۸۸۰۷۲۸
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

فاصله گریزمان تا بارسایی شدن؛ فقط یک هفته

موندو دپورتیوو می‌گوید بعد از تحولاتی که دیروز در رابطه با معامله اتلتیکو مادردید و بارسلونا رخ داده، بارسا آماده است تا انتقال ستاره فرانسوی به نوکمپ را نهایی کند.

ورزش سه: روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو که در شهر بارسلونا منتشر می‌شود امروز صفحه اول خود را به آنتوان گریزمان و انتقال او به بارسا اختصاص داده و می‌گوید با توجه به اینکه دیروز، بند آزادسازی قرارداد گریزمان و اتلتیکو از ۲۰۰ میلیون یورو به ۱۰۰ میلیون یورو کاهش یافته، بارسلونا حالا در حال انجام آخرین تلاش‌ها برای نهایی کردن قرارداد جذب گریزمان و انتقال او به نوکمپ است.

موندو دپورتیوو می‌گوید گریزمان پذیرفته که با قراردادی تا سال ۲۰۲۳ به بارسلونا ملحق شود و بارسا در حال تلاش برای تسریع امضای این قرارداد است. هنوز چیزی امضا نشده اما با توجه به توافق‌های لفظی صورت گرفته از هم‌اکنون می‌توان گریزمان را بازیکن بارسلونا دانست.

فاصله گریزمان تا بارسایی شدن؛ فقط یک هفته

این روزنامه اسپانیایی می‌گوید با توجه به توافقات انجام گرفته بین باشگاه بارسا و آنتوان گریزمان، او در بارسا 16 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت. اما بر اساس این گزارش حالا که همه چیز مهیای امضای قرارداد بارسا و گریزمان است باشگاه کاتالان قصد دارد هر چه سریعتر مسائل باقی مانده بین خود و باشگاه اتلتیکو را حل کند.

بر اساس این گزارش، یوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا و اسکار گراو، نایب‌رئیس این باشگاه دیروز به مادرید سفر کرده‌اند تا در نشست سازمان لالیگا حضور پیدا کنند. مدیر باشگاه اتلتیکو، کلمنته ویاورده هم در این نشست حضور دارد و مدیران ارشد بارسا قصد دارند در مورد گریزمان در حاشیه این نشست با او مذاکرات نهایی را انجام دهند.

دپورتیوو می‌گوید بارسا امیدوار است اتلتیکو را راضی کند تا هزینه نقل و انتقال گریزمان را به صورت اقساطی پرداخت کند ولی در نهایت اگر اتلتیکو راضی به این کار نباشد، بارسا حاضر است کل مبلغ 120 میلیون یورویی را به صورت یکجا پرداخت کرده و قضیه انتقال گریزمان را مختومه کند.

موندو دپورتیوو می‌گوید اعلام رسمی انتقال گریزمان در آینده نزدیک انجام نخواهد شد ولی در عین حال، دیرتر از پایان هفته آینده هم نخواهد بود. بر اساس این گزارش گریزمان می‌تواند از روز یکشنبه چهاردهم جولای در اردوی بارسلونا حاضر شده و تمرینات پیش‌فصل را آغاز کند.

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا که از سال پیش موافقت خود را با انتقال گریزمان اعلام کرده بود مسلما برای شروع تمرینات پیش‌فصل با آغوش باز از این ستاره فرانسوی استقبال خواهد کرد. گریزمان هم در هفته‌های اخیر گفته بود بی‌صبرانه منتظر است تا سرنوشتش مشخص شده و انتقالش به بارسا قطعی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      نیمار بیاد به نفع همست . نیمار بیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیف گریزمان منفور میشه .خیلی بهتر از نیمار هست

    • بدون نام

      یعنی چی پس نیمار رو نمیخوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج