۸۸۱۰۳۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

دنیل کریگ از بند مصدومیت رها شد!

دنیل کریگ (Daniel Craig) بازیگر ۵۱ ساله‌ی مامور ۰۰۷،برای فیلم جدید جیمز باند (James Bond) بازگشته است. البته فیلم‌برداری بعد از درمان آسیبی که به مچ پای دنیل وارد شده است، آغاز می‌گردد.

سینما فارس: دنیل کریگ (Daniel Craig) بازیگر ۵۱ ساله‌ی مامور ۰۰۷،برای فیلم جدید جیمز باند (James Bond) بازگشته است. البته فیلم‌برداری بعد از درمان آسیبی که به مچ پای دنیل وارد شده است، آغاز می‌گردد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

کریگ یک عمل جراحی را بعد از زمین خوردنش در صحنه‌ی فیلمبرداری در جاماییکا، در ماه مه تجربه کرد. تولید این فیلم در طول مدت زمان بهبود دو هفته‌ای کریگ آغاز شده است و قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. اکانت رسمی جیمز باند در توییتر عکس‌ها و فیلم‌هایی را که مربوط به مکان فیلم‌برداری فیلم است، منتشر کرده است. این عکس‌ها کریگ را همراه اعضای Household Cavalry و مدل ماشینش یعنی Aston Martin V۸ Volante شامل می‌شوند، که دقیقا همان مدل ماشین تیموتی دالتون (Timothy Dalton) سال ۱۹۸۷ و در فیلم The Living Daylights است.

دنیل کریگ از بند مصدومیت رها شد!

فیلم جدید اخیرا با نام Bond 25 شناخته شده است، تا نامی رسمی برای آن اعلام گردد. این فیلم روز یکشنبه در شهر وست مینستر لندن فیلم‌برداری شد. کریگ در یک کت و شلوار خاکستری، که مشغول راندن یک استون مارتین V8 Volante که آخرین بار تیموتی دالتون در فیلم The Living Daylights سوار آن شده بود، دیده شد.

فیلم جدید جیمز باند، زندگی آرام و بازنشستگی کریگ را به تصویر می‌کشد، تا زمانی که نماینده‌ی آژانس ایالات متحده آمریکا، فلیکس لیتر آن را بر هم می‌زند. او تقاضای کمک برای نجات یک دانشمند ربوده شده را دارد. رامی ملک (Rami Malek) نقششخصیت ضد قهرمان را در فیلم بازی می‌کند.

شایان ذکر است این فیلم پنجمین فیلمی است که کریگ نقش جیمز باند را در آن بازی می‌کند و آخرین باری است که او در این فرانچایز ظاهر می‌شود.

منبع: Deadline

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج