جاباما
۸۷۹۱۹۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بیانی:

کار استراماچونی در استقلال دشوار است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی کار دشواری در استقلال پیش رو خواهد داشت و حتماً این موضوع را به این مربی ایتالیایی گفته اند که در این فصل هواداران استقلال انتظاری جز موفقیت از او نخواهند داشت.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی کار دشواری در استقلال پیش رو خواهد داشت و حتماً این موضوع را به این مربی ایتالیایی گفته اند که در این فصل هواداران استقلال انتظاری جز موفقیت از او نخواهند داشت.

«شاهرخ بیانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: استراماچانونی در ایتالیا مربیگری کرده اما شناخت زیادی روی بازیکنان استقلال ندارد و این یک موضوعی است که باید با اضافه شدن دستیار ایرانی حل شود.

وی افزود: استراماچونی کار دشواری را در استقلال پیش رو خواهد داشت و حتماً این موضوع را به این مربی ایتالیایی گفته اند که در این فصل هواداران استقلال انتظاری جز موفقیت از او نخواهند داشت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه در هفته های اخیر حاشیه های زیادی از استقلال به بیرون درز پیدا کرده است که زیاد مناسب نیست و به طور حتم اگر بخواهد ادامه داشته باشد به این تیم ضربه خواهد زد.

بیانی تصریح کرد: در استقلال و میان تمامی ارکان باشگاه باید هماهنگی و اتحاد برقر ار شود و این موضوعی است که به امیر حسین فتحی بر می‌گردد و نباید اجازه دهد اختلاف به وجود آید.

وی تاکید کرد: استقلال تیم بزرگی است و باید در فصل نقل و انتقالات حضوری جدی و پرر رنگ تری داشته باشد و بتواند نفراتی را به خدمت بگیرد که بتوانند در سه جامی که فصل آینده پیش روی این تیم است و اهمیت زیادی نیز برای آبی پوشان تهرانی دارد کمک کنند.

بازیکن پیشین استقلال در پایان گفت: کمیته فنی باشگاه استقلال باید حضور پرنگ تر در این تیم داشته باشد نه اینکه در هیچکدام از تصمیات باشگاه استقلال بی اثر بوده و نتواند کاری انجام دهد. اگر این روند ادامه داشته باشد باید اعضای کمیته فنی که هر کدام از پیشکسوتان برگ باشگاه بوده و سرمایه این تیم محسوب می‌شوند استعفا داده و خارج شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یا الله

      از همین الان پیشکسوت نادان ما شروع کرده به آیه یاس خواندن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج