۸۷۹۵۴۱
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام نیرو در آموزش و پرورش خبر داد و گفت که به احتمال زیاد آزمون جامع استخدامی دولت در مرداد ماه برگزار و حدود ۲۰ هزار نفر برای آموزش و پرورش پذیرفته خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام نیرو در آموزش و پرورش خبر داد و گفت که به احتمال زیاد آزمون جامع استخدامی دولت در مرداد ماه برگزار و حدود ۲۰ هزار نفر برای آموزش و پرورش پذیرفته خواهند شد.

علی الهیار ترکمن در گفت‌وگویی جزئیات برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و میزان جذب نیرو در سال تحصیلی جدید را اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه مجوزهای ما هم برای جذب از طریق اساسنامه ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان (جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دیگر پس از قبولی در آزمون استخدامی و گذراندن دوره‌های یکساله صلاحیت حرفه‌ای معلمی) و هم برای دوره‌های چهار ساله کارشناسی تربیت معلم صادر شده است.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند از طریق ماده ۲۸ وارد آموزش و پرورش شوند، می‌توانند در آزمون فراگیر و جامع سازمان اداری استخدامی شرکت کنند لذا باید منتظر اطلاعیه‌های استخدامی سازمان امور استخدامی باشند. به احتمال زیاد این آزمون مرداد ماه برگزار خواهد شد.

جذب ۴۵ هزار دانشجومعلم و پذیرفته شده ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان در سال جدید

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آن دسته از پذیرفته شدگان کنکور سراسری نیز که قصد دارند در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کرده و معلم بشوند، باید پس از اعلام نتایج، نسبت به درج و انتخاب دانشگاه فرهنگیان در دفترچه انتخاب رشته اقدام کنند گفت: برای امسال ۲۵ هزار نفر مجوز دوره‌های چهار ساله دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری صادر شده است.

الهیار ترکمن درباره مجوز ماده ۲۸ نیز گفت: مجوز جذب ما از طریق ماده ۲۸، کمتر از ۲۰ هزار نفر است. به عبارتی حدود ۱۲ هزار مجوز جدید داریم، ۲۰۰۰ مجوز برای تامین نیروی ویژه توسعه عدالت آموزشی صرفاً برای سیستان و بلوچستان اختصاص یافته و بیش از ۴۰۰۰ مجوز استفاده نشده از سال‌های قبل داریم.

وی همچنین از تبدیل وضعیت ۱۰ تا ۱۲ هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی، معلمین حق‌التدریس و نیروهای پیش دبستانی از محل قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      اول شما اوناهای که دوره های قبل و با رتبه های ۳ و ۴ قبول شدن و تمام آزمونهای تخصصی استخدامی رو هم پشت سر گذاشتن و قبول هم شدن رو تعیین تکلیف کنین بقیه پیش کش

    • بدون نام

      فقط دروغ میگین...

    • بدون نام

      نه خیر بالام
      زوده برات حالا زیادیت میشه
      من الان از سال ۸۳ حق التدریسم اول بزار تکلیفه بزرگترت روشن بشه بعد جا بود تو بیا جلو بچه جان
      خیلیا زودتر ازینا اومدن و دارند به روستاها میرن و زحمت میکشن اونوقت تو بیای وشط ماجرا
      زیاد شلوغ نکن دمپایی ابری هاتو در بیار گرت و خاک هم نکن بچه جان بزرگتر و جلوتر از تو هم خیلیا صف هستند وقتت شد صدات میکنن حول نزن

    • همدان سیتی

      درسته .....اول تکلیف حق التدریسهای زحمتکش معلوم بشه که چندین ساله با مبالغ ناچیز دارند اموزش و پرورش رو حمایت میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج