۸۸۰۱۳۱
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

روایت اردوغان از دیدار با سران آمریکا و اروپا

روایت اردوغان از دیدار با سران آمریکا و اروپا در جی ۲۰رئیس‌جمهوری ترکیه به تشریح دستاوردهای دیدارش با سران آمریکا و کشورهای اروپائی در نشست جی ۲۰ در ژاپن پرداخت.

خبرگزاری مهر: رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه با انتشار چند مطلب در حساب کاربری خود در توئیتر جزئیات دیدارهای دو جانبه‌اش با همتایان وی در حاشیه اجلاس سران جی -۲۰ در شهری اوزاکای ژاپن را شرح داد.

رئیس‌جمهور ترکیه در این خصوص نوشت: اجلاس سران جی -۲۰ برای کشورمان ثمربخش بود. میزبانی موفقیت‌آمیز ژاپن از اجلاس سران جی -۲۰ را به آبه شینزو نخست‌وزیر این کشور تبریک می گویم.

وی درباره دیدار خود با دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا نیز نوشت: با ترامپ دیدار دوجانبه بسیار ثمربخشی انجام دادم و بر اهمیت همکاری راهبردی دو کشور تاکید کردیم. معتقد هستم که این دیدار باعث گسترش بیشتر روابط سیاسی، نظامی و تجاری میان ترکیه و آمریکا خواهد شد.

روایت اردوغان از دیدار با سران آمریکا و اروپا

اردوغان درباره دیدار خود با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه نیز اظهار داشت: در خصوص ادامه تلاش برای به حداکثر رساندن روابط فیمابین ترکیه و روسیه که در حال گسترش است، به موافقت رسیدیم.

او در مطلب دیگری نیز اضافه کرد: با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه بسیاری از مسائل مربوط به روابط میان آنکارا و پاریس را مورد بررسی قرار داده و بر عزم خود برای حل مسائل مشترک و گسترش روابط دوجانبه تاکید کردیم.

اردوغان پیرامون دیدار خود با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نوشت: با مرکل در مورد چگونگی ارتقای سطح روابط ترکیه و آلمان بحث و تبادل نظر کردیم.

وی درباره دیدار دوجانبه خود با ترزا می نخست‌وزیر مستعفی انگلستان اضافه کرد: علاوه بر روابط تجاری و سیاسی، موضوعات منطقه‌ای و جهانی به ویژه مسئله مدیترانه شرقی را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترکیه با گفتگو تمام مشکلات خودش رو حل کرد حتی امریکا بخاطر اس 400 تحریمش نمیکنه . اردوغان به فکر ملت , صنایع و تجارت کشورش هست کاش بعضی ها یاد بگیرن

      پاسخ ها

      • صادقى.وطن.پرست

        يادنمى.گيرندچون.جاحطلبند

      • حامد

        آخه آدم نفهم مگه ما مذاکره نکردیم، چی شدنتیجش؟؟؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج