۸۷۹۰۱۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

برزگر: مربی‌ای مثل برانکو پیدا نمی‌شود

پرسپولیس برخلاف چهار فصل گذشته اوضاع چندان جالبی ندارد؛ مربی موفق کروات این تیم را ترک کرده، آن‌هم درحالی که مدعیان پرسپولیس استارت خود را برای فصل جدید زده‌اند.

فرهیختگان: پرسپولیس برخلاف چهار فصل گذشته اوضاع چندان جالبی ندارد؛ مربی موفق کروات این تیم را ترک کرده، آن‌هم درحالی که مدعیان پرسپولیس استارت خود را برای فصل جدید زده‌اند. برخی ستاره‌ها نیز بلاتکلیف هستند و شاید پرسپولیس را ترک کنند و یکی از آنها محمد انصاری است. مربی تیم جوانان باشگاه که سابقه بازی در سمت چپ خط دفاعی قرمزها را دارد، اما می‌گوید انصاری نباید اشتباه او را تکرار کند. گفت‌وگو با محمد برزگر را در ادامه می‌خوانید.

تمرینات تیم جوانان شروع شده است؟

بله. تمرینات‌مان را به اتفاق آقای مجید پروین آغاز کرده‌ایم و امروز هم در محلات هستیم. یک اردوی تمرینی در پیش داریم که دو بازی دوستانه هم در آن گنجانده‌ایم.

شرایط پرسپولیس بعد از رفتن برانکو برای هواداران هر روز نگران‌کننده‌تر از روز قبل می‌شود، نظر شما در این‌باره چیست؟

واقعا حیف شد برانکو را از دست دادند. به نظر من دیگر مثل او برای پرسپولیس پیدا نمی‌شود. کسب هفت جام و موفقیت‌های متعدد در تاریخ باشگاه بی‌سابقه بود. برانکو یک مربی درجه یک بود که دیگر در پرسپولیس نیست. حضور دلال‌ها و ایجنت‌های مختلف در اطراف باشگاه هم باعث شده زمان از دست برود و به نظرم باید هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربی این تیم مشخص شود.

فکر می‌کنید چرا پروسه جذب مربی انقدر زمان‌بر شده است؟

نمی‌دانم چه سیاستی پشت این ماجراست. روش انتخاب مربی این‌طور صحیح نیست. مذاکرات هم باید در تهران انجام می‌شد.

با این اوصاف ممکن است منتظر حضور یک سرمربی داخلی روی نیمکت پرسپولیس باشیم؟

مربی جدید پرسپولیس باید حتما خارجی باشد. مربی داخلی هرکسی که بیاید زیر سایه نتایج عالی برانکو محو خواهد شد و می‌سوزد. به نظرم یک سرمربی بزرگ خارجی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. برانکو تیم شسته‌ و رفته‌ای را تحویل داد و رفت.

نظر شما درباره گزینه‌هایی که این روزها جراید از آن به‌عنوان جانشین احتمالی برانکو نام می‌برند، چیست؟

همان اول گفتم الان دلال‌ها و ایجنت‌های مختلف گزینه‌های خودشان را معرفی می‌کنند. آشنایی با این اسامی ندارم، اما حتما رزومه قوی‌ای دارند که گزینه شدند!

نگرانی دیگر هواداران جدایی ستارگان این تیم مثل محمد انصاری و پیوستنش به تیم رقیب، یعنی تراکتور است. نظر شما در این‌باره چیست؟

اطلاعی ندارم که می‌خواهد به تراکتور برود یا خیر، اما انصاری پسر فوق‌العاده خوب و بااخلاقی است و کیفیت فنی بالایی هم دارد و به درد پرسپولیس می‌خورد.

وجه اشتراک شما با انصاری، حضورتان در سمت چپ پرسپولیس بود. شما از این تیم رفتید. به این مدافع جوان چه توصیه‌ای می‌کنید؟

من اشتباه کردم از پرسپولیس رفتم، الان هم به محمد انصاری می‌گویم بی‌گدار به آب نزند. من پشیمان شدم که رفتم، او هم پشیمان خواهد شد. بهتر است اگر قرار شد برود، به اروپا برود. در ایران هیچ تیمی مثل پرسپولیس نیست.

نظر شما درباره بازگشت فرشاد احمدزاده یا بازگشت احتمالی طارمی و رضاییان به پرسپولیس چیست؟

موافق حملات نیستم. آنها به دلایلی از پرسپولیس رفته‌اند، حالا که برگشته‌ا‌ند هواداران حمایت‌شان کنند. احمدزاده هم باید قدر این فرصت را بداند و با تلاش گذشته را جبران کند.

به نظر شما پرسپولیس در چه نقاطی نیاز به تقویت دارد؟

اگر نفرات فعلی حفظ شوند، با جذب یک مهاجم و یک هافبک وسط تیم تقریبا تکمیل است. امیدوارم ستاره‌های تیم جدا نشوند و پرسپولیس با یک مربی بزرگ خارجی همچنان مدعی قهرمانی بماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای لنگی چرا غصه برانکو رامیخوری شما برید دکه دارهای کنار خیابانهای پایین شهر تهران هم بیارید زیادی هزینه کردید تا وزیررررر و کمیته داوری و سازمان لیگ دارید واقعا احمقانه وابلهانه هست پولتون برای برانکو خرج کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج