۸۸۲۰۹۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ترامپ: طرح بازداشت مهاجران به زودی آغاز می‌شود

رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران در کاخ سفید اعلام کرده که طرح بازداشت و اخراج مهاجران از این کشور به زودی آغاز خواهد شد.

خبرگزاری میزان: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران در کاخ سفید از آغاز قریب الوقوع طرح بازداشت مهاجران غیرقانونی به منظور بازگشت به کشورشان خبر داد.

به گزارش رویترز، همزمان با اعلام آمادگی دونالد ترامپ برای اجرای هر چه سریع‌تر طرح اخراج و بازداشت مهاجران، حامیان مهاجرت به آمریکا وعده دادند آماده ورود افسران مهاجرت به جوامع مهاجرنشین هستند.

ترامپ که موضوع مهاجرت را یکی از محوری‌ترین مواضع خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا قرار داده است، ماه گذشته این عملیات را به دلیل فاش شدن تاریخ تعیین شده آن به تعویق انداخت. وی روز دوشنبه گفته بود بازداشت‌ها پس از مراسم ۴ جولای، جشن استقلال آمریکا انجام خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: "این اقدامات به زودی آغاز خواهند شد، اما به این اقدام نام حمله نمی‌دهم. ما افراد را حذف می‌کنیم؛ همه افرادی را که طی سال‌های گذشته به صورت غیرقانونی وارد کشور شده اند. "

این اظهارات در حالی مطرح می‌شوند که اداره مهاجرت و گمرک آمریکا (ICE) ماه گذشته اعلام کرده بود این عملیات با هدف جلوگیری از افزایش مهاجرت خانواده‌های کشور‌های آمریکای مرکزی به مرز‌های جنوب غربی شامل مهاجران تازه وارد فاقد اوراق رسمی خواهد شد و تمرکز آن بر بازداشت افراد دارای سوابق جنایی است. اما هر مهاجری که قوانین آمریکا را نقض کند نیز هدف این عملیات خواهد بود.

اما اسناد منتشر شده توسط گروه‌های حامی حقوق مهاجران خلاف این ادعا‌ها را نشان می‌دهد. این گروه‌ها با تاکید بر این که این عملیات تهدیدی عمومی برای جوامع و نیز اقتصاد آمریکایی است، اعلام کردند این اقدام سبب می‌شود بزرگتر‌ها کار خود را از دست بدهند و کودکان از مدرسه باز بمانند.

این در حالی است اعضای دموکرات کنگره در بازدید هفته گذشته از بازداشتگاه‌های مرزی در ایالت «تگزاس» شرایط مهاجران را وحشتناک" توصیف کردند. براساس این گزارش در این بازداشتگاه‌ها غالبا اتاق‌ها تقریبا با دو برابر حجم متناسب از افراد بازداشت شده پر می‌شوند.

براساس گزارش‌ها از ماه سپتامبر تاکنون ۱۲ مهاجر جان خود را در بازداشتگاه‌های مرزی آمریکا از دست دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اين هم يك راه حل ولي نامناسب و بسيار تاسف بار،،،من راهكار بسيار بهتري دارم،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج