوبی نمی‌ماندم.

وی در مورد اینکه برای فصل آینده پیشنهادی دارد یا خیر، گفت: چند باشگاه لیگ برتری و لیگ یکی به من پیشنهاد داده‌اند که از آنها تشکر می‌کنم. باید ببینم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد. قطعا به جایی می‌روم که تیم و باشگاه از نظر مالی و سخت‌‌افزاری مشکلی نداشته باشند و تا بتوانم موفق شوم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جدایی برانکو از این تیم عنوان کرد: برانکو سال‌های خوبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت و کلی افتخار هم کسب کرد، حالا وظیفه همه پرسپولیسی‌ها این است که به تصمیمش احترام بگذارند. شاید اگر قرارداد برانکو به موقع پرداخت می‌شد و باشگاه کوتاهی نمی‌کرد او این فصل را هم در پرسپولیس می‌ماند اما حالا برانکو رفته است.

تارتار ادامه داد: بالاخره برانکو دیر یا زود می‌رفت و حالا مدیران باشگاه پرسپولیس باید به فکر فصل بعد و سرمربی بعدی باشند تا با یک انتخاب خوب پرسپولیس را در مسیر چند سال گذشته‌اش نگه دارند. بالاخره الان انتظار از پرسپولیس بالا است و کار جانشین برانکو هم بسیار دشوار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در پرسپولیس با او صحبتی شده است، گفت: در این مورد با من صحبتی نشده و من هم چون حرفی نشده به آن فکر نمی‌کنم. همانطور که قبلا گفتم چون پرسپولیس با برانکو نتایج خوبی گرفته باعث شده تا هواداران توقع‌شان زیاد شود و مربی جدید را هم سخت بپذیرند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه آیا فکر می‌کند روزی سرمربی این تیم شود،‌ اظهار داشت: من تلاشم را می‌کنم که در کار مربیگری موفق باشم و بعد از آن مدیران باید این تصمیم را بگیرند. درکل چودن پرسپولیس در همه جای ایران هوادار دارد و می‌تواند بازیکن خوب هم جذب کند کلا کار کردن در این تیم ریسک بالایی ندارد. برانکو نشان داد که اگر خوب باشی در تیمی مثل پرسپولیس به راحتی می‌توان موفق شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      بهترین گزینه برای پرسپولیس عالیجناب استاد اسدی .برگردید پیداش کنید.میگن رفته گواتمالا

    • علوی

      دم آقا مهدیمون گرم

    • علوی

      تو روزی سرمربی تیم خودت میشی چون دانش این کارو داری آفا مهدی دوس داشتنی

    • بدون نام

      بازی آخر لیگو به خاطر همچین روزایی واگذار کردی

    • بدون نام

      احسنننننننننننننننتتتتتتت به حرفای قشنگت اقا مهدی .--- میشه به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری به مهدی تارتار پیشنهاد داد ، چون از جنس پرسپولیسه مهدی تارتار ، با خاطره های خییییییلی خوووووووووووب ، مهدی تارتار هم مث همه پرسپولیسیا واسموون عزییزه ؛ امیدوارم هر کسی بیاد درک کنه که پرسپووووووولیس همیشه واس هوادارایه قرمز عزییییییییز و دوست داشتنی ائه و انتظار از قهرمان ایران خیییییییل بالاس همیشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج