۸۸۰۹۳۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ستاره فیلادلفیا با پولی کمتر به میامی می‌رود

جیمی باتلر با اینکه از فیلادلفیا پیشنهادی با حداکثر دستمزد دارد، تصمیم گرفته تیمش را ترک کند و با رقمی کمتر به میامی هیت برود.

خبرگزاری ایرنا: جیمی باتلر با اینکه از فیلادلفیا پیشنهادی با حداکثر دستمزد دارد، تصمیم گرفته تیمش را ترک کند و با رقمی کمتر به میامی هیت برود.

بازیکنانی که با به پایان رسیدن این فصل از لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا آزاد شده‌اند به دنبال تیم‌های جدید هستند و با توجه به عملکردشان در فصل تمایل زیادی به پول بیشتر دارند اما ستاره قبلی فیلادلفیا تصمیمی جالب توجه گرفت.

ستاره فیلادلفیا با پولی کمتر به میامی می‌رود

جیمی باتلر که فصل خوبی در این تیم داشت، پیشنهاد قرارداد با حداکثر دستمزد فیلادلفیا را رد کرد تا بتواند امسال راهی میامی هیت شود. رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که رقم پیشنهادی میامی به باتلر کمتر از فیلادلفیا است.

رقم پیشنهادی فیلادلفیا ۱۹۰ میلیون دلار برای ۵ فصل بوده که این بازیکن آن را رد کرده است. رقم پیشنهادی میامی هیت نیز ۱۴۲ میلیون دلار برای ۴ سال است.

اتفاق جالب دیگر در نقل و انتقالات NBA درباره اینس کانتر سنتر ترک تبار پورتلند افتاد. این بازیکن که روزه گرفتنش در ماه رمضان مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته‌بود پیشنهاد تمدید قرارداد با این تیم را رد کرده و به بوستون می‌رود.

او اعلام کرده مسئولان باشگاه پورتلند تنها ۶ دقیقه به او برای پاسخ به پیشنهاد وقت داده‌بودند و به همین دلیل این بازیکن تصمیم گرفت که از تیمش جدا شود. قرارداد این بازیکن ۲ ساله و به ارزش ۱۰ میلیون دلار است.

بوستون سلتیک که این فصل کایری ای روینگ را از دست داده وارد مذاکره با کامبا واکر بازیکن موقعیت یک شارلوت نیز شده‌است. این بازیکن از لس‌آنجلس لیکرز نیز پیشنهاد دارد.

ست کری، برادر استفان کری ستاره گلدن استیت که امسال در پورتلند بود و در فینال کنفرانس غرب نیز برابر برادرش به میدان رفت، تیمش را تغییر می‌دهد و دومین بازیکنی خواهد بود که پورتلند را ترک می‌کند. این تیم در کنفرانس غرب خواهد ماند اما به جمع دالاس اضافه می‌شود.

رسانه‌ها درباره پیوستن این بازیکن به دالاس اخبار جالب توجهی منتشر کرده‌اند و در این میان لس‌آنجلس لیکرز را تمسخر کرده‌اند. لیکرز به هر بازیکنی که توانسته پیشنهاد داده و رسانه‌ها در اخبار خود نوشته‌اند که ست کری نیز از تیمش جدا می‌شود اما راهی لیکرز نخواهد شد. او با قراردادی ۴ ساله به مبلغ ۳۲ میلیون دلار به دالاس پیوسته است.

باشگاه‌های مختلف در حال جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند اما هنوز ۲ نام بزرگ وضعیتشان برای فصل آینده را مشخص نکرده‌اند.

کاوی لئونارد ستاره تورنتو که با این تیم قهرمان شد و دی مارکوس کازین بازیکن بلند قامت گلدن استیت هنوز با تیمی توافق نکرده‌اند و وضعیتشان برای فصل بعد مشخص نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج