۸۷۶۷۴۱
۱۶ نظر
۵۰۰۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
پ

ظریف: عده‌ای به دنبال القای ناامیدی هستند

وزیر امورخارجه گفت: ایران با حفظ سیاست تعاملی روابط خود را با کشورهایی که نگاه برابری و دوستی با ملت ها دارند افزایش می دهد.

ایسنا: به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدجواد ظریف صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار با استاندار اصفهان و جمعی از مدیران استان اظهار کرد: همدلی و یک صدایی همه مسئولان و مردم در کشور می‌تواند به تقویت این امر کمک کند.

وی با اشاره به درخواست آمریکایی‌ها مبنی بر تغییر سیاست‌ها و رفتار ایران ادامه داد: ایران سیاست‌های خود در منطقه را زیر سایه تحریم یا تهدید آمریکا تغییر نخواهد داد و همان طور که در چند سال گذشته با سیاست تعاملی عمل کرده، روابط خود با کشورهایی که نگاه برابری و دوستی با ملت ما دارند را افزایش می‌دهد.

ظریف: عده‌ای به دنبال القای ناامیدی هستند

وزیر امورخارجه ادامه داد: شرایط بین المللی حاکم در جهان نشان می‌دهد که اغلب کشورها با سیاست‌های آمریکا مخالف هستند به عنوان مثال دو سال است که اتحادیه اروپا در مقابل آمریکا موضع گرفته است.

وی اضافه کرد: امروز آمریکا در حوزه میدانی و بین المللی احساس می‌کند که ناموفق ظاهر شده و حتی در برجام نیز شکست خورده است، اما برخی در ایران به دنبال القای ناامیدی و عدم اطمینان به آینده در مردم هستند از سویی دیگرعده‌ای هم به دنبال دوگانه سازی در کشور بوده اند که اعتقاد دارم هر دو جناحی که به این مسأله دامن می‌زنند مقصرند چراکه ما در شرایط سختی نیستیم اما وضعیت اقتصادی را تا حدودی کنترل نکردیم.

وی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب گفت: این ملاقات بسیار سازنده بود و در فضایی توأم از محبت و صمیمیت انجام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیامک

      القا چیه بابا
      اسل خوده واقعیته

      پاسخ ها

      • hadi

        حق داره.مگه میخواد بره تو یه مغازه با حقوق ۱۲۰۰۰۰۰ خرید کنه.اینا از مردم نیستن

    • بدون نام

      صدات ازجای گرم درمیاد..یعنی مردم اینقدر نفهم هستند که اینهمه مشکلات درک وحس نمیکنن..اینهمه بدبختی وفقر وجنایتووووووو..نیازنیست کسی بگه

    • علی

      ناامیدی با شما و جماعت شما عجین و با کلید زنگ زده شیخ حسن بعیده که به امید تبديل شود.

    • بدون نام

      رفتار دولت ونمایندگان بی خاصیت بخصوص در این دودهه آخر ورفتار رانتی وبحساب نیاوردن مردم وارزشهای انقلاب وتظاهر به سیاه نمائی وشیوع اختلاسها ودزدیهای بی شمار وضعف مدیریتی ونا کارامد ایجاد یاس وناامیدی میکند رد گم نکنید مردم خوب میفهمند ولی چون نجیبند آنها ازاین نجابت وبردباری بخاطر حفظ ارزشهای انقلاب باعث سوء استفاده دولتیان رانت خوار شده اند

    • فتاح

      ظریف بی مصرف

    • بدون نام

      شماها دیگه امیدی واسه کسی نگداشتین

    • علی ازتهران

      سلام درود بر شما
      دمت گرم بقول فرمایش حضرت امام
      آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

    • انتقاد سازنده

      چقدر ساده نگاه میکنین آقای ظریف . فقط یه کمی اوضاع اقتصادی رو کنترل نکردین ؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا فقط کمی ؟؟؟؟؟؟؟؟ یه سری به سطح شهر بزنید و قیمتها را جویا بشین . کمی از محافظاننان جدا شوید و به میان مردم بیایید تا ببینید که سهل انگاریهای شما و دوستانتان چه فلاکتی را دامنگیر ما کرده .

    • آ زاد

      شما آ قای امیدوار ، مگر امیدی مانده یا گذاشته امد ،گرانی ،بیکاری ،وعده دروغین ،رانت و چپاول حق و حقوق مردم ،وانزوای روز افزون کشور ،و صدها لیست بدبختی دیگر آ یا ذره ی امید می ماند ،امید رادر چهره دزدان بیت المال و نکبت زادهها ببینید

    • بدون نام

      چیش خودتون دارید نا امیدی به وجود میارید.. نا امیدی بدتراز گرانی دیگه وجود ندارد

    • بدون نام

      آقا! شما وضعیت رو نمی بینید؟ فکر می کنید وضعیت معاش مردم و گرانی ها ساختگی هست و کسانی می خواهند مردم را نا امید کنند در حالی که همه چی آرومه؟! مردم تحت فشار اقتصادی هستند و احتیاجی به القای ناامید کننده ها ندارند!!

    • بدون نام

      مگه گذاشتین امیدی هم بمونه واسه مردم

    • ناخدا غلام

      جناب ظریف یه خورده حق به این سخن دهید.زیرا بیکاری درروستا ها بیداد می کند روستایی بجای تولیدات کشاورزی خودش شده مصرف کننده محصولات وارداتی کشاورزی و دامی! امیدمان به چه باشد قربان.

    • بدون نام

      تو خودت عند ناامیدی هستی

    • بدون نام

      القا چیه مرد حسابی پدرمون دراومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج