۸۷۷۳۳۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کولاکوویچ: معروف به‌خاطر شلوغی به نشست نیامد!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: روز گذشته معروف به دلیل ازدحام جمعیت در نشست بعد از بازی حاضر نشد و امروز از عملکرد معنوی‌نژاد راضی بودم.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: روز گذشته معروف به دلیل ازدحام جمعیت در نشست بعد از بازی حاضر نشد و امروز از عملکرد معنوی‌نژاد راضی بودم.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی الیبال ایران در نشست خبری بعد از بازی گفت: برای تیم ما به جز اوایل ست نخست بازی راحتی بود و بازیکنان به خوبی بازی کردند. تعدادی از بازیکنان هم نتوانستند بازی کنند. به جز ابتدای بازی در کل توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او در مورد میزبانی‌های ایران در هفته‌های سوم و چهارم لیگ ملت‌ها گفت: در کل باید بگویم که همه تیم‌ها این امتیاز را داشتند که در این جو عالی بازی کنند و ما هم از حضور هواداران خود استفاده کردیم. البته حضور هواداران در بازی‌های مقابل کانادا و پرتغال تا حدودی روی تیم ما هم تأثیر گذاشت اما تشکر می‌کنم که از تیم ما حمایت کردند.

او در مورد تغییرات زیاد در ترکیب امروز تیم ملی والیبال نیز گفت: ابتدا این را بگویم که به عنوان مربی به خیلی از صحبت‌ها توجه نمی‌کنم و باید کار خودم را انجام دهم. دلایل تغییرات شاید مصدومیت و خستگی‌ها و حتی انتخاب مربی باشد، اما من از ابتدا گفته‌ام که قصد داریم ثبات را در تیم ملی داشته باشیم.

کولاکوویچ درباره عملکرد جواد معنوی نژاد نیز توضیح داد: او بازی‌های زیادی فرصت داشت که به تیم ملی کمک کند اما مقابل آرژانتین مصدوم شد و نتوانستیم از او در ارومیه استفاده کنیم، اما الان در تیم حضور دارد و باید اعتماد به نفس بهتری پیدا کند تا بهتر شود. در کل عملکرد او خوب بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستایش

      ماهمیشه پیروزیم ما ی آریایی هستیم...

    • خخخخ

      ستایش جون ببند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج