۸۷۶۳۴۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

آزمون: سبک ویلموتس به نفع من است

سردار آزمون در فصل گذشته فوتبال روسیه یکی از بهترین سال‌های حضورش در لیگ برتر این کشور را پشت سر گذاشت.

باشگاه خبرنگاران: سردار آزمون در فصل گذشته فوتبال روسیه یکی از بهترین سال‌های حضورش در لیگ برتر این کشور را پشت سر گذاشت به شکلی که به دنبال انتقال از روبین کازان به زنیت سن پترزبورگ ضمن به ثمر رساندن گل‌های فراوان یکی از مهم‌ترین عوامل کسب ششمین قهرمانی آبی پوشان سن پترزبورگ لقب گرفت.

البته او در لیگ اروپا هم بازی‌های خوبی برای تیمش انجام داد و توانست در چهار بازی سه گل وارد دروازه تیم‌های فنرباغچه ترکیه و ویارئال اسپانیا کند.

عملکرد خوب آزمون سبب شد او ضمن قرار گرفتن در رتبه دوم برترین گلزنان لیگ روسیه در ترکیب تیم منتخب فصل ۱۹-۲۰۱۸ این رقابت‌ها قرار بگیرد و به عنوان گران‌ترین بازیکن ایرانی شناخته شود.

در ادامه گفت گو با سردار آزمون را می‌خوانید:

درباره آخرین وضعیت خودت و شروع تمرینات آماده سازی زنیت سن پترزبورگ برای فصل جدید صحبت کن.

تمرینات آماده سازی مان از پنج روز پیش شروع شد و خدا را شکر اردوی خوبی را برگزار می‌کنیم. روز گذشته هم برای برپایی اردو به سالزبورگ اتریش آمدیم. البته تمریناتمان روز به روز سخت‌تر می‌شود تا برای دیدار سوپرکاپ روسیه که قرار است ۱۵ تیر بین تیم ما و لوکوموتیو مسکو برگزار بشود و همچنین فصل جدید لیگ روسیه آماده‌تر بشویم.

قهرمانی زنیت در فصل گذشته لیگ روسیه سبب شد این تیم به عنوان یکی از تیم‌های حاضر در سید یک رقابت‌های فصل آتی لیگ قهرمانان معرفی شود. خودت سابقه خوبی در این رقابت‌ها داری و به تیم‌های بزرگی مانند بایرن مونیخ، آژاکس و اتلتیکو مادرید گل زدی. فکر می‌کنی بتوانی با درخشش در این دوره لیگ قهرمانان مسیرت را برای حضور در تیم‌های بزرگ‌تر اروپایی هموار کنی؟

همه تلاشم را می‌کنم تا انشالله بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم. زنیت تیم خیلی خوبی است و پتانسیل خوب ظاهر شدن در هر بازی‌ای را دارد. بازیکنان خیلی خوبی در تیم ما حضور دارند که می‌توانیم با حضور آن‌ها هر تیمی را شکست بدهیم و کاملاً در لیگ قهرمانان در اوج باشیم. امیدوارم نتایج خوبی را هم در این رقابت‌ها کسب کنیم. البته نه تنها من بلکه تمام بازیکنان زنیت به اینکه با درخشش در لیگ قهرمانان به تیم‌های بزرگ‌تری برسند فکر می‌کنند.

نظرت درباره حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران چیست؟

ویلموتس مربی خیلی خوبی است که با تفکرات جدیدی به تیم ملی ایران آمده است. او دوست دارد در ایران خوب کار کند. من هم امیدوارم ویلموتس در تیم ملی کشورمان موفق باشد و بهترین نتایج را بگیرد.

بسیاری از اهالی فوتبال اعتقاد دارند سبک بازی تیم ملی با ویلموتس تغییر کرده و او همانگونه که در بازی مقابل کره جنوبی و سوریه نشون داد قصد ارائه فوتبال تهاجمی دارد. فکر می‌کنی این موضوع نسبت به زمان کی روش تا چه حد برای گلزنی در گلزنی به خودت و سایر مهاجمان تیم ملی کمک می‌کند؟

خیلی خوب است که تیم ملی با سرمربیگری ویلموتس دنبال فوتبال تهاجمی است و این موضوع برای مهاجمان تیم ملی به ویژه خود من بسیار بهتر است، اما باید بدانیم اگر با فوتبال هجومی هم نتیجه نگیریم از تیم ملی انتقاد می‌شود. باید کار خودمان را انجام بدهیم و همیشه در اوج باشیم. در کل ما باید با اندیشه و تفکرات ویلموتس کار کنیم.

ویلموتس در اردوی اخیر تیم ملی بازیکن جوانی مثل اللهیار صیادمنش را به اردو دعوت کرد و همچنان قصد دارد بازیکن‌های جدیدی را دعوت کند. نظرت درباره این موضوع چیست؟

به نظر من دعوت شدن بازیکنان جدید و جوانی مانند اللهیار صیادمنش خیلی خوب و به سود تیم ملی است. بازیکنان جوان کشورمان پتانسیل بازی کردن در تیم ملی را دارند و می‌توانند به این تیم کمک کنند. جوان‌های زیادی مانند اللهیار هستند که می‌توانند در تیم ملی باشند.

آیا انتخاب نفرات جوان جای نفرات قبلی را در تیم ملی تنگ می‌کند؟

همیشه احساس می‌کنیم جایمان در تیم ملی تنگ است و هیچ وقت خیالمان از اینکه در ترکیب ثابت تیم ملی باشیم راحت نیست، اما چه به عنوان بازیکن ذخیره و چه به عنوان بازیکن ثابت تیم ملی باید کار خود را انجام بدهیم و برای موفقیت این تیم تلاش کنیم.

نظرت درباره حضور وحید هاشمیان به عنوان مربی در تیم ملی چیست؟

همه می‌دانند آقای وحید هاشمیان یکی از بهترین مهاجم‌های تاریخ فوتبال ایران بوده و فرد بسیار باهوشی هم است. مطمئن هستم حضور او در کادرفنی تیم ملی به ما کمک می‌کند.

پس از اینکه اردوی اخیر تیم ملی را به دلیل مصدومیت از دست دادی و ویلموتس هم نظر داد که در اردو نباشی صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه سردار مصدوم نیست چراکه یک هفته قبل از اردوی تیم ملی برای زنیت در لیگ بازی کرد. چه صحبتی درباره این موضوع داری؟

اصلاً برای من مهم نیست درباره ام چه فکر می‌کنند و چه می‌نویسند. چه صحبتی می‌کنند و چه صحبتی نمی‌کنند. این سرمربی تیم است که تصمیم گیرنده است. من وصعیت بدنم را بهتر از هر کسی می‌دانم و این موضوع را با سرمربی تیم ملی در میان گذاشتم. نظر ویلموتس بود که من در اردو نباشم و از او تشکر می‌کنم چراکه با این استراحت ریکاوری خیلی خوبی داشتم و بدنم برای فصل جدید آماده شد. در کل اینگونه نظرات و حرف‌ها برای من مهم نیست.

فکر می‌کنی فصل آینده بتوانی عنوان آقای گلی لیگ روسیه را کسب کنی. در فصل اخیر یک گام با کسب این عنوان فاصله داشتی؟

ابتدا تمام فکر من روی این است که با زنیت قهرمان سوپرکاپ روسیه شوم و بار دیگر قهرمانی لیگ را کسب کنم. ضمن اینکه در لیگ قهرمانان خوب ظاهر بشوم.

قطر و ژاپن این روز‌ها در رقابت‌های کوپا آمه ریکا حضور دارند. به نظرت تیم ملی در زمان ویلموتس نیاز به بازی‌های تدارکاتی بزرگ‌تری دارد؟

صد در صد تیم ملی به بازی‌های خوب نیاز دارد. اگر می‌خواهیم در جام جهانی از گروهمان صعود کنیم و قهرمان آسیا بشویم باید دیدار‌های تدارکاتی خیلی خوبی انجام بدهیم. در این شرایط می‌توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرانجام به فکر ازدواج افتادی. درباره این موضوع صحبت کن چراکه به تازگی مستندی از زندگی ات پخش شد که در بخشی از آن مستند گفتی امسال حتماً ازدواج می‌کنم.

بله امسال اگر خدا قسمت کند این اتفاق برای من می‌افتد و ازدواج می‌کنم. البته باید خانواده دختر مورد علاقه ام هم موافق ازدواج باشند‌.

در هفته اخیر بحث پیشنهاد لاتزیو برای تو بار دیگر مطرح شد. چه اندازه این پیشنهاد جدی است. چراکه در سال‌های اخیر بار‌ها بحث پیشنهاد حتی تیم‌های بزرگی مانند آرسنال و لیورپول به شما مطرح شد؟

درباره پیشنهاد لاتزیو هیچ خبری ندارم. اگر هم خبری بوده با باشگاه زنیت در میان گذاشته شده است. تازه به تیم زنیت سن پترزبورگ آمدم و تمام تمرکزم روی این تیم است. امیدوارم همیشه برای تیمم خوب کار کنم تا زنیت موفق باشد.

درباره مطرح شدن نامت به عنوان گران‌ترین بازیکن فوتبال ایران و سبقت گرفتن از علیرضا جهانبخش در این زمینه چیست؟

درباره اینکه گران‌ترین بازیکن ایران شدم هیچ حسی ندارم چراکه امکان دارد یک روز گران‌ترین بازیکن و روز دیگر ارزان‌ترین بازیکن بشوی، اما باید بدانیم همیشه باید در بالاترین سطح خودمان را نگه داریم.

دوست داری زنیت در فصل جدید لیگ قهرمانان با چه تیم‌هایی هم گروه شود؟

هر چه حریفانمان قوی‌تر باشند، بهتر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      خداکنه

      پاسخ ها

      • @ S S T E @

        خخخخخخخخخخخ
        باز او را دیدم از خنده روده بر شدم
        یعنی آلمان ها اینقدر بد سلیقه هستن

    • بدون نام

      تا دیروز کیروش کیروش میکردی

    • مرتضی

      زنده باد سردار تراختوری یاشاسین آذربایجان یاشاسین ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج