۸۸۲۴۰۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ادامه بارش‌های خفیف در نقاط مختلف کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آخرین اطلاعات و خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز (۱۶ تیر) در برخی نقاط استان‌های ساحلی در گیلان، مازندران تا حدودی در استان گلستان به خصوص در ساعات بعدازظهر و اوایل شب گاهی رگبار خفیف باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آخرین اطلاعات و خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز (۱۶ تیر) در برخی نقاط استان‌های ساحلی در گیلان، مازندران تا حدودی در استان گلستان به خصوص در ساعات بعدازظهر و اوایل شب گاهی رگبار خفیف باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

معصومه احمدی افزود: همین شرایط را در برخی نقاط ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، همچنین برخی مناطق شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل پیش‌بینی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: همچنین شرایط ناپایداری جوی به شکل افزایش ابر و بارش خفیف باران همراه با رعد و برق در بخش‌هایی از جنوب کشور از جمله نواحی شمالی استان هرمزگان، ارتفاعات شرقی استان فارس و نواحی کوهستانی غرب استان کرمان نیز دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: امروز دریای خزر مواج و متلاطم است، همچنین این شرایط برای آبهای جنوبی کشور به ویژه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس برای دو روز آینده پیش‌بینی شده است.

احمدی گفت: همچنان تداوم وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شرق کشور به ویژه مناطق شمالی استان سیستان و بلوچستان که کانون آن در منطقه زابل قرار گرفته باعث می‌شود که در برخی ساعات گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا را شاهد باشیم.

وی افزود: در همین مدت در نواحی از مرکز و جنوب کشور در استان‌هایی مانند یزد، اصفهان، بخش جنوبی استان سمنان، جنوب تهران، قم و مرکزی وزش باد می‌تواند شدت گیرد که گاهی منجر به بروز پدیده گرد و خاک می‌شود، این شرایط در جنوب کشور از جمله استان‌هایی مانند خوزستان، ایلام و بوشهر هم دور از انتظار نیست.

آسمان تهران صاف

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف خواهد بود که در بعدازظهر گاهی وزش باد شدت خواهد گرفت، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۵ درجه بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۸ درجه می‌رسد.

احمدی گفت: نیر در استان اردبیل با دمای ۹ درجه بالای صفر و دهلران با دمای ۵۰ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج