جاباما
۸۸۱۳۷۲
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

راسل‌ کرو و ردِ یک دستمزد ۱۰۰میلیون دلاری!

راسل کرو بازیگر برنده‌ی جایزه اسکار، برای معرفی The Loudest Voice، مینی سریال جدید شبکه‌ی Showtime، که در آن نقش راجر ایلز (Roger Ailes) را دارد، در مصاحبه‌ای با هاوارد استرن، از جزئیات تماسش با پیتر جکسون گفت.

سینما فارس: راسل کرو بازیگر برنده‌ی جایزه اسکار، برای معرفی The Loudest Voice، مینی سریال جدید شبکه‌ی Showtime، که در آن نقش راجر ایلز (Roger Ailes) را دارد، در مصاحبه‌ای با هاوارد استرن، از جزئیات تماسش با پیتر جکسون گفت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

راسل کرو (Russell Crowe) به ایفای نقش آراگورن در سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها بسیار نزدیک بود، اما در تماسی تلفنی با کارگردان پیتر جکسون، این پیشنهاد را رد کرد.

در مصاحبه‌ی اخیر با هاوارد استرن که به منظور معرفی مینی سریال جدیدش The Loudest Voice (که چندان آمار خوبی را در اولین یکشنبه‌ی پخشش به دست نیاورد) صورت گرفت، دلیل عدم حضور خود در این بلاک باستر و رد کردن دستمزدی هنگفت را توضیح داد.

راسل‌ کرو و ردِ یک دستمزد ۱۰۰میلیون دلاری!

استرن پرسید که آیا چنین خبری صحت دارد و به او، نقش اصلی اراگورن (که توسط ویگو مورتنسن در سه‌گانه‌ی ارباب حلقه‌ها ایفا شد) پیشنهاد شده است؟ و اگر این خبر صحت دارد، به او ۱۰ درصد از سود فروش فیلم در گیشه که با محاسبات فعلی، رقمی نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار می‌شود، پیشنهاد شده است؟

کرو، خندید و صحت این خبرها را تایید کرد و توضیح داد:

فکر نمی‌کنم که پیتر جکسون با حضور من در فیلم The Fellowship of the Ring موافق بود، احساس می‌کنم که مجبور شده بود تا با من تماس بگیرد، چون در آن بازه‌ی زمانی، همه من را در همه جا می‌خواستند.

این بازیگر نیوزیلندی توضیح داد که از صدای جکسون متوجه احساسات واقعی او شده است:

وقتی با تلفن با او صحبت کردم، احساس کردم که نمی‌داند [در فیلم Gladiator] چه کاری کرده‌ام. من فقط از روی غرایزم متوجه شدم که او کس دیگری را در سر دارد و معلوم شد آن شخص (ویگو) هست و او باید این اجازه را می‌داشت تا هر بازیگری را که می‌خواهد به خدمت بگیرد.

استرن مجددا برای مطمئن شدن از او پرسید که آیا متوجه هست که اگر از استودیو‌ی وارنر بروز می‎خواست، آن‌ها جکسون را مجبور می‌کردند تا او را استخدام کند؟سپس اشاره کرد که آیا پشیمان از دست رفتن چنین دستمزد بزرگی است؟

هرگز راجع بهش فکر نکردم، مگر در مصاحبه‌ها و برنامه‌ها که مردم خیلی مودب و مهربانانه با یادآوری این موضوع نابودم می‌کنند.

منبع: هالیوود ریپورتر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای چه کار خوبی کرد قبول نکرد به کارگردان حق انتخاب داد و اونم ثابت کرد چه انتخاب درجه یکی داشته، ای کاش مردمم به راسل کرو احترامـ بذارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج