۸۷۷۳۳۷
۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

باهنر: تیک بزنند، تیک‌تاک تحویل‌شان می‌دهیم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ضمن تاکید بر اینکه باید باورمان باشد که هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد، گفت: در طول چهل سال همواره از طرف خیلی‌ها تحریم بوده‌ایم ولی پیشرفتمان بسیار خوب است.

خبرآنلاین: محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز (شنبه) گفت: راه های خوبی برای تبدیل تهدیدهای کنونی به فرصت است.

وی افزود: در تحولات و بده بستان ها بین نظام جمهوری اسلامی و دیوانه گری های ترامپ تحولاتی چون فرستادن واسطه های علنی و غیرعلنی انجام شد و بحث ها جدی بود ولی باید نسبت به سناریو ها تیزبین باشیم تا عکس العمل مناسب با آن را داشته باشیم.

اهم اظهارات وی را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*{با اشاره به شبکه جاسوسی سایبری که وزارت اطلاعات آن را منهدم کرد}: سیستم پیچیده اطلاعاتی بود که در خیلی کشورهای دیگر استفاده می کردند و بحمدالله سربازان گمنام آن را منفجر کردند و این صحبت رهبری کلید واقعی است که اینکه آمریکا می گوید قصد براندازی نداریم به این دلیل است که نمی توانند.

*امروز در شرایط تهدید، دلواپسی های جدی و روزنه های امید خوبی وجود دارد، راههای خوبی هم برای تبدیل تهدیدات موجود به فرصت‌ها است.

*معمولاً وقتی دولت ها و مجلس می‌آیند وظیفه خودشان را صرف تخریب دولت و مجلس قبلی می کنند. عدم اتصال دولت ها و مجالس یکی از مشکلات امروز کشور است.

باهنر: تیک بزنند، تیک‌تاک تحویل‌شان می‌دهیم

*در تحولات و شرایط «پینگ پنگی» امروز نظام جمهوری اسلامی و دیوانگی های ترامپ، واسطه هایی آمدند و بحث های جدی هم مطرح شد و سناریوهایی نیز در جریان است.

*جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران یک جنگ جدی است و ترامپ وقت و نیروی زیادی برای آن گذاشته است. این جنگ تبدیل به پاشنه آشیل او شده و به مساله بود و نبودنش در رقابت با دموکراتها گره خورده است.

* بده بستان های دولت آمریکا با ایران می‌تواند نتیجه انتخابات آینده این کشور را تعیین کند، البته به تعبیر رهبر انقلاب برای ما فرقی بین جمهوری خواه و دموکرات وجود ندارد چراکه هر دو جناح آمریکا به یک میزان توان گذاشتند که انقلاب به پیروزی نرسد و هرقدر امکانات داشتند برای تغییر نظام جمهوری اسلامی بکار بستند.

*ما ظرف این چهل سال تجربیات خوبی بدست آوردیم و نشان دادیم آنجایی که فشار دشمن بیشتر می‌شود، اگر تهدید را به فرصت تبدیل کنیم، فرصت‌های عجیب و غریبی عایدمان می‌شود.

*مقام معظم رهبری با اینکه احترام خوبی برای «آبه» قائل شدند، اما فرمودند ما صداقت شما را قبول داریم اما ترامپ را لایق رد و بدل کردن پیام هم نمی‌دانیم.برخورد سیاسی رهبر انقلاب در این ملاقات عزت مسلمین و نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرد.

*{با اشاره به ساقط کردن پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران} اگر تا قبل از این آمریکایی‌ها به فکر تجاوز هم بودند دیگر حداقل تا مدت ها این مساله را به تاخیر انداختند. می خواهند حداکثر فشار اقتصادی را بیاورند ولی هر زمان که خواستند تیک بزنند ما تیک تاک تحویلشان داده ایم. گاه گاهی هم قصد دارند قدرت‌نمایی کنند که همیشه با مواجهه نیروهای ما روبرو شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این باهنر چرت زیاد میگه یادم نمیاد رای داده باشم

    • بدون نام

      لطفا خفه با همین ادبیات ملت رو به بازی گرفتین

    • کارمند

      حالا مگه چی شده که همه اینطور ذوق زده شده اند واز هر فرصتی برای خودنمایی استفاده میکنند

    • بدون نام

      در هر صورت ما هستیم که گوشت دم توپ خواهیم شد شما راه های بچاب بچاب را به ژن های خوبتان انتقال میدهید

    • بدون نام

      اینهای که دم از مقاومت میزنند بگن با ماهی چقدر زندگی میکنند؟

    • بدون نام

      عجب گفتی من تا الان خیالت می کردم فقط لندن ساعت بزرگی دارد تیک تاک می زند ایران دارد فقط شما می دانید کجاست و حتما مسعول کوکیشن هم بودی دلم برای صدای ساعت لندن از رادیو بی بی سی بسیا ر دلربا بود الان چند سال به گوشم نخورد جوز ه با صدای دلنشین تاک تیک شما ایایایای ای رفتی بخونی زیر پات خالی بود مثل ضرغامی بازنشسته شدی دخالت نکنید چهل سال شنیدیم

    • بدون نام

      قافیه که به تنگ اید شاعر به جفنگ اید

    • بدون نام

      تیک تاک تیک تاک تیک تاک الا آخر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه پیرمردها دارند خودی نشون میدن.شماها بجز حرف زدن مگه کاری هم بلدید که خودتونو انداختید وسط؟

    • بدون نام

      ایده،فکر یک سناتوروسیاستمدارکه این باشدوای به حال بقیه هنوززخمهای جنگ۸ساله،خرابیهای،سیل،زلزله،ترمیم نشده،گیرم کشورهای غربی ناوهایغربی باموشک ازبین رفت۴تاکارخانه،آزمازده،بشن،باوضع،موجودعملا،به،عصرحجربرمیگردیم.

    • بدون نام

      ایده،فکر یک سناتوروسیاستمدارکه این باشدوای به حال بقیه هنوززخمهای جنگ۸ساله،خرابیهای،سیل،زلزله،ترمیم نشده،گیرم کشورهای غربی ناوهایغربی باموشک ازبین رفت۴تاکارخانه،آزمازده،بشن،باوضع،موجودعملا،به،عصرحجربرمیگردیم.

    • aryan

      فعلا همه جوگیر شده اند.

    • بدون نام

      میبینیم اخرش چی میشه

    • بدون نام

      آقا ی باهنربااین تکه کلامت بخدابایدازخجالت بمیری برای یک مسئول اینطور جملات زننده است

    • بدون نام

      تو جنگ قبلی به اقازاده اش میگفت اگر بلژیک اخه بفرستمت سویس ! انوقت همکلاسی های ما تو جیهه .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج