۸۸۲۱۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

کدام بازیکنان از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند؟

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در بدو ورود به تمرینات این تیم متوجه شد که لیست فصل پیشِ رو توسط مدیرعامل غیرفوتبالی و اطرافیانش پر شده است و او در واقع قرار است وارث یک تیم از پیش بسته شده و آماده، باشد! چیزی که تحقیقا هیچ مربی نامداری زیربارش نمی‌رود.

تابناک ورزشی: سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در بدو ورود به تمرینات این تیم متوجه شد که لیست فصل پیشِ رو توسط مدیرعامل غیرفوتبالی و اطرافیانش پر شده است و او در واقع قرار است وارث یک تیم از پیش بسته شده و آماده، باشد! چیزی که تحقیقا هیچ مربی نامداری زیربارش نمی‌رود.

این نخستین چالش کالدرون در پرسپولیس بود که هنوز با جو عجیب فوتبال ایران آشنا نشده و در حال شناخت وضعیت خاص مدیریت در فوتبال ایران است. کالدرون به عنوان یک مربی بادیسیپلین و حرفه ای، بلافاصله در مواجهه با این شرایط اولین اولتیماتوم را به مدیران باشگاه داد و اعلام کرد که بعد از چند جلسه تمرین و ارزیابی شرایط مهره‌های تیم، خواستار کنار گذاشتن چند بازیکن از تمرینات خواهد بود تا با خالی شدن جای آن‌ها در فهرست تیم؛ بازیکنان جدید و مدنظر خودش جذب شوند.

کدام بازیکنان از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند؟

قلم قرمز کالدرون روی نام حداقل چهار پرسپولیسی

کالدرون بعد از گذشت سه جلسه و مشورت با مربیان و دستیارانش و همچنین تماشای فیلم بازی‌های فصل قبل همراه با بررسی لیست عملکرد بازیکنان در خطوط مختلف، در آغاز هفته جدید، تصمیمش مبنی بر حذف چند بازیکن از لیست قرمز‌ها را به اطلاع باشگاه خواهد رساند.

در این میان کد‌هایی که به برخی خبرنگاران پرکار حوزه پرسپولیس رسیده، نشان می‌دهد که نام یک بازیکن همیشه نیمکت نشین، در کنار دو بازیکن سرشناس پرسپولیس و البته یک بازیکن محبوب برانکو که به زحمتکش در تیم معروف است.

در این میان زمزمه فسخ قرارداد فرشاد احمدزاده هم شنیده می‌شود که به طرز مشکوک و عجیبی و بعد از یک فصل ناموفق و ضعیف آن هم در لیگ درجه سه لهستان به پرسپولیس برگشته و خیلی راحت سر از تیمی درآورده که براحتی در روز‌های محرومیت سرخ‌ها به آن پشت کرده بود.

استخراج نام اولین خروجی پرسپولیس؛ پسر برانکو!

با نشانه‌هایی که داده می‌شود نخستین گزینه کناررفتن از پرسپولیس محسن ربیع خواه است. بازیکن متوسطی که در زمان طولانی حضور برانکو روی نیمکت سرخ‌ها، در پست‌های مختلف بازی کرد و به عنوان بازیکنی بدون حاشیه، کم حرف و البته فداکار همواره مورد علاقه برانکو بود و حتی لقب «پسر برانکو» را هم گرفت.

کدام بازیکنان از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند؟

شریفی یا همتی ؛ کدام در لیست مازاد کالدرون هستند؟

در این میان به نام یک بازیکن همیشه نیمکت نشین در پرسپولیس اشاره شده است که کالدرون روی او نظر مثبتی ندارد. آدام همتی و مهدی شریفی دو بازیکنی هستند که برانکو هم در مواقع ضروری به آن‌ها میدان می‌داد؛ آدام همتی در اوج دوران محرومیت پرسپولیس و در روز‌هایی که تیم، بازیکن کافی برای حضور در یک مسابقه رسمی را نداشت، بکار گرفته شد و در آن سختی‌ها به کمک تیم آمد و بازی‌های بدی هم ارایه نکرد، اما مهدی شریفی واقعا افت شدیدی نسبت به ابتدای دوران درخشش در سپاهان داشته و هرسال نیز کارایی کمتری نشان داده است. باید دید از میان این بازیکن که قطعا در پرسپولیس لیگ نوزدهم نیز نیمکت نشین محض خواهند بود، کدام کنار گذاشته خواهند شد؟

دو بازیکن بزرگ پرسپولیس در لیست مرد آرژانتینی نیستند

به مهیج‌ترین قسمت ماجرا می‌رسیم. گفته می‌شود کالدرون نام دو بازیکن سرشناس و بزرگ پرسپولیس را هم در فهرست خروجی‌ها قرار داده است که می‌تواند جنجال بزرگی به پا کند. گفته می‌شود یکی از این دو بازیکن قطعا حسین ماهینی کاپیتان دوم تیم است.

گزینه دیگر سروش رفیعی است که گفته می‌شود کالدرون از سبک بازی او خوشش نمی‌آید! این ادعا با توجه به تفکرات کالدرون کمی بعید است چراکه این مربی برای ارایه بازی تهاجی به مهره‌های بازیساز با توان حفظ توپ بالا نیاز دارد و البته تسلط سروش به زبان انگلیسی هم به این مربی برای انتقال پیام به اعضای تیم کمک می‌کند.

کدام بازیکنان از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند؟

اما در میان گزارش رسانه‌های عربی از خصوصیات مرد آرزانتینی دیده بودیم که گابریل کالدرون از تکروی و دریبل متنفر است و به نظر می‌رسد سرمربی جدید با تماشای فیلم‌ها به این نتیجه رسیده است که سروش رفیعی بی دلیل دریبل می‌زند.

به غیر از این دو بازیکن نام شایان مصلح هم مطرح شده که می تواند با توجه به حضور انصاری و نادری در جناج چپ گزینه درستی باشد. کالدرون می خواهد در تیمش توازن ایجاد کند و داشتن سه مدافع چپ واقعا ضربه بزرگی به این تعادل محسوب می شود. مصلح هم در دوران محدودیت پرسپولیس به کمک برانکو آمد اما با آمدن نادری به او بازی نخواهد رسید. پس این احتمال به واقعیت نزدیک تر است. از گوشه و کنار مورد چهارم هم برای لیست مازاد کاتلدرون مطرح شده که فعلا فقط باید شنید و عبور کرد؛ سیدجلال حسینی!

هموطن برانکو در رختکن کالدرون چه می کند؟

بعد از رفتن برانکو، همه هموطنانش نیز بار سفر بستند و رفتند، اما رادوشویچ گلر همیشگی و نیمکت نشین تیم در کمال تعجب برگشته است! او مثل برانکو یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما یکی از مهره‌هایی است که همیشه روی حضورش در پرسپولیس بحث بود.

کارشناسان می‌گویند دروازه بان‌های شایسته زیادی در داخل هستند که می‌توانند پشت سر بیرانوند روی نیمکت بنشینند و نیازی نیست یک گلر خارجی که بعضا جوگیرشدن هایش کار دست پرسپولیس داده است، با دریافت ارز در این اوضاع اقتصادی، ذخیره سماره یک قرمز‌ها باشد.

کدام بازیکنان از لیست پرسپولیس خارج می‌شوند؟

مهاجم آسیایی مدنظر کالدرون اهل کجاست؟

کالدرون آرژانتینی از مسئولان باشگاه خواسته تا زمینه حضور یک مهاجم ملی‌پوش ازبکستانی را در پرسپولیس فراهم کند و در این رابطه مکاتباتی با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش انجام شده است. قرار است هیأت مدیره پرسپولیس هم در جلسه امروز جذب این بازیکن را تصویب کند تا این مهاجم ازبک به تهران بیاید و قراردادش به امضاء برسد.

طارمی مهمترین تقاضای کالدرون از باشگاه

با اینحال مهمترین مهره مورد علاقه لیست ورودی کالدرون، چهره آشنایی برای همه قرمزها و فوتبال ایران است. کالدرون زمانی که لیگ های عربی هم شاغل بود ، به شدت خواهان جذب طارمی شده بود و از سبک بازی او و قدرت تمام کنندگی او اطلاع داشت. او خوب می داند در صورت جذب طارمی، نگرانی خط آتش سرخ ها به طور کامل رفع می شود منتهی باید منتظر بماند و ببیند کار مذاکره تیم های اروپایی با طارمی به کجا می کشد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید ابوالفضل حسبنی

      انصاری

    • مجید

      خیلی کارت کثیفه آقای نویسنده. خیلی.
      همش با "شاید" و "احتمالا " و "گفته میشود" های مفت و الکی داری جوسازی و شایعه درست میکنی. این هم شد نون خوردن آخه؟

    • اصلان

      این گفته میشوذ یعنی کی گفته ؟!!!!!!
      چراج‌وسازی میکنید کسانی راکه رسانه هامطرح کردن نام بردید.کالدرون پیش کی گفته که شمامتوجه شدید.

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      مربی با دیسیپلین و حرفه ای؟ شصت سالشه دوتاجام دارع کلا. کارنامش بسیار ضعیفه ‌ تو این هشت سال همش اخراج میشد

      پاسخ ها

      • ۳ قهرمانی پیاپی

        الان سرمربی ک کیسه اورده تو هرتیمی ۴ بار بیشتر رو نیمکت نبوده این گابریل حداقل جام جهانی دیده فینال اسیا بوده قهرمانی داشته ولی استداماچونی تمیز چی داشته

    • بدون نام

      کیف کردم کار درست همینه ,آخه احمدزاده وشریفی و ماهینی وربیع خواه و همتی ومصلح و صدرصد سروش رفیعی به چه درد پرسپولیس میخورن ,کیفیت بازی خیلی پاینه ,بزارشون کتار دعات میکتیم

      پاسخ ها

      • عشقپولیس

        به تو ربطی نداره کیسه کش.
        بریدپاچه خوری پاسوزی رو کنید.

    • بدون نام

      وزیر رو که داشته باشی، بریز و بپاش میکنی و مشکلات حل میشن!

    • ali

      قدرت تمام کنندگی طارمی رو خوب اومدی

    • بدون نام

      فقط علی دایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج