جاباما
۸۷۸۳۲۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کاوانی: به فکر احتمال بازی با تیم کی‌روش نبودیم

ادینسون کاوانی، ستاره تیم ملی اروگوئه بعد از آنکه گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل شیلی را به ثمر رساند ذهنیت و عملکرد هم‌تیمی‌هایش در این بازی را تحسین کرد.

ورزش سه: اروگوئه دیشب در آخرین بازی مرحله گروهی در گروه C رقابتهای کوپا آمریکا در حالی به مصاف شیلی رفت که پیش از شروع بازی در رتبه دوم گروه قرار داشت و اگر موفق به پیروزی بر قهرمان دوره قبلی رقابتها نمی‌شد باید در مرحله یک‌چهارم با تیم قدرتمند کلمبیا روبرو می‌شد که به هیچ وجه خواهان آن نبود.

بازی دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل ادامه یافت تا اینکه در دقیقه ۸۲ ادینسون کاوانی ستاره پاری سن ژرمن با ضربه سر دروازه شیلی را باز کرد تا اروگوئه‌ای ها با همین نتیجه به پیروزی رسیده و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعدی شوند.

کاوانی، زننده گل پیروزی‌بخش اروگوئه در پایان بازی گفت:" ما امروز در بعضی دقایق خوب بازی کردیم و بعضی دقایق خیلی خوب نبودیم. ولی در تمام طول مسابقه ذهنیت درستی داشتیم و به همین علت بود که توانستیم سه امتیاز را بدست بیاوریم".

ستاره اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" ما به فکر بازی بعدی نبودیم و فقط می‌خواستیم تیم اول گروه باشیم. هدف ما این بود که نشان دهیم تیم پرقدرتی هستیم و حالا قصدمان این است که با همین روحیه و اعتماد به نفس کارمان را در این تورنمنت ادامه بدهیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه از کیروش حساب میبرند از مسی گرفته تا کاویانی اون وقت اینجا چند تا لنگی بی سواد بدبخت واسم شدن کارشناس یا اون بیابانی خیابانی سوتی یا اسطوره چرت و پرت علیفر..میناوند . خدایی چه اساتیدی خخخخخ یه مشت ادم نفهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج