جاباما
۸۷۷۸۸۴
۵ نظر
۵۰۱۲
۵ نظر
۵۰۱۲
پ

ماجرای سرقت‌های پسر پولدار و دختر راننده

پسر پولدار و دختر شیشه‌ای که قهرمان رالی بود با همدستی یکی از دوستانشان باند سرقت از خانه های شرق تهران را تشکیل دادند.

روزنامه ایران: پسر پولدار و دختر شیشه‌ای که قهرمان رالی بود با همدستی یکی از دوستانشان باند سرقت از خانه های شرق تهران را تشکیل دادند.

مدتی قبل مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و از سرقت خانه همسایه‌اش خبر داد و گفت: می‌دانستم همسایه‌مان خانه نیست اما صداهای مشکوکی شنیدم به کوچه رفتم و دیدم دو مرد جوان از خانه همسایه‌مان بیرون آمده و سوار یک خودروی پژو شدند. شروع به داد و فریاد کردم. یک موتورسوار که متوجه ماجرا شد خودروی سارقان را تعقیب کرد اما راننده که یک زن بود با سرعت فرار کرد.

به دنبال این تماس تحقیقات آغاز شد و در ادامه بررسی ها کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند. سرقت‌ها در محدوده شرق تهران رخ می‌داد و عاملان این سرقت فقط وسایل سبک و با ارزش را به سرقت می‌بردند. دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد که در تمامی سرقت‌ها دو مرد از خودروی پژو که راننده آن زن جوانی بود پیاده شده و با ورود به خانه نقشه سرقت را اجرا می‌کردند.

فروش اموال مسروقه در کانال تلگرامی

درحالی که تحقیقات برای شناسایی سارقان ادامه داشت، یکی از شاکی‌ها به پلیس مراجعه کرد و سرنخی را در اختیار آنها قرار داد. او گفت: من عضو کانال تلگرامی هستم که وسایل دست دوم را به قیمت کمی می‌فروشد. دیروز لپ‌تاپی را دیدم که چند وقت قبل از خودم به سرقت رفته بود.

با اطلاعاتی که مرد جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داد، مأموران وارد عمل شده و با فروشنده قرار گذاشتند. با دستگیری متهم جوان به نام امیر، او به سرقت‌ها با همدستی دختر مورد علاقه‌اش و یکی از دوستان خود اعتراف کرد.
متهم گفت: وضع مالی‌ام خیلی خوب است و پدرم رستوران دارد. همین پول زیاد باعث شد تا دوستان ناباب به سراغم بیایند و هر شب مرا به میهمانی دعوت کنند. اما این شب‌نشینی‌ها باعث اعتیاد من شد.

اوایل کسی از این ماجرا باخبر نبود اما آنقدر از پدر و مادرم پول گرفتم که راز این اعتیاد برملا شد. آنها خیلی سعی کردند که مرا ترک دهند اما بی‌فایده بود چون خودم نمی‌خواستم. درنهایت تصمیم گرفتند که دیگر به من پول ندهند، من هم برای تهیه موادم مجبور شدم دزدی کنم. سرقت‌ها را با دختر مورد علاقه‌ام به نام «طناز» و یکی از دوستانم به نام «سروش» انجام می‌دادم.

با اعتراف پسر جوان، طناز و سروش بازداشت شده و به جرم خود اعتراف کردند. به دستور بازپرس «ایرد موسی» از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران متهمان در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفته و بررسی‌ها در خصوص جرایم احتمالی آنها دارد.

گفت و گو با متهم زن

کجا با امیر آشنا شدی؟

در پاتوق موادفروش‌ها. رفته بودم شیشه بخرم، با امیر آنجا آشنا شدیم.

در سرقت‌ها نقش راننده را داشتی؟

بله چون دست فرمان خوبی داشتم. پدرم وضع مالی خوبی دارد و زمانی که دید من علاقه زیادی به رانندگی دارم مرا در کلاس های رانندگی حرفه‌ای ثبت نام کرد. در مسابقات اتومبیلرانی شرکت می‌کردم و برنده هم می‌شدم. امیر که رانندگی‌ام را دید از من خواست در سرقت‌ها همراه او شوم. چند باری هم به خاطر همین دست فرمان خوب توانستم از دست همسایه‌ها و افرادی که ما را به عنوان سارق شناسایی کرده بودند فرار کنم.

چرا اعتیادت را ترک نکردی؟

با امیر چند باری ترک کردیم. حتی یک‌بار به شمال رفتیم و چند روزی اصلاً مواد مصرف نکردیم اما همین که به تهران برگشتیم وسوسه مواد به سراغمان آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف و صددحیف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا اون وارد کننده ی مواد رو اول لعنت کنه
        حیفه باخودتون اینکارو نکنید
        زندکیتونو با مواد لعنتی سیاه نکنید

    • بدون نام

      شما که نامحرم بودین چطور با هم رفتین شمال اگه میشه یکم مساله رو باز کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر محترم بدون نام، 11/11،سرکار توجه کن که داری از سه نفر همدست سارق صحبت می فرمایید، وقتی که هر سه نفر هم دزد هستند و بخاطر تامین مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه سرقت می کنند، دیگر نبایستی در مورد جزئیات صورت مسئله صحبت کرد، از طرفی ممکن است بعد از مصرف شیشه علاوه بر نبود حالت عادی به کلی در دیگر عالمی بوده باشند حتی زن و مرزهای قانونی و شرعی دچار توهم میشده اند و یکدیگر را میکشند

    • بدون نام

      تورو خدا حیف نیی بابا برین شمال ازدواج کنین دیگه برنگردین تو رو خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج