۸۷۸۷۴۶
۲۳۶ نظر
۵۰۰۲
۲۳۶ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد شدید پلیس از تهرانی شدن جاده‌های شمالی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از وضعیت جاده‌های منتهی به شمال شدیداً انتقاد کرد و از نگارش نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و … در این خصوص خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از وضعیت جاده‌های منتهی به شمال شدیداً انتقاد کرد و از نگارش نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و … در این خصوص خبر داد.

سیدکمال هادیان‌فر در حاشیه نشست خبری پیش از ظهر امروز خود در مورد وضعیت جاده‌های منتهی به شمال کشور به بیان انتقاداتی صریح پرداخت و گفت: ما چهار محور که به شمال کشور منتهی می‌شود، داریم که تمامی محورها زیرساخت‌شان بسیار قدیمی است به طور که ما در محور قزوین ـ رشت در محدوده منجیل و رودبار، در محور چالوس در محدوده‌های سیاه‌بیشه و قسمت‌های دارای حضور دستفروشان و مغازه‌دارها، در محور هراز و در محور فیروزکوه در محدوده سوادکوه، پل سفید و … مشکلات جدی ترافیکی داریم.

انتقاد شدید پلیس از تهرانی شدن جاده‌های شمالی

وی با بیان اینکه در همین تعطیلات اخیر یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو و وسیله نقلیه طی ۵ روز از محورهای شمالی به شکل رفت و برگشت تردد کردند، گفت: چرا باید تا یک تعطیلاتی می‌شود همه به سمت شمال بروند چرا به دیگر شهرها نمی‌روید؟ مگر کردستان، فارس، خراسان رضوی، یزد، اردبیل، آذربایجان شرقی و دیگر استان‌های کشور جذبه‌ای برای تفریح و گردشگری ندارند که همه به سمت شمال رفته و حتی حاضر می‌شوند ساعت‌ها در ترافیک معطل شوند؟.

چرا جاده‌های چالوس و هراز باید تنها برای تهرانی‌ها باشد؟

رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه با چه منطق و دلیلی باید جاده‌هایی مانند هراز و چالوس تنها در اختیار تهرانی‌ها بوده و برای رفت و برگشت آنها یکطرفه شود، گفت: مگر مردم مازندران و گیلان حق ندارند از تعطیلاتشان استفاده کرده و به شهر دیگر بروند؟ شاید آنها بخواهند در ایام تعطیلات مثلاً به اصفهان سفر کنند، چرا باید جاده را ببندیم و اجازه ندهیم که آنها سفر کنند و فقط تهرانی‌ها بروند شمال و برگردند؟ تازه این تعداد در خود شهرها و مقصدها نیز مشکلاتی را ایجاد کرده بود چرا که یک میلیون و ۴۰۰ هزار خودرو در پنج روز عدد کمی نیست.

هادیان‌فر با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های ما در جاده‌های شمالی دچار مشکل است، گفت: جاده چالوس ۱۰۰ سال پیش ساخته شد یعنی اگر تصاویر آن را ببینید در کل جاده پنج وسیله نقلیه هم نبود اما این جاده با همین ظرفیت امروز وجود دارد و تعداد خودروهای ما به بیش از ۲۲ میلیون دستگاه رسیده است.

وی به محور منجیل ـ رودبار نیز اشاره کرد و گفت: هشت کیلومتر از بزرگراه ما برای خرید زیتون معطل شده است و ترافیک شدیدی در این منطقه به وجود آمده است به طوری که در همین تعطیلات اخیر مجبور شدیم راهی فرعی در کنار رودخانه ایجاد کنیم تا بار ترافیکی آنجا کمتر شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه در طول بزرگراه اجازه داده نمی‌شود که یک سرویس بهداشتی برای مردم ساخته شود، آن وقت در این محدوده مغازه‌دارها قدم به قدم سرویس بهداشتی تعبیه کرده‌اند تا به بهانه آن مسافران اقدام به خرید از مغازه‌ها کنند گفت: در پی آن نیز گاهی تا سه لاین موازی خودروها کنار هم توقف می‌کنند و ترافیک محدوده سنگین می‌شود. به طوری که حتی یگان ویژه هم حریف این خودروها نمی‌شود.

هادیان فر با تاکید بر اینکه باید تکلیف ساخت آزادراه در این منطقه مشخص شود، گفت: باید این بزرگراه ساخته شده و یک رمپ نیز بر ای خرید زیتون اختصاص یابد نه اینکه چندین پیمانکار به این محدوده بروند و به آنها حمله کنند و اجازه کار ندهند. این وضعیت باید درست شود و در این شرایط واقعاً چه کاری از دست پلیس راهور برمی‌آید.

وی تصریح کرد: اگر همین امروز فرآیند ساخت آن ۵ کیلومتر مسیر در محدوده رودبار و منجیل آغاز شود، سه سال دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید بنابراین لازم است هر چه سریع‌تر کار را آغاز کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از نگارش نامه به رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزرای کشور و راه، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و … خبر داد و گفت: یک روز بعد از تعطیلات گزارشی را در مورد این سفرها به این افراد ارسال کردیم و تمامی مشکلات تشریح شد که اخیراً با خبر شده‌اند که وزیر کشور گفته‌اند تا این مسائل در شورای ترافیک مطرح شود.

هادیان‌فر در مورد وضعیت آزادراه تهران ـ شمال نیز گفت: ساخت این آزادراه تا چه زمانی باید همین طور معطل شود و یک مدت کار کنند و یک مدت صبر کنند؟. باید هر چه سریع‌تر این آزادراه درست شود. البته از مردم نیز می‌خواهیم که زمان سفر خود را مدیریت کنند. ما مخالف سفر به شمال یا خرید زیتون و نظایر آن نیستیم اما حرف ما این است که این سفر به شمال باید زمانش مدیریت شود. ما گزارش‌هایی داشتیم که چندین مورد نیاز به انتقال بیمار به تهران یا حضور در مراسم تشییع جنازه و … بود اما به دلیل یکطرفه شدن جاده‌ها برای ساکنان شهرهای شمالی فراهم نشد. حرف ما این است که باید به حق تمام شهروندان توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه لازم است مردم به توصیه‌های پلیس توجه کنند، گفت: در همین تعطیلات اخیر ما اعلام کردیم که بر اساس تردد شمارهای ما سفر به شمال کشور نباید انجام شود و دلیل آن هم ازدحام و ترافیک بود آن وقت یک ضد انقلاب که ردش را گرفتیم و مشخص شد که وابسته به خارج از کشور است، آمده و با انتشار یک تصویر نوشته که جاده‌ها خلوت است و پلیس دروغ می‌گوید. لازم است که مردم اعتماد بیشتری به پلیس داشته و توصیه‌های ما را جدی بگیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تاکید کرد که جان مردم برای پلیس بسیار مهم است و اگر در مواردی مانند ریزش جاده و رانش زمین مسیری مسدود شده دلیل آن حفظ جان مردم بوده است.

هادیان‌فر در پایان ابراز امیدواری کرد که با یک فرهنگ‌سازی صحیح و نیز تأمین زیرساخت‌ها مشکلاتی که در سفر به شمال ایجاد می‌شود، کاهش می‌یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین عزیز

      خوب به خاطر اینکه یک هشتم جمعیت ایران در تهران است ....

      پاسخ ها

      • یک ایرانی

        جاده که نداریم مال زمان رضاشاهه مرحومه .

      • بدون نام

        تو رو خدا بزرگراه تهران شمال رو افتتاحدنکنید وگرنه هر آخر هفته سی میلیون میخوان بریزند سر ما شمالیها

      • بدون نام

        .اومدن به شمالو سخت کنید.نگذارید جنگلهای باقی مونده رو هم نابود کنن

      • بدون نام

        چه ربطی داره.یه عده شور شمالم در اوردن.رفتن تو یه ده کوره مثلا ویلا خریدن هر پنج شنبه میرن شمال.دیدم که میگم.

      • بدون نام

        به کسی مربوط نیست سبک زندگی مردم کجا میرن چکار میکنند

      • بدون نام

        ایران اسمونش همه جا یکرنگ قهوه ای فرقی نداره کجا باشی شمال بدتر

      • بدون نام

        مملکت رو تعطیلی برداشته مجلس محترم تو رو خدا این تعطیلات رو کم کنید اقتصاد همینجوری هم فلج هست

      • مرتضی آزاد

        ضمن درود به همه شمالیها که مهماندوستی آنها زبانزد دنیاست و تهرانیها که در معرفت همتا ندارند، باید از رئیس پلیس محترم به دلیل اعتراف به وجود چنین اشکال عمده ترابری در بزرگراه قزوین رشت قدر دانی کرد. با توجه به اینکه در گذشته حمل و نقل از طریق جاده قدیم انجام می شد و اتوبانی (شبه بزرگراه) وجود نداشت ، ترافیکی با این شدت مشاهده نشده بود و علت آن توزیع و انتشار محصولات منطقه توسط فروشندگان در یک بازه ۴۰ کیلومتری صورت می گرفت و خودروها بصورت حجمی در یک حوزه بزرگتری برای خرید متوقف می شدند. متاسفانه بر اساس برخی تصمیمات غیر سیستمی و غیر علمی و بدون هیچگونه محاسباتی، گلوگاهی بنام فروشندگان زیتون شکل گرفت. چاره کار ایجاد رمپهای محلی در کلیه شهرهای حاشیه بزرگراه و ساخت بازارچه های بومی از ابتدای منطقه کوگیر تا مرکز استان می باشد.

      • بدون نام

        باید ازشون یه عوارض تپل گرفت بدن مردم شمال
        اتوبان تهران کرجم همینه بنده خدا کرجی ها گیر افتادن
        یه عده منفعت طلب صبحها میرن تهران آخر هفته هم یه عده دیگه برعکس میرن شمال و قزوین و ... آلودگی و بدبختی هم واسه کرج

      • بدون نام

        اتفاقا ۱۴:۰۱خیلیم ربط داره وقتی پای چرخوندن مملکت وسط میادخیلیم ربط داره نشستی سرجای خودت نمیدونی پلیس و خیلیها چه گرفتاریهایی بایدتحمل کنن همینطوری نظرمیدی

      • بدون نام

        کل ایران از تهران تقلید می کنند.طرف از جنوب ماشینشو میذاره تو قطار که بیاد بره تو جاده شمال برونه.ما که اصالتمون شمالیه شمال نمیریم بعد از دورترین نواحی باید سالیانه بیان شمال

      • بدون نام

        کلی مناطق سرسبز تو این کشور هست.تو سیل اخیر من حیرت کرده بودم چه جاهای سرسبزی تو لرستان هست.خب برید همون جا.چرا همه هجوم میارید شمال؟

      • گیلک تالش مازنی ترکمن

        چهار تا قوم در شمال ایران زندگی می کنند.پارک و تفرجگاه شماها که نیست. فرهنگ داشته باشید

      • بدون نام

        چقدر تیتر را بد انتخاب کرده اید
        به عنوان منتقد خبر را خواندم .
        ولی حرف کاملاً درستی فرموده‌اند .
        احسنت .

      • بدون نام

        شمالی ها چرا برای زندگی ریختن تو تهران برگردید اشهر هاتون

      • بدون نام

        چقدر رو دارن موقع اجاره شبی سالیانه فروش میگن تبلیغ میکنند قسمت تهرانی نشین همه بافرهنگن مثل
        خودتون الان همه دم دراوردن

      • بدون نام

        همین سایت ها خوبه خرابی بومی هایی که ببار آوردن بار ها گذاشته جنگل ها نصف شده همه رو مفت بردن کردن ویلای چوبی هیزم برای فروش زباله هی مصرف روزانه رو کوه کردن تو جنگل خجالت نمیکشن

      • بدون نام

        این همه حرف داستان برای دوروز تعطیلی خرداده

      • بدون نام

        ۹:۱۰
        هه چقدر شماالی تهران هست همه ترک و کردن که

      • بدون نام

        9:22
        دو روز تعطیلی خرداد ؟ هر تعطیلی و تمام آخر هفته ها همینه وضع جاده های شمال همین امروز برو به اخبار پلیس راهور توجه کن خرابی و تو و امثالت به وجود آوردید که میاید ضمنا یکبار برای همیشه بفهم جماعتی که ویلا دارن ۱ درصد جمعیت شمال هم نیستن

      • غ

        کاسبهای استان ما چشمشون بدر مغازه خشک میشه اینقدر مشتری ندارن واقعا مسافر هرجا بره اونجا رونق میگیره تهرانی یا شهرستانی فرق نداره

      • بدون نام

        باید دور شمال دیوار کشید زامبی ها بهش تهاجم نکنند.اینها با حرف تغییر عقیده نمیدن چون مغز ندارند.تنها راه حل دیواره

      • سینا

        در جاده چالوس فقط یک عامل مهم به جهت ایجاد ترافیک کیلومتری و بازی با اعصاب مردم وجود دارد و آن هم بستنی دهاتی است که پلیس محترم و بسیار زحمت کشششششش و بسیارررر خونسرد مملکت کاملا بستنی دهاتی هماهنگ فقط به ترافیک کیلومتری نظاره گر است
        دیگر تغییرش با خوانندگان محترم

    • بدون نام

      (جاده چالوس ۱۰۰ سال پیش ساخته شد یعنی اگر تصاویر آن را ببینید در کل جاده پنج وسیله نقلیه هم نبود اما این جاده با همین ظرفیت امروز وجود دارد و تعداد خودروهای ما به بیش از ۲۲ میلیون دستگاه رسیده است)

      کدوم گُلی اینها رو پلاک میکنه بدون فکر کردن به تبعاتش؟ کجا حرکت کنن؟ کجا پارک کنن؟ مهم نیست
      منفعت طلبی هم حدی داره. البته حواسشون هست از جنسی میسازن که خیلی دوام نیاره و از بین بره ماشین جدید جاشو بگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شمال گنجایش هجوم این همه مسافر رو نداره.همین الانش هم تبدیل شده به گاراژ و زباله دونی شما.اینو درک کنید

      • بدون نام

        ماشین پلاک نشه!!!! حالت خوبه اخوی. اولین مشکل اینه که دولت هیچ برنامه ای برای افزایش ظرفیت راه ها نداره.دومم اینکه واقعا انقدر سفر به یه نقطه غیر منطقیه.یعنی همه جا رو دیدن فقط شمال مونده

      • سعید خان

        اخه ادم عاقل ماشینهارو رئیس راهنمایی رانندگی نمیسازه که . این بنده خدا میگه حمله نکنید به سمت شمال ..

    • نوشین

      چون تعداد افراد ساکن در تهران با شمال قابل مقایسه نیست. در ثانی درآمد مردم شمال هم بیشترش از جیب همین تهرانی هاست. پس همه نفع می برند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شمال و شمالی ها فقط ضرر میکنن
        فکر کن بخوای درامد دو سه تا تعطیلی در سال رو با نرسیدن امبولانس به مادر مریضت مقایسه کنی

      • بدون نام

        اکثرین قریب به اتفاق شمالیها هیچ درآمدی از مسافرهای مزاحم ندارند.فقط ازدحام و زباله هاشونو سهمشون میشه .این توهمیه که شما دارید

      • بدون نام

        خدا لعنت کنه اون اقلیت طمعکاری که پای شماها رو به شمال باز می کنند

      • بدون نام

        جلوی چشم ما دارید سرزمین احدادیمونو غارت می کنید.ما فقط می سوزیم هیچ منفعتی نمی بریم

      • بدون نام

        ما به ضررش راضی هستیم
        شما برو یه جای دیگه رو آباد کن

      • بدون نام

        چه نفعی دارن حرف الکی نزن جز ترافیک ،انباشت زباله،تخریب محیط زیست وفضای سبز و ورود فرهنگ بی فرهنگی

      • بدون نام

        اولا مردم شمال همه رستوران دار و ویلادار نیستن استانهای شمالی خودشون جزو پرجمعیت ترین استانهای کشور هستن بیشتر مردم هم معلم و کارمند و کارگر و مهندس و ...هستن درثانی تهرانی هایی که میفرمایید عین خودت اکثرا شهرستانیهایی هستن که ریختن تهران حالا فاز تهرانی بودن برداشتن و اخر اینکه از گشادیتونه که میاید شمال چون نیدونید بخواید برید کروستان و آذرباییجان شرقی و اردبیل باید مسافت بیشتر و پول بیشتری هم خرج کنید نفهم

      • رحيم

        خود شمال مركز توليد برنج درجه يك،چاي درجه يك ،مركبات،سبزيجات،ترشيجات،گوشت ماهي،مرغ،دام، و ماهي و خاوياره و.... اون وقت تا 4 تا مسافر ميان مثلا آب معدني رو دو برابر گرون تر ميخرن يعني نا پولدار شديم . شمال خودش بهشته و پر نعمته

      • بدون نام

        اجاره ویلا شبی پونصد الی یه میلیون زده زیر دلتون که میگین تهرانیها نیان شمال. والله.

      • بدون نام

        خیلی از تهرانیها اونجا ملک و املاک دارن که میرن شمال. پس شمالیها الکی خودشونو نگیرن لطفا. شمالیها وقتی میخوان ویلا بفروشن واسه تبلیغ میگن قسمت تهرانی‌نشین. زباله‌ها هم مشکل کم‌کاری شهرداریهاست. هرچند یه عده از مسافرا واقعا رعایت نمیکنن و هر جا میرسن آشغال میریزن.

      • بدون نام

        نیایید .. برو ی استان دیگه و به اونا منفعت برسون

      • بدون نام

        ۱۹:۵۶
        همینقدر بس که نمیدومید حتی ۱ درصد جمعیت شمال هم تو کار اجاره ویلا نیستن

      • بدون نام

        کاربر محترم 19:56
        چند درصد شما تهرانیها میان ویلا اجازه میکنین
        بیشترتون که توی پارک چادر میزنین که حالا میگی اجاره ویلا شبی 500 تا 1 میلیون

      • بدون نام

        قسمت تهرانی نشین؟ یعنی برتری ای دارند؟ از نظر فرهنگی؟ بعد میان ویلاهای بی هویت رو که با نابودی جنگلها ساخته شده می خرند؟ شماها زامبی هستید فقط باید ازتون فرار کرد

      • بدون نام

        خیلی خوبه شمالیا می گن مسافر نفع نداره برای ما ویلا ما اجاره نمیدیم ما وبلا نفروختیم پس کی بوده ؟ خودتون زمین کشاورزیاتون رو با طمع خشک کردین و فروختین به تهرانیا و قمیا و .... حالا توقع دارین نیان تو ملکشون واقعا طمع کارین

      • بدون نام

        مغزتون قادر به درک این موضوع نیست که اقلیت رو با اکثریت یکی نکنید؟ اونی که ویلا اجاره میده اکثر مردم شمال نیست.ما عارمون میاد خونه زندگیمونو بدیم دست کور و کچلها

    • پرسپولیس

      بخدا خود ماها که ساکن شمالیم از کار و زندگی میفتیم تا یه تعطیلات میشه زندگی روزمره مون عملا مختل میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگید که قیمت ها رو هم چند برابر میکنید.

      • بدون نام

        جنسارو گرون می کنید بده براتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        چقدربخیل اهای شماکه مثلاشمالی هستی مردم ایران اگه نتونن برن کشورای خارج .بهرجای ایران که دوس داشته باشن میتونن سفرکنن.من خودم اصلا شمال رودوست ندارم چونکه شهرخودم شیرازخیلی خیلی بهتره.وتهرانیاهم فکرکنم درتهران تفریگاهای زیادوخوبی داشته باشه.شمابمان باشمالت

    • بدون نام

      با سلام و درود به سر کار هادیان فر کارشناس و مدیر فنی جا دارد رئیس جمهور از ایشان به خاطر نکات فنی و ارزشمندکه به نکات خوبی اشاره کردند تشکر بنماید بند یکی از همان کسانی هستم که بخاطر همین ترافیک و غیر استاندارد جاده اصلا دوست ندارم یه شمال سفر کنم

    • بدون نام

      با تهرانی ها مشکل داری همه شهر هامیرن پلاکشو ببین بعد بگو

    • بدون نام

      برو جاهای دیگه رو درختکاری کن س سبز بشه، ملت به اونجاها هم میان...

      پاسخ ها

      • علی

        جاده سبز تو این مملکت زیاده. ولی اغلب تهرانیها نه بلدن و نه همت جای دیگه رفتن رو دارن.

      • بدون نام

        چون ملت عقده درخت و سبزی دارند باید هجوم بیارند شمال و جنگلهای باستتنی رو ویران کنند و ویلا بسازند.هه

      • بدون نام

        شمالیها باید تاوان ندید بدیدی بیابان نشینها رو بدن

      • بدون نام

        اطرف تهران ییلاق های قشنگی هست.برید همون جا

    • بدون نام

      خوب گیلانی مازنی برن اصفهان کی جلوشوگرفت اونا اکثرا بیکارن یا سر زمین خودشونن کارمند نیستند روزای غیر تعطیل برن اصفهان

      پاسخ ها

      • علی

        می خوایید همه مملکت رو شما تهرانی ها قورت بدید خیالتون راحت بشه

      • بدون نام

        گیلانی و مازندرانی اگه همیت داشته باشند باید پای شما وقیح ها رو از سرزمین اجدادیشون کوتاه کنند

      • بدون نام

        اکثر شمالی ها در شهر های دیگه مشغولن مثل قزوین و تهران

      • بدون نام

        ۱۳:۵۱
        این آمار و از کجا آوردی ؟ اتفاقا اکثر شمالی ها تو خود شمال هستن آمارها هم همین و میگه

      • Hadi

        وااای چی میشہ ی نفرم از تہران نرہ شمال اونوقت میبینیم این شمالیااا چی دارررن واس خوردن ہرچی دارین از ما تہرانیااا داریین ک تا میفہمین یارو تہرانیہ قیمتارو دہ برابر میکنین
        ہمہ جای ایران سرای من است ہیچ کس نمیتونہ بگہ کی کجا حق ندارہ برہ ایران مال ہمہ ی مردمہ ہرکسیم ہرجاا دلش خواست میتونہ برہ تموم شد رفت....

    • بدون نام

      به پلیس چه ربطی داره کِی کجا کی میره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه پلیس راه کارش همینه همه جای دنیا !

      • A... m

        به پلیس ربط داره. پس به کی ربط داره.. اتفاقاً بسیار نکات به جایی فرمودن

    • بدون نام

      همه ویلاهای شمال وزمین خواری ووومال تهرانیهای پولدارهستش..انتظارداری ماگداها بریم شمال

      پاسخ ها

      • علی

        برادر خودت رو تحقیر نکن. اگه یه روز من و شمای شهرستانی دسترنجمون رو تهران نفرستیم تا غروب همه تهران همدیگر رو میخورن

      • بدون نام

        غیر پولدارها هم میان چادر می زنند شبیه ایلیاتی ها وسط خیابون و جنگل و همه جا رو گند میزنند و بر می گردند.از نظر فرهنگی فرقی بینتون نیست

    • بدون نام

      تو توضیح بده چرا مازنداران گازوئیل میریزه برای تهرانی تو جاده برای تصادف و درامد مکانیکی رستورانی امداد جرثقیل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی شمالیا اصلا چشم به درآمد توریست ندارن که فقط زمین کشاورزی و شالیزار خشک کردن بفروشن به تهرانی بعد بیا ژست با فرهنگی بگیرن

      • بدون نام

        هر کس با شناسنامه شهر خودش در شهر خودش بمونه،تهران میشه بهشت.ما هیچ جا نمیریم..

      • بدون نام

        وای خدانصیب نکنه.این پولی که ازاین راه دربیادحرام است

    • بدون نام

      مگه تو وکیل مازندارن گیلانی

    • بدون نام

      برای تفریح رفتن باید از شما اجازه بگیریم؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی بومیها از مزاحمتهاتون به ستوه اتومدند شعور و فهم ایجاب می کنه که نیاید

      • شمالی

        تفریح شما شکنجه ماست

    • amin

      شما بگین کجا بریم ما فقط شمالو بلدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون اطراف تهران و کرج .اصلا برو بالا پشت بوم خونه ات بهتره تا بیای تو ترافیک و برگردی

      • بدون نام

        گفته که متن و بخون ((مگر کردستان، فارس، خراسان رضوی، یزد، اردبیل، آذربایجان شرقی و دیگر استان‌های کشور جذبه‌ای برای تفریح و گردشگری ندارند که همه به سمت شمال رفته و حتی حاضر می‌شوند ساعت‌ها در ترافیک معطل شوند؟.))

      • بدون نام

        بیاین شیرازکه مردمش بامرام هستن ومهمان نواز هزارجای دیدنی داره که ازشمال هم خیلی بهتره ..شمالیا ادب ندارن

    • بدون نام

      شمال بخشی از منطقه تهران شده همه ویلا دارن میرن خونه هاشون جاده رو پهن کن به مردم چه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیخود. تقصیر ما شمالی هاست از اول مثل تبریزی ها از غیرخودی ها پذیرایی نکردیم که شمالو ارث پدریتون میدونید و گند زدید به طبیعت و اعصاب و روان ما

    • بدون نام

      میبخشید شما جای بهتر سراغ دارید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازهمه جابهترخونه خودمون هست.یه روزصب همون اطراف نزدیک دوربزنین شب برین خونه

      • بدون نام

        شمال بهتره بریدشمال چونکه نزدیکتره

    • بدون نام

      چطوره جاده های شمال رو زوج و فرد کنیم

    • ۴۰ سال پیش

      جناب سرهنگ پ بیان جنوب بخار کنن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه شمال خنکه تو تابستون؟

      • بدون نام

        خب مگه تهران باشمال چقدرهواش فرق میکنه .بزاری مردمیکه همیشه ازگرمارنج میبرن برن شمال

    • سلام

      این خوشی را هم از مردم بگیرید درختان را آتیش بزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درختها رو همین شما مردم نابود کردید و ویلا ساختید.مگه شمال چقدره که همه تون ویلا دارید؟؟

    • بدون نام

      ببخشید پس برن به قم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب برو همدان كردستان كرمانشاه خرم اباد تبريز اردبيل

      • بدون نام

        دلشونم بخواد

    • بدون نام

      شما که بدتون نمیاد از فردا اعلام کنید هر کی بره مسافرت باید به ما پول بده خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر خوبیه در عوارضی ها باید پول کلان بگیرن تا حداقل هزینه دفع زباله و تخریب محیط زیست شمال درآد هر کی هم نداره تشریف ببره جنوب و کویر

    • بدون نام

      کجای دنیا اینقدر تعطیلی داره همش شد تعطیلی خوب مکنن

    • بدون نام

      آخه این چه تفکریه ؟؟؟ خجالت آوره این رفتار !!! شما توانایی ندارید ترافیک رو کنترل بکنید چرا آوار انتقادات رو بر سر مردم خراب می کنند ؟؟؟

    • mahrdad

      دقیقا مثل این میمونه ((چرا گشنه میشید غذا میخورید)) واقعا مردم و زندگی مردم به تمسخر گرفتن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ینی شمال رفتن از نیاز های اساسی شماس؟؟

    • فرساش ایرونی

      این جاده ها همه از رژیم قبل مونده،وکرنه همینم نداشتیم.الان چندین ساله یه آزادراه شمال رو دارن میسازن....شده مثل قضیه نیروگاه اتمی بوشهر و استادیوم ورزشی اصفهان....همشون یک نثل زمان بردن هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیدن، به جز اصفهان که هنوزم کار داره....مسئولین اکه فقط یکم به کشور میاندیشیدند وضعیت عمرانی کشور بهتر از الان بود حداقل...

    • مجیدآبی

      واقعاًهمشودرست گفت مامردم اصلاًبهم رحم نمیکنیم وبهیچ وجه رعایت حال همدیگه نمیکنیم

    • راستین

      هیچ جای دیگه در ایران مثل شمال و مشهد نمیشه به سادگی محل اقامت اجاره کرد، باید به هتل با مسافرخانه رفت که هزینه های سفر را بسیار زیاد میکنه، ولی در شمال تمام مردم خانه های خودشان را اجاره می‌دهند و بدلیل کثرت عرضه قیمت متعادل شده

    • معصومی

      بگید دردتون چیه ؟
      جاده ها هم زوج و فرد کنید و یا پولی کنید
      آلودگی هوا که با پول حل شد حالا برید سراغ ترافیک ...احتمالا اونم با پول حل میشه ؟

    • بدون نام

      رضا شاه همون سایز اندازه ساخته همونه اگر اندازه عبور یک ماشین بود باز هم همون بود بلد نیستندپهن کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای چی پهن کنند؟ که به جای ده میلیون بیست میلیون تخلیه بشید شمال؟؟؟

    • بدون نام

      دمت گرم،حرف حساب زدی،قدم مهمانان رو تخم چشامون،ولی باید ما این حق رو داشته باشیم از جاده استفاده کنیم چرا باید یک طرفه باشد؟!!

    • محمد

      کرمانشاه کولر گازی روشن
      هوا بشدت گرم
      بازاری هم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تازه اگه این آزاد راه تهران شمالو افتتاح کنند هر آخر هفته سی میلیون آوار میشن سر مردم شمال.لعنت

    • عاطفه

      برا اینکه پول نداریم مثل شما خارج از کشور بریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا مدام هجوم میارید شمال؟ مگه جای دیگه وجود نداره؟ چقدر برای مردم بومی مزاحمت ایجاد می کنید؟

    • محمد گیلانی

      واقعا اگر مالیات بر حضور خودرو ها و عوارض را به ازاء هر خودرو 50 هزار تومان بگیرید شاید تاثیر خوبی داشته باشد متاسفانه میهمانان وقتی می آیند همانند ملخ همه چیز رو نابود می کنند حتی چیزی برای خوردن شهروندان گیلانی باقی نمی ماند ضمن آنکه هزینه زیست محیطی را هم افزایش می دهند و کلی زباله از خود بجا می گذارند که معلوم نیست بعد از اتمام تعطیلات چه کسی پسماندهای آنها را می خواهد جمع آوری نماید . ما هم از این میهمانان واقعا خسته شده ایم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه جا دنبال جذب توریست ودر آمدند آن وقت تو داری چرت وپرت میگی.
        اگه تهرانیها نبودند شمال ها برای کار باید میومدند تهران

      • آریا

        آره واقعا.. دمت گرم گفتی

      • بدون نام

        رونق اقتصادی شما به خاطر مسافر هایی هست که به سمت شمال میان به فکر منافع شخصی خودت نباش لطفا!!!

      • امیر آریا

        ببخشید همه دنیا و همه شهرهای ایران آرزو دارن توریست داشته باشن مخصوصا تهرانیها که بدلیل توان مالی بیشتر پول خرج میکنند و باعث رونق اقتصاد و کسب و کار و اشتغال شما میشوند. اگر این میهمانها نباشند چه اتفاقی برای مردم گیلان و مخصوصا مازندران میفته؟

      • بدون نام

        زمینانتون رو بهشون نفروشید که توش ویلا بسازند.همیت داشته باشید

      • آدولف هیتلر ( وطن پرست )

        بخدا هربار میان قیمت ها افزایش پیدا میکنه خود فروشگاههای دولتی اجناس و مواد غذایی رو گرون تر میکنن تورو خدا دور گیلان دیوار بکشید کسی قدم نحسشو نزاره

      • aa

        البته برا شمالیا ک خیلی خوب شده.خونه درب و داغونشونو کلی اجاره میدن....

      • علی

        داداش برای شما که بد نیست
        تو همین تعطیلات چقد پول تو گیلان خرج میشه
        رونق اقتصادی رو در نظر بگیر
        اگه این مسافرا نیان شهرهای شمالی که همه توریستی هستن چطوری می خوان درامد داشته باشن
        نعل وارونه
        کل دنیا تبلیغ برای زیاد شدن توریست
        اینجا برعکسه. خدا رحم کنه با این مدیران. به جای حل کردن مساله صورت مساله داره پاک میشه

      • بدون نام

        واقعا تازه هر فامیل دوری که کلا نمیشناسیمش یهو دنبال هتل میگردن خراب میشن سر شمالی های تو این اوضاع گرون وقتی هم میری تهران که کلا نمیشناسنت

      • بدون نام

        بله درسته همه جای دنیا دنبال توریست هستند ، اما توریست نه مثل شماها که میان توی شمال محل خوابتون توی پارک ها چادر میزنین و میخوابین .
        وسایل خوراکی هم از محله تون میخرین و میارین شما
        یکی چیزی هم میخواین بخرین هم دستاتون میلرزه
        اومدن شما به شمال واسه ما چیزی جز کم بودن جنسها ، گرانی وسایل و آلودگی محیط زیست چیزی نداره پس لطفا نگین رونق اقتصادی ما شمالیها از اومدن شماست .

      • بدون نام

        داداش چند چندی با خودت اگه تهراتیا با خودشون غذا میارن پ شما شمالیا برای خودتون جنس گرون می کنید یا خوئتون جنسارو می خرید کم می شه یا تهرانیا از خودشون ویلا خدا تومنی اجاره می کنن بی چشم و رو نباشیم23;46

      • بدون نام

        جناب 22:30
        اگه شما میان توی شمال ویلاهای خدا تومنی اجاره میکنین پس چرا این همه مسافر داخل پارک ها کنار جاده ها چادر میزنند .
        البته این چیزا اخلاقتونه که میان شمال توی چادر میمونین بعد میرین شهرتون پیش دوستاتون کلاس میزارین میگین رفتیم شمال ویلا گرفتیم و ...

      • بدون نام

        توریست کجا بود؟ اینها زامبی اند

    • بدون نام

      بد نمیگه

    • بدون نام

      بگوبیان خوزستان هوایی تازه کنند

    • بدون نام

      بعلت اینکه تنها جایی که آب و هوا با بقیه جاهای کشور فرق دارد شمال ایران است. و قدیمی بودن چهار جاده مواصلاتی تقصیر مردم نیست، باید به خواست مردم که داشتن راههای استاندارد بین نیمه شمالی و جنوبی البرز هست احترام بگذارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اب و هوا در تابستان در شمال بسیار گرم و شرجیه.چرا گرما دوست دارید نمیرید کویر یا جنوب؟ دریا هم که هست جنوب

      • بدون نام

        اره باید کل جمعیت تهران و کرج و دورتر هر آخر هفته خراب بشن سر مردم بدبخت شمال.لعنت بر مزاحم

    • بدون نام

      ایول رییس پلیس
      میان آمل طلب کارم هستن
      اصلا از امامزاده هاشم به اینور نباید بیان
      only mazeroon
      AMOL

      پاسخ ها

      • آدولف هیتلر ( وطن پرست )

        گیلان و مازندران باید خودمختار بشه اینا فقط بهمون ضرر میزنن

      • بدون نام

        همون برن مازنداران .به سمت گیلان نیان

      • علی

        فقط باید برن خونه مش ماشالله.
        بقیه جاها باید ممنوع بشه.!@@@@

    • ایرانی

      فقط مونده مردم بیان از شما اجازه بگیرن کجا برن،،،
      مشکل از مدیریت مسئولین ،،،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای قربون دهنت

      • بدون نام

        مردم شمال حوصله و تحمل شما رو ندارند

      • بدون نام

        تحمل پول رو چطور؟

    • بدون نام

      احسنت سردار..

    • بدون نام

      خب اخه بقیه شهرا دریا نداره، جنوبم که دریا داره خیلی گرمه،
      من خودم اصفهانیم ولی پیشنهاد میکنم بجای شهرای شلوغ به شهرستانهای اصفهان مثل باغ بهادران، بویین میاندشت و... وهمچنین شهرستان سامان و روستای مارکده استان کهگیلویه سفر کنید بسیار زیباس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دریای شمال رو گند زدید با زباله هاتون. کی گفته شماها باید کنار دریا باشید ..

      • بدون نام

        سامان ومارکده مربوط به استان ۴محال وبختیاریه

    • بهنام م

      کشور ایران برای مسافرت و گردش و امکانات سفر مفت گران هست اینکه ملت میروند شمال به خاطر جاذبه های طبیعی آن هست نه امکاناتی که دولت ایجاد کرده قم و اصفهان و شیراز هم که گرما غوغا می کنه ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به لطف شماها دیگه جاذبه های طبیعی هم نابود شده

    • بدون نام

      به شماها چه دوست دارن میرن، عرضه دارید دست به کار شید یه جاده درست درمون درست کنید نه اینکه 20ساله تو اتوبان تهران شمال گیر کردید، فقط مونده به مردم تکلیف کنید که مسافرتاشون کدوم ور برن همیشه طلبکار از مردمید

    • علی

      واقعا باید برای این مسئله کاری کرد.. ما که شمال زندگی می کنیم شدیدا با این مشل مواجه هستیم... روزهای تعطیل برای ما یک معضل شده...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسود

    • بدون نام

      مسافر بی فرهنگ نمیخواهیم..

    • بدون نام

      وقت این بود در کار مردم اون هم سفر دخالت بکنید

    • بدون نام

      حق عوارضی ورودی شمال باید بر اساس نوع ماشین از ۱ ملیون تا ۱۰۰ ملیون بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا خودت تنهایی به این نتیجه رسیدی؟ بدون عوارضم کم گوش مردمو نمیبرید

      • بدون نام

        وای چرا

    • بدون نام

      تهرانیهامردم شمال بدبخت کردندجنگل ویران وبه ویلا تبدیل وکشاورزان بخاک سیاه نشاندندتمام زمینهلیشان باقیمت اندک خریدند ومردم بومی شدندنگهبان کاخهای ستم سرمایه دارها

      پاسخ ها

      • علی

        خلایق هر چه لایق

      • بدون نام

        مگه مجبورن؟ نفروشن انگار تیغ دم گلوشون گذاشتن که اجباری بفروشن

      • بدون نام

        میخواستید نفروشید چرا فروختید

      • بدون نام

        با طمعکاری فروختید حالا طلبکارید؟؟؟؟خوب رو دارید شما شمالیا از زمان جنگ تا حالا گوش تهرانیارو بریدین طلبکارهم هستید

      • بدون نام

        روزیکه میفروختین میخواستین فکراینموقع هاشم باشین .

      • فرزاد تبریزی

        هموطن با شما موافقم این تهرانی ها کشور رو ویران کردند کسی که در دهات های محروم کشور زندگی میکنه چه میدونه دلار یعنی چی! ظلم پشت ظلم باید کاری اساسی کرد

    • tiger

      دارید دست و پا می زنید این یه خوشی هم که برای مردم مونده بگیرید .فرمانده خسته نباشی

    • بدون نام

      هر وقت تو این جاده های خراب و چهال تیکه رانندگی می کتم تو کل مسیر یه سواله که ذهنم رو همیشه مشغول میکنه:
      این پول نفت دقیقا کجا خرج میشه؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدابهترمیدونه

    • ابراهیم برمکی نژاد

      بنده حقیر بسیار سپاسگزارم از پلیس راهور حرف دل بسیاری را زدید این برمیگردد به وزارت راه که سالهاست با این آمار کار میکنند و نه بفکر راه هستند نه راهداری . البته میدانم باید بودجه کافی باشد تا راه ساخته یا تعریز شود ‌ . راه ای کشور بسیار حیاتی میباشد را ها شریانهای یک کشورند ‌

      پاسخ ها

      • رضایی

        نگران نباشید همین طور که پیش بره بزودی شمال به بره هوتی تبدیل می شه که دیگه جاذبه ای نداره.
        جنگل شده پر از ویلا و زباله.

      • بدون نام

        آقایان یک بار برای همیشه جاده رو پهن کنن یا تونل بزنن، برای هزاران سال مشکل ترافیک و مصرف سوخت رو حل کنن. خدا رضاشاهو بیامرزه که راه‌ آهن، جاده، تونل، بهداشت، دانشگاه و خیلی چیزای دیگه به ملت اهدا کرد. پدربزرگ من و خیلیهای دیگه با قلم و چکش این تونلها رو کندن. حالا که دستگاه بی.تی.ام کارو راحت کرده

    • محمدعلی اشرافی

      رئیس پلی














      س راهرو راست میگوید.امادر مورد دلسوزی برای جان مردم کمی هم دروغ میگوید.بعضی از ماموران فقط بفکر صدور قبض جریمه ویا اخذ رشوه هستند.

    • بدون نام

      احسنت .تمام مطالب گفته شده مشکل همه مسافران
      سفر به شماله .امیدوارم که هرچه زودتر درست بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهرانیهای گرامی شمایه مدت نریدشمال ببینیداونموقع همه شمالیهابه غلط کردم گفتن میفتن چونکه درامدشان قطع میشه

    • بدون نام

      واللو ما جنوبیها تو این گرمای طاقت فرسا میزنیم و میکوبیم که سالی یه بار بریم شما بعد تو جاده های شمال تو ترافیک ماشینهای با پلاکهای تهران گیر میفتیم که دیگه نایی برامون باقی نمیمونه. تازه کمبود جا و مکان و گران بودن ویلا رو هم حساب کنید. برا بعضیهاشونم که قیمت اجاره معنایی نداره!!! ما سالی یه بارو اونا هم حداقل هفته ای یه بار.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرفای شما جاها سرسبز هست سمت لرستان و اون ورها.لازم نیست بکوبید بیاید شمال و ترافیک اضافه درست کنید

      • بدون نام

        من اصالتا گیلانیم و قزوین هم زندگی میکنم ولی سال تا سال شمال نمیرم.بعد شما از جنوب می کوبید میاید شمال؟؟ چشم و هم چشمیه؟

    • اکبر

      باسلام تمام حرفهای ایشون درست وصحیح ودلسوزانه است

    • منصور

      جناب ریس یا فرمانده محترم دغدغه حضرتعالی منطقی است ولی جلوگیری از سفر مردم به شمال منطقی نیست مردم ایران در مقایسه با تمام دنیا چون پول ندارند کمترین بهره را از طبیعت کشور خود میبرند مگر عده ای محدود یا اقازاده ها پس مقصر دولت است که ۴۰سال نمیتواند ازادراهها وزیر ساخت های ریلی وجاده ای را برای مردم فراهم اورد چون مردم ایران از همه دنیا تحت سخت ترین فشارهای اقتصادی هستند وباسیلی صورت خودرا سرخ نگه میدارند شما هم دستور بدهید همه درحصر خانگی به سر ببرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا خوبه پول ندارید اگه داشتید چقدر می خواستید گند بزنید به شمال؟ بعد هم طبیعت شمال در مالکیت مردم ایران نیست که فکر می کنید تحت هر شرایطی باید بهش هجوم بیارید

    • بدون نام

      به تو چه ؟ پر رو شدن اینا

    • رامین

      ببخشید دیگه جاده های مواصلاتی قدیمی و فرسوده هست ما مردم از شما عذر میخوایم...چرا تا تعطیل میشه میریم شمال واقعا که به مسوولین عزیز فشار بیاد آزاد راه تهران شمال رو بعد 20 سال افتتاح کنن؟

    • rohan

      بله اینهمه جا باهوای عالی و رودخانه و فلان گناه نکردیم ک شمال زندگی میکنیم ب جرات میگم کیفشو فروشندها میبرن مردم دیگ از حجم ترافیک از خونشون نمیتونن بر بیرون.

    • بی نام بینام

      واقعا برای مسافرت وانتخاب شهر هم نظر میدید ..... بجای این حرفها امنیت جاده ها رو تامین کنید ..توی همه ی مسائل مردم نظر میدید ودخالت میکنید.عجب دمکراسی وجود داره

    • بدون نام

      بعد میگن چرا مردم میرن ترکیه. حتی دریا و ساحل هم از مردم ما دریغ میشه.

    • بهرام آریا زادگان

      والا حماقته تو این وضعیت شمال رفتن ! پا میشن با این مشقت میرن شمال بعد زیر دوتا درخت پیک نیک راه میندازن چون جای خاصی رو بلد نیستن ! خوب این دوتا درخت در خونتون هم هست که. !بزرگراه قزوین رشت هم چند ساله معطل زیتون فروشهای رودباره. !الکی میگفتن داریم میسازیم ! خوب یه بازارچه کنار بزرگراه براشون بسازید .

    • بدون نام

      پلیس ومردم هیچ ارزشی ندارن فقط پول واقعا تاکی

    • بدون نام

      عرضه مدیریت ندارین جم کنین برین

    • علی رخشانی

      ببخشید از شما اجازه نگرفتیم !!!

    • آرمیتا

      البته درسته خیلی شلوغه ولی همین رفتن به شمال شمالیها را هم پولدار کرده. و بخاطر سفر به این مناطق شهرهای شمالی آبادتر گشته.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرشك . درامد شما از مسافره؟ توليدات برنج و چاي و ماهي و خاويارو و... نديدي لابد ما درامدمون از ايناست نه مسافر

      • بدون نام

        شهرهای شمالی آبادتر گشته!!!! شمال در این سالهای اخیر نابود شد

      • بدون نام

        آرمیتا نظرت و که خوندم یاد افغانیایی که میان ایران و میگن ایران بخاطر اومدنشون آبادتر گشته می افتم

    • علی آقا

      چرا راه دور میری سردار
      همین اتوبان تهران کرج رو درست کنن کلی هنر کردن
      با این ترافیک اتوبان ما هر روز ترافیک جاده های شمالی را تجربه میکنیم

    • علی

      برای شمالیها که بد نیست
      تو همین تعطیلات چقد پول تو گیلان خرج میشه اجناس با قیمت دولا پهنا
      رونق اقتصادی رو در نظر بگیر
      اگه این مسافرا نیان شهرهای شمالی که همه توریستی هستن چطوری می خوان درامد داشته باشن
      نعل وارونه
      کل دنیا تبلیغ برای زیاد شدن توریست
      اینجا برعکسه. خدا رحم کنه با این مدیران. به جای حل کردن مساله صورت مساله داره پاک میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شهرهای شمالی همه توریستی هستن ؟ رشت کجا توریستیه لاهیجان کجا توریستیه ؟ ...

      • بدون نام

        مردم شمال دارند زندگی می کنند.اینو فهم کنید.دست کم دور گیلان رو خط بکشید.اونجا رو دیگه نابود نکنید

    • ناشناس

      اگر اقازاده ها کمتر اختلاس مکردن بزرگراره تهران شمال خیلی زودتر از اینها افتتاح می شد

    • مستاجر

      دلخوشی ندارن ملت
      اونی که داره می‌ره خارج

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقاشمال بایدبرای مردم جنوب واهوازی..ابادانی..لاری .وبندرعباسیا باشه.که همیشه درگرمابسرمیبرن..تهرانیها هوای خوبی دارن

    • علیبرززززز

      دقیقا درسته
      ایران فقط تهران بقیه پششششم

    • پیام سلطانی

      چون مردم ایران کلا اهل این هستند که چشم و همچشمی کنند، هر کاری بقیه می‌کنند، همه باید انجام دهند، یک زمان همه تصمیم می‌گیرند فرزندان‌شان دکتر مهندس شوند، بعد تصمیم می‌گیرند فرزندشان هنر بخوانند. یک زمانی همه تصمیم می‌گیرند مهاجرت کنند و ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا همینطوره

    • بدون نام

      چهل پنجاه سال پیش با امکانات اون موقع جاده های منتهی به شمال ساختن اون وقت تو این چهل سال نتونستن یه متر عرض جادرو بیشتر کنن چه برسه بخوان بسازن.فقط بلدن خودروهای اشغال بسازن بدن دست مردم.این مورد خودش گویای همه چیزه

    • علی

      سوال خیلی خوبیه، وقتی کشور جاهای دیدنیش ، آب‌هوای خوب مخصوص هر فصل تبلیغ نمیشه همه میرن همونجایی که می‌دونن قشنگه، توی این گرما فک می‌کنید شمال خوش می‌گذره!؟

    • بدون نام

      سه تا جاده که فرمودید از ۴۵ سال پیش بوده و هیچ مسیر جدیدی ایجاد نشده.مردم دلشون به یک دریا و جنگل شمال خوشه.

    • بدون نام

      جانا سخن از زبان ما می گویی جدای از ترافیک ، انباشت زباله ، تخریب سرمایه ملی یعنی فضای سبز و.... را باید به آن اضافه کرد
      در کنار این همه مشکلات ، مسافرین عزیز که همه از هموطنان عزیز ما هستند ۹۰ در صد ایشان از افراد به وظایف شهر وندی پایبند هستند ولی ۱۰ درصد اصلا از فرهنگ بوی نبرده اند

    • بدون نام

      والا شمال شمال میکنن مالی هم نیس... فقط شیراز و مشهد،،، نظر بقیه هم محترم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا رو شکر مالی نیسا هر هفته خراب میشید سرش دیگه اگه مالی بود چی میکردید نظر شما هم محترمه

      • بدون نام

        واقعا..شمال چیزی نداره تهرانیاخسیس هستن رفتن شمال یه الونکی خریدن هرتعطیلی که میشه راه میفتن دو سه ساعت که بیسرنیس میرن بعدمیگن ماتابسون وتعطیلیمون رورفتیم شمال توویلای خوصوصی خودمون .که استخرداشت ودریاهم نزدیکمون بود.

      • بدون نام

        افرین واقعا

    • علی ب

      تهرانیها ملتی هستند که خیلی هاشون حس وچشم هم چشمی باهم دارند اگر یکی بره تو چاه بقیه هم باید برن دنبالش عقب نمونند

    • رامین

      5 کیلومتر راه رو میگه اگه امروز اقدام کنیم 3 سال بعد تموم میشه این وضعیت کلی ماست 5 کیلومتر راه 3 سال زمان میخواد این زمان واسه کشوری که حتی یه قطره نفت هم نداره زیاده چه برسه ما که رو نفت میخوابیم

    • بینام

      اینم نمی تونی به مردم ببینی نادان

    • ناشناس

      این همه هزینه کردیم تو بهترین جای شما ویلا ساختیم معلومه که تو هر تعطیلی باید بریم شما ها مشکلات رو برطرف کنید .

    • بدون نام

      تهرانیها از دماغ فیل افتاده اند .. همه جا حق دیگر شهرستانها را میخورند این هم روش

    • طرح جديد براي ملت

      سريع پيشنهاد بديد حالا كه طرح و زوج و فرد كنسل شده ، اين طرح بره براي آخر هفته ها و و هر فصل يكبار تا شايد دل اين آدمايي كه دوست دارن خون مردم و تو شيشه كنن ، راضي بشه تازه خذف يارانه هم ميتونه متمم طرح بشه ، هميشه اين مسئولين دوست دارن بجاي راه حل صورت مسئله رو پاك كنن

    • بدون نام

      شمال کجا هس؟

    • بدون نام

      به شما ارتباطی داره مردم کجا برن واسه تفریح؟ خوبه والله بیاین واسه مردم تعیین تکلیف هم کنید... نوبرشه

    • بدون نام

      خوش و سلامت باشید

    • بدون نام

      اون که میگه گیلانی ها و مازنی ها برن اصفهان اکثرا بیکارن یا سر زمینن کارمند نیستن بله بیکاری زیاده تو شمال ولی توی بیسواد اگه زورت میاد آمار و ببینی حداقل نسبت و درصد شهرنشینی تو گیلان و مازندارن و ببین که ۵ برابر جمعیت روستایی هست بعدا حرف بزن اونوقتی که تهران داهات بود رشت و ساری و لاهیجان و فومن شهر بودن

    • سام

      هموطنان عزیزم دعوا نکنید، به گمونم قصه چیز دیگه است.داستان کنسرتها رو که متوجه شدین تا متوجه شدن استقبال زیاده از توش یه چیزی برای خودشون در نظر گرفتند،،یه مدت پیش هم یک کارخانه لبنی رو بخاطر گرونفروشی میلیاردی جریمه کردند .خوب اون مصرف کننده عزیزی که توی اون مدت گرون خرید تکلیفش چی شد؟پول جریمه کجا رفت؟حالا هم سخت نگیرید ظاهرا قرار نیست مشکل مردم حل شه،شاید میخوان جاده شمال رو هم اول زوج فرد کنن، بعد هم که جا افتاد برای تردد بیشتر عوارض بگیرن ، همین چیزی که داریم تو تهران می بینیم،پول بده هوا آلوده هم شد، عیبی نداره،همه این داستانسراییها قراره آخرش مشکل خودشونو حل کنن ،نه ما مردم رو ما تجربشو داریم، همین الان که مشکل رو خیلی شیک عنوان کردند دارند سبک سنگین می کنن تا بر اساس نظرات مردم تصمیماتشونو بگیرند.

    • بدون نام

      بسیارعالی ومنطقی

    • بدون نام

      ای بابا اینکه کاری نداره و مثلا یک طرح ترافیک یا یک طرح کاهش در آنجا ایجاد کنند مشکل حل میشه و عوارض در منجیل رودبار بیشتر دریافت کنند به شوخی گفتم

    • بدون نام

      ازخداوندخواهانم که همه ایرانیهای عزیزجیب پرازپول ،عزت،سربلندی،،سلامتی،سرخوش وهمه چیزهای خوب راعنایت فرماید امین

    • بدون نام

      بعید بدونم زیاد ناراحت باشن؟ دوسه بار رفتم نشیندم وبرخوردها هم حکایت از نارضایتی نبود .مصاحبه کنید؟ محمود اباد پیاده شدم یکم خرید کنم ... اقایی گفت دنبال منزل هستید.؟ خلاصه گفتن دنبال من بیارسیدیم دیدیم خانواده داخل هست؟قبل از سوال من خودش گفت میریم منزل پدر خانمم اینجا راحت باشید وخانمش راهنمایی لازم را به خانم کرد.. گفت معلم هست برای کمک خرجی .حالا بزرگراه وجاده مال ماشین دودی..اونارو سردرنمیارم باید از دولتها یابقول نقی ازچینی اتوبان را..؟

    • بدون نام

      یه جوری این شمالی ها میگن نیایید شهر ما انگار شمال فقط مال اینها هست شهر پدرشونه درختاشم دونه دونه اینا کاشتن اگه جاده های خوبی تو ی شمال هست پولش از جیب همه کشور خرج شده شما ها حق ندارید بگید کی بیاد کی نیاد شمال انگار دست اونا بوده که اونجا زاییده شدن همه مردم کشور ایران حق دارن بیان اونجا هر شمالیی هم که ناراحت از وضعیت اونجا میتونه بره یه شهر دیگه

      پاسخ ها

      • سرزمین پدری

        بله که برای ماست... آبا و اجداد ما اینجا جون کندن از شالیکاری تا چای کاری و همه این سرسبزی هایی که دارید میبینید و شما مسافرای محترم که متاسفانه آلودگی زیستی و محیطی و مزاحمت هایی که برای ماها بوجود آوردید... آره که برای ماست

    • بدون نام

      سردارعزیزاول نیروهای پلیس راههارادرست کن که الکی مردم راجریمه نکنن من 28/12/97گوشیم زنگ خوردبه محض به طرف گفتم ماشینم راکناربکشم جوابتومیدم وبعدکشیدم کنارشانه خاکی پلیس راه اومدجلویم وایستادبدون اینکه بیادپایین ازتوماشینش من راجریمه کردوحالاکه خلافی گرفتم صدهزارتومان من راجریمه کردن من باجریمه شدن مشکل ندارم مشکل اینه که اصلااقایون پیاده نشدن من راجریمه کردن پلیس راه نیشابور

    • مهدى

      مقصر اصلى خود مسئولين كشور هستند كه اجازه دادن زمين هاى كشاورزى تبديل به خانه ويلا رستوران بشود متاسفانه در تمام مراكز كردشكرى همين بلا بسرشان أمده مدت ديكه هم نوبت لواسان وأطراف تهران خواهد شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین الان این بلا سر لواسان هم اومده نعمت زاد وزیر ۱۰۰۰ میلیاردی و نماینده سابق تبریز ویلای دخترش کجاست ؟ لواسان بی اون نیست شمالم ویلا نداشته باشن این به اصطلاح تهرانیها (امثال نعمت زاده و دخترا و دامادهاش ) هرجا پا بذارن همینه چنانم تهرانی تهرانی میکنن انگار مردم نمیدونن از کدوم خرتب شده ای اومدن‌ تهران ۹۹ درصد کاربران مثلا تهرانی که تو همین خبر کامنت گذاشتن هم مثل نعمت زاده و دختراش تهرانی ان منتشر کنید عین حقیقته

    • بدون نام

      دختر پسرارو که بخاطر آب بازی کتک میزنید. میخوای شمال رفتن هم ممنون کنید دیگه تکمیل شه

    • امیر

      تمام حرفهای سردار درست بود. زیرساخت ها داغونه و مردم هم عین زامبی ها حتما دو روز تعطیلی میشه باید برن شمال! خب یه بارم شده یه جا دیگه رو هم ببینید.

      پاسخ ها

      • پوریا

        آره...واقعا درست گفتی...زامبی

    • ناشناس

      الان دیگه تهرانی وجود نداره همه از شهر های دیگه اومدن تهران به مسافرت مردم دیگه چیکار دارین

    • رضا

      یه دوتا اختلاص کمتر میکردین هم اتوبان تهران چالوس رو راه مینداختین هم کمربندی منجیل رودبار رو میساختین. مردم هم میرن شمال جهت اینکه یه تنی به آب بزنن. شما برو قم تو تابستون دریاچه نمک یه تنی به آب بزن نمک دریاچه زیاد شه با نمک

    • شهاب

      بنظرم با تانک و خمپاره باید وسط جاده های شمال واستین هرکی رفت شمال بکشینش تا درس عبرت بشه واسه مردم که دیگه هوس نکنن برن شمال

    • ناشناس

      اینو هم از ملت بگیرید،خلاص،بیشتر همون شمالی هستند میرن دیدن دیار خودشون

    • بیکار

      هرچه بدبختی مردم تمام شهرها داستانهای دیگه کشور می کشند از تهران است باید کار زحمت بکشند تا خرج تهران رابدهند وهر کاری بخواهند در شهر یا استان انجا بدهند باید از تهران ان اجازه بگیرند

    • بدون نام

      مشکلتون جاده های چهل ساله پیشه اینمه ماشین زیاد,شده نمیخاید جاده درست کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه نه نه .نچ .همینه که هست میتونی بیاشمال نمیتونی بمون توخونت

    • فرزاد تبریزی

      این تهرانی ها ایران رو به گند کشیدن کرونایی ها ... باید برگ شهری بگیرن تا بتونن به یه شهر دیگه وارد بشن یعنی چی ... کل اقتصاد و ارز و حکومت و همه چی گند زدن به این سرزمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج