۸۸۲۱۵۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شهروند-خبرنگار «برترین‌ها» شوید

در ویژه برنامه نوروزی برترین‌ها وعده داده بودیم که ابزارهای ارتباطی بیشتری ایجاد خواهیم کرد، حالا زمان عمل به وعده‌هاست. به زبان ساده‌تر یعنی این که از این پس می‌توانید از طریق ارتباط با اَدمین کانال تلگرامی برترین‌ها و پیج اینستاگرام برترین‌ها ویدئوها و یا عکس‌های خبری‌تان را به رسانه برسانید و در این جا منتشر کنید.

در ویژه برنامه نوروزی برترین‌ها وعده داده بودیم که ابزارهای ارتباطی بیشتری ایجاد خواهیم کرد، حالا زمان عمل به وعده‌هاست. به زبان ساده‌تر یعنی این که از این پس می‌توانید از طریق ارتباط با اَدمین کانال تلگرامی برترین‌ها و پیج اینستاگرام برترین‌ها ویدئوها و یا عکس‌های خبری‌تان را به رسانه برسانید و در این جا منتشر کنید. در واقع از مفهوم شهروند-خبرنگار حرف می‌زنیم، شما آن چه که فکر می‌کنید قابلیت خبری شدن دارد را به صورت ویدئویی(ویدئو همراه با توضیح صوتی از سوژه خبری باشد) یا عکس ثبت و برای ما ارسال می‌کنید، ما هم آن را از فیلترها رد می‌کنیم و منتشر می‌کنیم تا صدای شما باشیم برای دغدغه‌هایی که دارید، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما را فراموش نکنید. در تلگرام البته کار راحت‌تر است و می‌توانید فایل موردنظر را برای ادمین بفرستید و در اینستاگرام هم می‌توانید از طریق دایرکت اقدام کنید.

توضیح ضروری این که منظور از مشارکت شما رفع مشکلاتی است که شما را آزار می دهد و حس می کنید رسانه ای کردنش سودمند است، مسائلی مثل کمبود امکانات و یا مسائلی از این دست که ما وسیله ای شویم برای رساندن صدای شما به مسئولین، طبیعتا کاوش در زندگی همشهری ها مقصود ما نیست.

شهروند-خبرنگار «برترین‌ها» شوید شهروند-خبرنگار «برترین‌ها» شوید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج