جاباما
۸۷۶۵۲۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

Murder Mystery رکورد بیننده نتفلیکس را زد

فیلم کمدی جنایی Murder Mystery شبکه نتفلیکس با بازی آدام سندلر (Adam Sandler) و جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) رکورد جدیدی در این شبکه زده است.

گیمفا: فیلم کمدی جنایی Murder Mystery شبکه نتفلیکس با بازی آدام سندلر (Adam Sandler) و جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) رکورد جدیدی در این شبکه زده است. این فیلم که مانند Murder On The Orient Express آگاتا کریستی درباره راز قتل مرموزی است، یکی از چند فیلم سندلر است که در این شبکه بزرگ به نمایش درآمد.

این فیلم به کارگردانی کایل نیواچک (Kyle Newacheck) درباره نیک و آدری اسپیتز ، زوجی که لحظات رومانتیک‌شان به مکالمه‌های پیش‌بینی و قدیمی تبدیل شده، است.

نیک افسر پلیس نیویورک است که نمی‌تواند کارآگاه شود و آدری آرایشگری است که عاشق خواندن رمان‌های مرموز قتل است. نیک برای احیا رابطه‌شان، آدری را به مناسبت پانزدهمین سالگرد ازدواج‌شان به سفر طولانی به اروپا می‌برد. آدری در هواپیما با چارلز کاوندیش ثروتمند آشنا می‌شود که این زوج جوان را به مهمانی خانوادگی در قایق تفریحی‌اش دعوت می‌کند.

این گروه که در احاطه شخصیت‌های غریبه قرار گرفته‌اند به گروهی ملحق می‌شوند که وصیت‌نامه عمو میلیاردر کاواندیش، مالکولم کوینس، را امضا می‌کنند. طی اتفاقات تاریکی که می‌افتدط مالکولم به قتل رسیده و نیک و آدری باید این پرونده قتل را حل کنند.

جیمز واندربیلت (James Vanderbilt) فیلم‌نامه را نوشته است. و حالا شبکه نتفلیکس اعلام کرده که این فیلم موفق‌ترین فیلمش در آخر هفته افتتاحیه‌اش بوده است. Murder Mystery که ۱۴ ژوئن اکران شده، ظرف سه روز اول اکران‌اش، توسط ۳۰.۸۷ میلیون نفر دیده شده است.

این تعداد حاکی از این است که این فیلم از Bright با بازی ویل اسمیت (Will Smith) و Bird Box با بازی سندرا بالاک (Sandra Bullock) جلو زده است. فیلم Bright در طول تعطیلات کریسمس ۱۱ میلیون بیننده داشت و Bird Box با ۲۶ میلیون بیننده هفته اول را پشت سر گذاشته بود. نتفلیکس اخیرا اعلام کرده اگر ۷۰ درصد از فیلم هم تماشا شود، این میزان حساب می‌شود. مدت زمان فیلم Murder Mystery دقیقا ۹۷ دقیقه است.

منبع: اسکرین‌رنت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج