۸۸۱۸۴۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

کشف یک باند بزرگ جعل مدارک دانشگاهی

یک باند بزرگ جعل مدارک دانشگاهی در سطح کشور با تلاش حراست دانشگاه آزاد و مراجع امنیتی و قضایی کشف و متلاشی شد.

خبرگزاری مهر: یک باند بزرگ جعل مدارک دانشگاهی در سطح کشور با تلاش حراست دانشگاه آزاد و مراجع امنیتی و قضایی کشف و متلاشی شد.

حراست دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری سازمان اطلاعات سپاه و ناجا و قوه قضاییه یک باند جعل مدارک دانشگاهی و پایه در سطح کشور را کشف و خنثی کرد.

این فعالیت در پی رویکرد جدید دانشگاه در دوره جدید در پی تاکید رئیس هیات امنا و رئیس دانشگاه برای صیانت از حیثیت دانشگاه و اعتبار مدارک دانشگاهی است، که حراست دانشگاه موظف به رسیدگی و شناسایی باندهای جعل مدارک دانشگاهی شد.

در پی اقدامات پیگیر حراست یک باند بزرگ جعل شناسایی و با همکاری مراجع نامبرده خصوصاً دستگاه قضایی کل شبکه عاملین و مرتبطین شناسایی و تعدادی از متهمین به همراه کلیه ادوات مجرمانه دستگیر و دفاتر متخلف پلمپ شد.

جاعلین از سال ۱۳۸۵ به صورت حرفه ای و شبکه ای در سطح کشور فعالیت داشته و با راه اندازی دفاتر متعدد در استان های مختلف و راه اندازی سایت‌های جعلی استعلام مدارک دانشگاهی نسبت به صدور مدارک جعلی مهم و بسیار زیاد در مقاطع تحصیلی مختلف در قبال دریافت هزینه تا ۱۰۰ میلیون تومان (برای هر مدرک) اعم از مدارک تحصیلی جعلی و دیگر مدارک مختلف و متعدد جعلی مربوط به ادارات و مراکز و بانک ها و سازمان ها برای استفاده در داخل و خارج کشور اقدام نموده اند و از این طریق نسبت به تحصیل اموال نامشروع بسیار هنگفت اقدام و با اموال بادآورده در کشورهای خارجی سرمایه گذاری داشته اند.

دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کنونی و همزمان با برگزاری آزمون سراسری به داوطلبان و خانواده‌ها توصیه می‌کند تا با حفظ هوشیاری در دام سودجویان نیفتاده و فریب تبلیغات دروغین و وعده‌های پوشالی موسسات و سایت های جعلی و افراد متخلف را نخورده و در صورت مشاهده موارد مشکوک برای بررسی و پیگیری با فوریت به مراجع ذیصلاح اعلام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج