جاباما
۸۷۶۴۵۳
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

سوییس خواستار توقف حکم اعدام دو بحرینی شد

حزب سوسیال دموکرات سوییس در نامه ای خطاب به پادشاه بحرین خواستار توقف حکم‌ اعدام صادره علیه علی العرب و احمد الملالی دو جوان شیعه بحرینی شد.

خبرگزاری مهر: حزب سوسیال دموکرات سوییس در نامه ای خطاب به پادشاه بحرین خواستار توقف حکم‌ اعدام صادره علیه علی العرب و احمد الملالی دو جوان شیعه بحرینی شد.

«راجر رودمن» رئیس این حزب در نامه مذکور نوشته است حزب سوسیال دموکرات فارغ از نوع جرم، مخالف عقوبت اعدام است به خصوص که در مورد این دو جوان گزارش‌هایی مبنی بر اخذ اعتراف در زیر شکنجه و فقدان محاکمه عادلانه وجود دارد.

در این نامه با اشاره به اینکه العرب و الملالی تمامی راه‌های قانونی درخواست تجدیدنظر در حکم اعدام را طی کرده و دیوان عالی بحرین نهایتاً در ششم ماه مه سال جاری تجدید نظر را وارد ندانسته است، خطاب به پادشاه بحرین آمده است اکنون حیات این دو جوان به دست شما ست و ما خواستار آنیم که حکم‌های اعدام تحمیل شده علیه آنان مورد تصویب پادشاه قرارنگرفته و از عدم اجرای حکم اطمینان حاصل گردد.

رودمن پادشاه بحرین را ترغیب کرده است تا دستور دهد این دو جوان مجدداً مورد محاکمه‌ای عادلانه قرار گیرند و شواهدی که زیر شکنجه گردآوری شده اند از دور خارج شوند.

حزب سوسیال دموکرات همچنین با ذکر نحوه بازداشت، بازجویی و شکنجه این دو جوان و گفته‌های خانواده‌هایشان در این خصوص به ابراز نگرانی جدی پنج کارشناس حقوق بشر سازمان ملل در ۲۱ ماه مه در خصوص پرونده الملالی و العرب و درخواست آنان برای توقف اعدام این دو جوان اشاره کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج