۸۷۹۲۸۱
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

ویدئوی کیسه پر از دلار، سند شکایت پرسپولیس از برانکو به فیفا!

باشگاه پرسپولیس و نزدیکانش خبری به بیرون درز داده‌اند که احتمالا تمام معادلات بین المللی فوتبال دنیا را به هم خواهد زد!

دنیای ورزش تورنتو نوشت: باشگاه پرسپولیس و نزدیکانش خبری به بیرون درز داده‌اند که احتمالا تمام معادلات بین المللی فوتبال دنیا را به هم خواهد زد!

در روزی که برانکو ایوانکویچ در میان استقبال با شکوه هواداران الاهلی با تمام کادر دستیارانش در پرسپولیس راهی جده شد تا تمرینات الاهلی را آغاز کند ، در تهران مهدی ذاکر و دوستانش در بخش حقوقی و بین الملل باشگاه پرسپولیس دست به کاری محیرالعقول زده اند!

این طور که حسین قدوسی خبرنگار پرسپولیسی نزدیک به باشگاه نوشته، آن‌ها ویدئویی از کیسه پر از دلار طلب‌های برانکو تهیه کرده اند و قصد دارند به پیوست شکایتنامه شان به فیفا بفرستند و ادعا کنند پول برانکو حاضر است و او حق فسخ قراردادش با پرسپولیس را ندارد.

ادعایی باور نکردنی که در تاریخ دادرسی های حقوقی فیفا بی نظیر خواهد بود و احتمالا رسیدگی کنندگان به پرونده متوجه نخواهند شد با این تصاویر باید حکم بدهند برانکو برگردد یا مقابل دوربین مخفی قرار گرفته اند.

آن ها درحالی چنین برنامه ای دارند که فیفا قبلا فیلم هایی را که خوزه از راه ندادنش به تمرین پرسپولیس و شفر از راه ندادنش به استقلال تجربه کرده است اما اینکه ویدئوی گونی پر از پول را نشان‌شان دهند و بگویند این پول برانکو، بیاید بر دارد و ایران بماند دیگر در نوع خود بی مانند است چون باشگاه بر اساس قانون باید پول را به حساب مورد توافق مربی انتقال دهد یا به مدلی که در متن قرارداد در آن اشاره شده به او برساند.

اینکه به دلیل تحریم ها برانکو ناچار باشد ۷۰۰ هزار یورو از پرسپولیس بگیرد و بعد این چالش را داشته باشد که نمی تواند بیش از ۵۰ هزار دلار را هر بار از ایران خارج کند، اتفاقی است که در صورت رسیدن پرونده به فیفا، مرد کروات برایش بازخواست نمی شود.

او می گوید طبق مفاد قراردادش آن را فسخ کرده و پول سال قبلش را هم می خواهد و حتی گفته فیفا پولم را می گیرد. حالا اینکه عرب، رغبتی و ذاکر می خواهند با دیپلماسی کیسه پول به جنگ برانکو در فیفا بروند یک مدل جدید در تازیخ فیفا هم هست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه با این حرکت محیرال عقول سال ها میشیم بساط خنده تمام ملت های دنیا خصوصا اعراب شتر سوار حوزه خلیج فارس خدایی اینا دنبال این هستن 700 هزار دلار برانکو روندن خوب مثل انسان باهاش مذاکره کنن این ابرو ریزی ها چیه میکنن یه بزرگ تر نیست تو دهن اینا بزنه؟چرا قبل ترک ایران گونی پولشو ندادن؟

    • فریبرز cr7

      کیسه،خخخ

    • مرتضی کریمی

      نظر بنده این است حتی اسم این مرد نامرد واجنبی را برای همیشه فراموش بکنید چند قهرمانی هم با کمک بالای کریم باقری ودفاع محکم پرسپولیسی وغیرت بازیکنان بدست آورد این مرد اجنبی را اینقدر بت درست نکنید منتظر باشید تیم جدید چه بلایی سرش میاد انشالا

      پاسخ ها

      • بی انگیزه

        حالا دیگه شد اجنبی از لنگی جماعت بی اصالت بیش از این توقعی نیست خخخخخ

    • یه پرسپولیسی

      سلام.خسته نباشین خدمت همه اونایی ک میفهمن و نفهم نیستن.من یه سوال داشتم.توی همه کشورها حرف اول با مردم هست و نماینده مردم باید حرف مردم رو انتقال بده.چرا توی ایران حق با نماینده مردم هست حتی اگر جلو مردم باشه.بابا مردم یعنی 50 میلیون هوادار پرسپولیس چند ماهه دارن داد میزنن که اقای عرب اقای نبی اقای کاشانی و همه اون اشغالایی که مفت پول کلان توی پرسپولیس دراوردین و به این تیم خیانت کردین برین گم شین.بابا دولت بابا رییس جمهور بابا وزیر چرا حرف مردم رو نمیشنوین .خستمون کردین خسته.یعنی اونجایی که دستور داده پرسپولیس باید زمین بخوره اینقدر دارای مقام بالایی هست که دهن رییس جمهور و وزیر همه بسته شده.

      پاسخ ها

      • بی انگیزه

        ۵۰میلیون رو خوب اومدی لنگی جان خخخخخخخخ

      • بدون نام

        50 میلیون ازگجات دراومد دیکه شما چقدر بدبختی

    • حیدری

      لنگ

    • بدون نام

      حيدري جان لطفا تا دهنتو نبستم مثل يه کيسه کش خودت دهنتو ببند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج