۸۸۱۴۰۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تکذیب شد؛ کی‌روش و کومان در اصفهان نیستند

مهاجم برزیلی و هافبک مجارستانی فصل قبل سپاهان هنوز به ایران بازنگشته و وضعیت مشخصی برای ادامه همکاری با این تیم ندارند.

ورزش سه: مهاجم برزیلی و هافبک مجارستانی فصل قبل سپاهان هنوز به ایران بازنگشته و وضعیت مشخصی برای ادامه همکاری با این تیم ندارند.

سپاهان همانند سال قبل جزو باشگاه‌هایی بوده که بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشته و نفرات باکیفیتی مثل محمدرضا حسینی، مرتضی منصوری، جورجی گولسیانی و ... را جذب کرده، اما آنها در حال حاضر بیشترین هدف خود را برای حفظ دو بازیکن خارجی موثر فصل قبل گذاشتند و به دنبال تمدید قراردادشان هستند.

کی‌روش استنلی که یک سال قبل از ذوب‌آهن به سپاهان رفت و در لیگ هجدهم ۲۶ بازی برای این تیم انجام داد و با ۱۶ گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت، قراردادش با طلایی پوشان به اتمام رسیده و شایعات زیادی درباره جدایی او مطرح است، اما همچنان برای انجام مذاکرات نهایی به ایران نیامده است.

ولادیمیر کومان، هافبک مجارستانی فصل گذشته سپاهان نیز که شرایطی مشابه کی‌روش استنلی دارد، در لیگ هجدهم ۲۲ بازی برای طلایی پوشان انجام داد و دو گل زد که عملکرد خوب او در خط میانی با پاس‌ها و ارسال‌های دقیق درکنار نظم دادن به بازی سپاهان موجب شده تا قلعه‌نویی به حفظ او تاکید داشته باشد.

سرمربی سپاهان امروز در مصاحبه‌ای عنوان کرد یک پیشنهاد نجومی به مبلغ ۹۰۰ هزار دلار از یک باشگاه ایرانی به دست کی‌روش استنلی رسیده که با این شرایط به نظر می‌رسد آقای گل لیگ برتر تصمیم به پاسخ مثبت به این پیشنهاد داشته باشد، اما درحال حاضر این مهاجم برزیلی باشگاه آینده خود را انتخاب نکرده است.

طبق اعلام باشگاه سپاهان بلیت بازگشت کی‌روش استنلی و ولادیمیر کومان برای دو روز دیگر است که هافبک مجارستانی قطعا به اصفهان خواهد آمد، اما وضعیت مهاجم برزیلی مشخص نیست و ممکن است با بلیت سپاهانی‌ها به ایران برنگردد.

امشب تصویری از حضور کومان و کی‌روش در یکی از کافه رستوران‌های اصفهان منتشر شده، اما به نقل از یک مقام مسؤول در باشگاه سپاهان، این عکس قدیمی بوده و مربوط به امشب نیست؛ او همچنین از هواداران سپاهان درخواست کرد تا اخبار را از منابع رسمی پیگیری کرده و به رسانه‌های بی‌هویت ارجاع نکنند.

تکذیب شد؛ کی‌روش و کومان در اصفهان نیستند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج