۸۸۰۱۱۶
۱۹ نظر
۵۰۰۳
۱۹ نظر
۵۰۰۳
پ

ماهینی: برای تکرار عنوان قهرمانی مصمم هستیم

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید عوامل موفقیت خودمان در این چند سال را فراموش کنیم. چهار سال قبل عملکرد هواداران برابر شرایط تیم، ما را در مسیری قرار داد که پر از افتخار بود.

خبرگزاری فارس: حسین ماهینی که پس از آسیب دیدگی سنگین در بازی دربی از میادین دور شده بود حالا آماده شده است تا بار دیگر برای قهرمان ایران به میدان برود. او در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط خود و تیم برای شروع فصل جدید بازی ها سخن گفت و اظهار داشت : خوشخبتانه تمرینات پیش فصل را در موعد مقرر آغاز کرده‌ایم و منتظر معرفی سرمربی جدید هستیم. پرسپولیس بیش از هر چیز به همان عواملی نیاز دارد که باعث موفقیت‌هایش در این سال‌ها شده است. از جمله این عوامل؛ آرامش، اتحاد تیم و حمایت و اعتماد هواداران بود.

وی ادامه داد: قطعا دل ما برای برانکو تنگ می‌شود ولی فوتبال حرفه‌ای همین است. او در جای دیگر به دنبال ادامه موفقیت‌های خود است و ما هم در پرسپولیس. ما چهار سال رویایی و خیلی خوب را داشتیم اما این برای گذشته است. طبیعی است که برای تکرار قهرمانی باید بیشتر از قبل تلاش کنیم و پشت یکدیگر باشیم. به کار و زحمت بیشتری نیاز داریم و قطعا آن را انجام خواهیم داد. در طول بازی‌ها، هر بازی که به پایان می‌رسید چه پیروزی رقم می‌خورد و چه شکست، در گذشته می‌ماند و با تمام تمرکز و انرژی سراغ بازی بعدی می‌رفتیم. فقط تجربه‌ها را منتقل می‌کردیم. حالا هم یکسری عوامل بود که باعث موفقیت ما شد. از مهمترین آنها هواداران و رفتار آنها بود. چهار سال قبل وقتی به مشکل خورده بودیم اگر آن حمایت، همراهی و اعتماد با وجود ناکامی‌ها نبود، اتفاقات بعدی رقم نمی‌خورد. پرسپولیس و هوادارانش راه موفقیت را به همه نشان دادند و خود ما نباید از این موارد غافل بشویم.

این درس‌ها را نباید از یاد ببریم. آن حمایت و اعتماد در کنار اتحاد و تلاش تیم درایت کادر فنی، پشتیبانی باشگاه، نتیجه‌اش نتایج عالی و افتخارات فراوان بود. در این چند سال، پرسپولیس بزرگتر از همه چیز و همه کس بود و این کار تیمی ما بود که برنده و قهرمان شد.

بازیکن با تجربه پرسپولیس اضافه می‌کند: سرمربی جدید هر کس که باشد به این حمایت و اعتماد نیاز دارد. شرایط سخت همیشه وجود دارد ولی با در نظر گرفتن این موارد و با کمک هم می‌توانیم از آنها بگذریم. ما بازیکنان که مصمم هستیم از عنوان قهرمانی خودمان دفاع کنیم و روی پشتیبانی همه جانبه هواداران از بازی اول تا بازی آخر و از سوت شروع هر بازی تا سوت پایان آن بازی حساب کرده‌ایم.

حسین ماهینی درباره شرایط خود می‌گوید: دوران سختی بود ولی بالاخره گذشت. مثل همه بچه‌ها آماده می‌شوم بار دیگر در زمین مسابقه، تمام وجودم را بگذارم تا شادی هواداران را ببینیم.

سرمربی هم که معرفی شود، تمرینات وارد فاز تازه‌ای خواهد شد و برای یک فصل خوب و پرهیجان آماده می‌شویم. می‌خواهیم مثل این چند سال اخیر از بازی با پیراهن پرسپولیس و فوتبال در کنار هوادارانمان لذت ببریم. مثل هر قهرمان دیگری، روزهای سخت و روزهای امتحان هم داریم ولی تلاش و صبر که باشد، حق‌مان را می‌گیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • m

      شتر در خواب بیند پنبه دانه خخخخخ

      پاسخ ها

      • پرویز

        چرا می سوزید بابا هر چقدر هم شفر ماستر بی ماستر و ... بیارید باز ارتش قرمز کابوس شماها است

      • احمدرضا

        فعلا ک 3 ساله داریم خواب میبینیم

    • m

      شتر در خواب بیند پنبه دانه خخخخخ

    • بدون نام

      خیلی پرو شدید به کمک دولت وزیر فدراسیون کمیته داوران خیال خام میکنید

      پاسخ ها

      • امیر حسین

        پردرآمدترین باشگاه ایران پرسپولیس بود.بیشترین هزینه واسه استقلال.درصورتی که پرسپولیس بی پوله استقلال پولاش از کجا تامین میشه؟!!!با حق و حقوق پرسپولیس هزینه کردید کری هم میخونید؟وزیر که دو سه ساله برای شما داره هزینه میکنه بازم نتیجه نمیگیرید.این دیگه بی عرضگی شماس و قوی بودن سرورتون

    • بدون نام

      زاررررررت

    • بدون نام

      این توبمیری دیگه از اون توبمیری ها نیست

      پاسخ ها

      • علی جلیلی

        پارسال هم میگفتین پرسپولیس دیگه قهرمان نمیشه اما شیر همیشه شیر است وباهمت هواداران وتیم با قدرت ادامه میدهیم

    • بدون نام

      درود برکاپیتان ارتش سرخ درهمه حال حامی تیم بزرگ پرسپولیس هستیم

    • بدون نام

      نیاز به تصمیم و اراده شما ندارد.
      بخواهید یا نخواهید تا 1400قهرمانید

    • علی مقدسی

      عوامل موفقیت هستن ناراحت نباش فتاحی ووزیر و کمیته داوران و صدا وسیما نگران نباش

    • بدون نام

      ایا داورها هم مصممن

    • پرسسسپولیسسسسسی

      هه
      پماد سوزش بدم خدمتتون استفراغیا
      فعلا که ما چند ساله داریم خوابای خوب میبینیم شما چی

    • پرسسسپولیسسسسسی

      هه
      پماد سوزش بدم خدمتتون استفراغیا
      فعلا که ما چند ساله داریم خوابای خوب میبینیم شما چی

    • ج.ا

      راست می گه هر سال تیم رده ی سیزدهمی وزارت ورزش ( استفراق کیسه شش در چهار ) به کمک فدراسیون و داورها و در راس آنها وزیر استفراقی ، در پایان به رده ی سوم برده می شود تا سهمیه ی پلی آف لیک قهرمانان آسیا را بدست بیاورند .

    • بدون نام

      نه بابا راست میگی اخی .......دیر گفتی عمو هدایتی تو زندانه برانکو هم عربستان وزیر هم قایم شده فعلا تیم زدوبند فقط فدراسیون و کمیته داورانش و وزیر مونده

    • بدون نام

      تا ۱۴۰۰ قهرمانی لنگ تضمین شده است پدر معنوی لن سلطانی فر مثلی هر سال جام تقدیم لنگ می گند

    • TAjj

      این قهرمانیها هدیه ای از طرف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به پرسپولیس بوده ولی یادتون باشه پایان لیگ برتر بعدی پرسپولیسیها میفهمن که وزیر وزرای قبل چه کار ها یی برای پرسپولیس کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج