۸۷۶۳۵۱
۳۳ نظر
۵۰۱۳
۳۳ نظر
۵۰۱۳
پ

افزایش قیمت لبنیات غیرقانونی است

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: افزایش قیمت لبنیات در روزهای اخیر برخلاف رویه قانونی و تصمیم ستاد تنظیم بازار است از این ما بدون شک با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: افزایش قیمت لبنیات در روزهای اخیر برخلاف رویه قانونی و تصمیم ستاد تنظیم بازار است از این ما بدون شک با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

محمدعلی اسفنانی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره آخرین وضعیت بازار مرغ و گوشت در کشور اظهار کرد: در بازار مرغ و گوشت با مدیریتی که از سوی نهادهای مربوط شکل گرفته است خوشبختانه ما از پیش از عید با ثبات قیمت‎های روبه رو هستیم و حتی در برخی از موارد از نرخ مصوب دولت نیز قیمت‎ها پایین‎تر است.

وی درباره افزایش قیمت لبنیات در طی روزهای اخیر تصریح کرد: در حوزه لبنیات به لحاظ اینکه شیرخامی که از سوی تولیدکنندگان دریافت می‏‌شود دارای هزینه‎هایی از جمله حمل و نقل و استفاده از ظروف است سبب شده تا برخی از واحدهای تولیدی با سوء‎استفاده از این موضوع در جهت افزایش قیمت کالاهای تولیدی‎شان وارد عمل شدند که این تصمیم برخلاف رویه قانونی است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت قیمت‎های جدیدی را برای لبنیات تعیین کرده است قیمت‎ها باید طبق روال قبلی درنظر گرفته شود از این رو حتما ما با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

اسفنانی تاکید کرد: در بخش گوشت ما فعلا افزایشی نداشتیم حتی شاهد کاهش قیمت نیز بودیم از این رو باتوجه به وضعیت خوبی که در مراتع کشور داریم پیش‎بینی می‎شود در تولید گوشت افزایش بیشتری داشته باشیم از این رو امید است روز به روز قیمت گوشت کاهش پیدا کند و تعدبل شود.

وی گفت: طراحی شده بود که قیمت گوشت قرمز و مرغ در ایام عید امسال به رقم بالایی برسد، اما با کنترلی که صورت گرفت این موضوع عملیاتی نشد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: قیمت مرغ در وضعیت فعلی ۱۱ هزار ۵۰۰ تومان است و ما درصدد هستیم که قیمت گوشت را نیز به وضعیت متعادلی بازگردانیم.

اسفنانی درباره بازار میوه تصریح کرد: فکر نمی‎کنم باتوجه به وضعیتی که در بازارمیوه داریم در این زمینه با مشکلی روبه‎رو شویم از این رو مردم خیالشان از بابت وضعیت میوه راحت باشد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره شناسایی دلالان بازار میوه و گوشت گفت: اگر بنده بخواهم قیمت‎ها را آنالیز کنم باید بگویم مرغ زنده ۷ هزار تومان تحویل کشتارگاه می‎شد ودر زمان انتقال به میدان عرضه ۳۰ درصد بر قیمت مرغ اضافه می‎شد و به حدود ۱۰ هزار تومان می‏رسید اما به واسطه ارتباط دلالان با عمده‎فروشان قیمت مرغ به ۱۵ هزارتومان رسید که ما با حذف دست دلالان و برخی از عمده‎فروشان در جهت مقابله با افزایش قیمت‎ها وارد عمل شدیم.

اسفنانی تاکید کرد: با پیش‎بینی‎هایی که صورت گرفته است ما هیچگونه افزایش قیمتی را در روزهای آینده در اقلام مصرفی مردم نخواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داستانها و حرفها و ادعاهای همیشگی و تکراری!!!!! برو بخواب

      پاسخ ها

      • ش

        اره در باره قیمت گوشت افزایشی نداشتیم .اخه ادم نادان اگه وقت کردی یک سری هم به فروشگاه اتکا واقع در خیابان سپه سربزن و قیمت گوشت قرمز را از نزدیک مشاهده کن .یک کیلو گوشت چرخ کرده .که از اشغال گوشت وخرده گوشت های مخلوط .گوسفند وگوساله است به قیمت بالای هشتاد هزارتومان‌.وران گوساله بالای صدوده هزارتومان و گردن گوسفندی را صدوبیست هزار تومان قیمت زده اند.و انگاه ایشان میگوید افزایش قیمت گوشت نداربم.!!!!

    • بدون نام

      همه چی غیرقانونی است .فعلا دولت کشکی بیش نیست

    • کریم کچل

      پس تا حالا گرونیا قانونی بوده
      خیال کاسب ها را راحت کردین

    • پویا صلاح

      حالا قانونی یا غیر قانونی فعلا که گرون کردن کسی هم زورش به گرونی نمیرسه

    • محمددریادار

      تورابه خدا ارزونش کنید..بخدامردم توان خریدندارند

    • بدون نام

      حرف مفت میزنه

    • zzss

      اگه راست میگید جلوشونو بگیرید.
      چرا نظارت بر قیمتها نیست و بی دلیل اجناس روز به روز گیرونتر میشه

      پاسخ ها

      • ش

        وقتی به کارخانجات لبنی چراغ سبز گران کردن محصولات را دادند .حالا اعلام میکنند غیر قانونی.اگه راست میگید.قیمت ها را به قیمت سابق برگردانید.!!!!!!!!

    • بدون نام

      انگار ابن اقا دستش تو خرید نیس، شاید هم مفتی بهش میدن

    • بدون نام

      تو این مملکت گران شدن اجناس قانون نميخواهد شب میخوابی صبح اجناس گران شده تو مجلس هم یک مشت بیکار آن را تایید میکنند

    • بدون نام

      پارسال هم چندین وچند بار اینو گفتید
      گفتن که کاری نداره
      منم از همین جا میگم گرانی خودرو،لبنیات،میوه،سیب زمینی ،شکر و غیره،غیرقانونی است
      دیدی؟!!!
      هیچ اتفاقی نیفتاد

    • بدون نام

      مردم متخلفان را گزارش کنند......

    • محمد

      وقتی‌۱۰۰۰‌تومان‌یک‌روزه‌بره‌بالا‌بعد‌می‌گن‌حق‌ندارن‌گرون‌کنن‌‌‌‌....‌بابا‌برین‌خودتون‌جمع‌کنین‌...همه‌زیر‌سر‌خودتونه‌‌‌‌‌‌‌....فقط‌میترسم‌از‌فردا‌صف‌ماست‌وشیر‌هم‌درست‌بشه

    • بدون نام

      همه میگن... ماشین هم قیمتش چرته... سکه هم حباب داره... خونه گرونه... ولي کو نظارت و کو گوش شنوا... .

    • بنده ی خدا

      دریک خانه عده ای شروع به میگساری می کنندخوب که دوپینگ کردندیکی ازآنهاازخانه خارج شدوباصدای بلندگفت من خلافکارم یه مرتبطه دیگری خارج شدوگفت چه میگی بابا ماهمه مون خلافکاریم.حالادراین بین نمی دانیم کی مسوله کی مجری هرکی به هرکی شده هرکس دلش خواست نرخ می بره بالا یکی میاره پایین یه پدروپسرباهم دعواشون میشه پسره یه سیلی محکمی به پدرش میزنه ومیگه تاپدرگوش به فرزندبگیره پس تامسولین گوش به فروشندگان بگیرند.

    • ش پوراحمدی

      این اولین بارنیست که تولیدکنندگان لبنیات قیمتهای خودرابالابرده اندواولین بارهم نیست که دستگاههای مختلفی باجاروجنجال این افزایش قیمت راردکرده وغیرقانونی خوانده اند اماآیاتاکنون برای پایین آوردن قیمت کاری انجام داده اند .البته مشخص است که جواب منفی است چراکه اگرکاری مثبت شده بود نیایدیکلیترشیر کمچرب درمدتی کمترازده سال از۷۵تومان به۵هزارتومان رسیده باشد . اینست که بایدبه کسانی که اینروزهادرردافزایش قیمت لبنیات جنجال میکنندگفت که بابااگه تواین قضیه منافع زیرمیزی صدایت رابلند نکرده ماازتوانتظارکاری برای پایین آوزده قیمت نداریم چراکه نتیجه اش معلوم است .

    • بدون نام

      آقا یکی بگه چه خبره؟ مگه میشه اجناس هفته یه بار با افزایش قیمت پیدا کنه؟
      خیلی جالبه هیچ کس جوابگو نیست؟

    • خاندائی

      تعزیرات فقط حرف میزند . ننه قمر هم میدونه گرونیها غیر قانونی هستن . گفتن نداره . خوب مردانه برو جلوشو بگیر. پول بیت المال حرامتون باشه اگه کاری نکنین .

    • بدون نام

      برای بیستمین باره که اینکار را میکنند اگه‌مسولان‌راست‌میگن بشدت با انها بر خورد کنند

    • فضولباشی

      وا ختک برسرم مگرماقانون هم برتی این کارهاداریم وجنس هاساعتی چندبارتغییرمی کنه ؟

    • بدون نام

      پشت گوش ما مخملیه آخه .

    • بدون نام

      از جیب مردم به کام دولت

    • ایرانی

      آقای اسفنانی شما خواب تشریف دارید قیمت لبنیات چند روزی است اضافه شده واعمال می‌شود

    • بدون نام

      خوب جنگ زرگری راه انداختین .. شیر نهصد گرمی معممولی مستضعفی خریدم 3200

    • محمد سلطان

      اول قبول میکنید که افزایش یابد بعد در تره بار صفی میکنید یعد انگ غیر قانونی بودن میزنید بعدش مردم عادت میکنند به صف بستن....

    • بدون نام

      قیمت گوشت از 40 هزار تومن رفته روی 120 هزار تومن و مردم قدرت خرید گوشت قرمز رو ندارند و مسئولین میگن از اول سال جدید تا الان افزایش قیمت نداشتیم قیمتها سر به فلک کشیدن اگر واقعا بفکر مردم هستید کاری کنید که مردم عادی قدرت خرید داشته باشن

    • ماغر

      من چند روز پیش یه برنج محلی گرفتم 150 حالا شده 165 یعنی 15 هزار تومن توی همین چند روز رفت روش اخه خدا نابودتون کنه و انصافتون کجا رفت خدا هرچه از مردم فقیر میخورید همش سرطان بشه بره تو بدنتون که دیگه داغونمون کردین بی شرف های پست

    • چالدران

      ارزان یا گران در دستان پر مهر دولتمان است این سالها م سولان خوب یادگرفتن چطوری گوش مردم را ببو رن گرانی ساعت به ساعت است مردم اگر از خدا 50 سال عمر بگیرن فقط کار بکنند نخورن با نمی توانند به حالت قبلی برسند رشوه مردم را بدبخت کرده

    • چالدران

      در ایران همه چیز غیر قانونی است مسولان اینطور ایران را ویران می کنندتا. دوذیهایشان اشکار نشود

    • بدون نام

      جالبه راجع به افزایش قیمت لبنیات از سه هفته قبل صحبت میکردن اخبارش حتی همین جا هم درج میشد و بلاخره نرخ قطعی شد و باز گزارشش داده شد
      یعنی جناب رئیس تعزیرات تمام این مدت خواب تشریف داشتن؟ حالا بیدار شدن و یادشون افتاده یه حرفی بزنن؟
      سری قبل که هنوز زمان زیادی ازش نگذشته چه کاری انجام دادین که این بار انجام بدین
      لطفاً فقط سکوت کنین و با اراجیف بافتن نمک رو زخم مردم نپاشین

    • بدون نام

      حرف زیاد میزنید...شیر ۲۴۰۰ تومانی سال۹۷ شده ۷۰۰۰ تومان ..ماست که شرایط بسیار بدتری دارد...اگر غیر قانونیست برخورد کنید...ولی دروغ میگویید...

    • بدون نام

      اتفاقا این کارها قانونی است الکی حرف نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج