۸۷۷۵۳۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

اسکالونی: آرژانتین به حمایت بیشتر نیازمند است

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین در آستانه بازی تیمش با قطر به دفاع از این تیم برخاست و از هواداران خواست از آلبی‌سلسته بیشتر حمایت کرده و بازیکنان آرژانتین را کمتر تحت فشار بگذارند.

ورزش سه: تیم ملی آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی امشب در حالی در آخرین بازی مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا به مصاف قطر می‌رود که در بازی‌های قبلی عملکردی بسیار دور از انتظار داشته و در حال حاضر با یک امتیاز در قعر جدول گروه B رقابتها ایستاده و برای صعود به مرحله یک‌چهارم به پیروزی مقابل قطر نیاز حتمی دارد و البته ترجیح می‌دهد پیروزی‌ای پرگل مقابل مهمان آسیایی بدست بیاورد.

لیونل اسکالونی اما در کنفرانس خبری پیش از این بازی به دفاع از تیمش برخاست و از هواداران آلبی‌سلسته و مردم آرژانتین خواست از تیم ملی‌شان بیشتر حمایت کرده و بازیکنان تیم ملی‌شان را کمتر تحت فشار بگذارند.

اسکالونی در این کنفرانس خبری گفت:" بچه‌های تیم ملی آرژانتین مستحق حمایت بیشتری هستند نه اینکه تا این حد تحت فشار قرار بگیرند. فشاری که تا حد مرگ افزایش پیدا کرده. آنچه ما در پیش رو داریم یک مسابقه فوتبال است که باید در آن برنده بشویم. فقط همین. ما به حمایت بیشتر نیاز داریم. آنچه تا کنون شاهد بوده‌ایم به ما کمکی نمی‌کند. این بچه‌ها برای اینکه موفق بشوند به حمایت و فضای مثبت نیاز دارند".

اسکالونی که از فاش کردن ترکیب تیمش برای بازی با قطر خودداری کرد در ادامه گفت:" قطر حریف خیلی سختی است. قطر مثل باقی تیمهای آمریکای جنوبی نام بزرگی ندارد ولی قهرمان جام ملتهای آسیا شده و فوتبال خوبی بازی می‌کند. قطر حریف سختی است به خصوص حالا که برای صعود شانس دارد و برای همین به رقیب سخت‌تری تبدیل شده است. من به حریف‌مان احترام می‌گذارم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم نیاز به تاکتیک داره نه حمایت مردمی وقتی چهارتا پاس نمیتونن بدن وقتی یه مثلث ساده هم تو زمین تشکیل نمیشه نشون میده تو کارتو بلد نیستی

    • بدون نام

      فقط مسی نجاتشون میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج