۸۸۱۹۹۳
۸ نظر
۵۰۱۳
۸ نظر
۵۰۱۳
پ

ثبات قیمتی در بازار مسکن تا پایان تابستان

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به ثبات قیمت مسکن تا پایان تابستان گفت: میانگین قیمت اجاره امسال بیش از ۲۰ درصد نخواهد بود و با توجه به قیمت خرید و فروش این میزان اجاره پایین‌تر از میزان تورم است.

خبرگزاری میزان: نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به ثبات قیمت مسکن تا پایان تابستان گفت: میانگین قیمت اجاره امسال بیش از ۲۰ درصد نخواهد بود و با توجه به قیمت خرید و فروش این میزان اجاره پایین‌تر از میزان تورم است.

حسام عقبایی در خصوص میانگین نرخ اجاره بها در بازار مسکن بیان کرد: میانگین قیمت اجاره امسال بیش از ۲۰ درصد نخواهد بود و با توجه به قیمت خرید و فروش این میزان اجاره پایین‌تر از میزان تورم است.

وی با اشاره به تعادل نسبی در بازار اجاره بها برای تعیین نرخ اجاره و ودیعه افزود:فصل نقل و انتقالات امسال یک ماه زودتر از سال‌های پیش آغاز شده و خوشبختانه با توجه به اطلاع رسانی به موقع برای وضعیت بازار اجاره میزان دریافت اجاره در مقایسه با سال‌های گذشته کمتر شده و به نظر می‌رسد مالکان امسال انصاف را بیشتر رعایت کنند.

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد: دولت باید طرح‌ها و بسته‌های پیشنهادی بازار مسکن را عملیاتی کند و ساخت مسکن استیجاری و همچنین افزایش تسهیلات خرید و فروش نباید تنها در حد حرف باقی بماند؛ بلکه تنها راهکار بهبود وضعیت بازار مسکن ساخت واحد‌های استیجاری است.

عقبایی با بیان اینکه قیمت مسکن تا پایان فصل تابستان گران نمی‌شود، اظهار کرد: به نظر نمی‌رسد تا پایان تابستان قیمت‌ها در حوزه خرید و فروش تغییری داشته باشد، زیرا که سال گذشته قیمت مسکن رشد ۱۰۰ درصدی داشته است، بنابراین با توجه به ثبات در شرایط اقتصادی کشور قیمت‌ها تا پایان نیمه اول سال تغییری نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخ

    • بدون نام

      بعدش چی؟ چرا دو پهلو حرف میزنید

    • بدون نام

      هه مگه قراره تغييرکنه وبيشترازاين بشه خاک توسرتون باراهکاراومديريتتون
      وقتى نميتونيدمسکن کنترل کنيدچجورکشورروکنترل ميکنيدهمه چى بهم وره

    • بدون نام

      خدارو شکر خیالم راحت شد که کران نمیشه ما چقدر خوبیم خدا

    • بدون نام

      شما خبر از دل مردم ندارید این مسکنها که میگوید کجاست نشان بدهد خدا نشناس اجاره ۱۰۰ برابر شده از دل مردم خبر ندارید باینکه این حرفا میزنید ما بی خانه ها این کشور حق ما یک خانه است خدا رضا ندارم که شما چندتا خانه داشته باشید ولی ما اجاره م نمیتوانیم بدیم یادتون باشه

    • بدون نام

      به زودی همه با هم با مغز به زمین سرد فرو خواهید رفتر دلالان بی همه چیز. مسکن مرد مگر با خود به گور ببرید.

    • روح الله خادمی

      این بازی ها رو خودشون در اوردن گرون کردن که مسکن مهر ها رو بفروشن همه رو دستشون مونده بود مردم هم از بدبختی مجبور شدن اونا رو بخرن لعنت بهتون خدانشناس ها خجالت بکشید

    • بدون نام

      بازارمسکن رادولت اقای روحانی ووزیران قبلی بهم ریختن وکاملا عمدی بود ومشکل دوم بانک مسکن که ضمانتهای بیجاه ازمردم درخواست میکندکه باعث بی خانمانی بسیاری ازجوانان ومردم شده مدیرعامل بانک مسکن رالعن ونفرین باید کردچون۷۰٪مردم تاکنون به خاطر همین سخت گیریهای بی مورد بی خانمان کرده ویا منصرف شدن (فقط لعنت بفرستین)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج