جاباما
۸۸۲۸۳۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» گیشه را به آتش کشید

فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» در ۶ روز نخست اکران خود در آمریکای شمالی نزدیک به ۱۸۵ میلیون دلار به دست آورد و بدون، چون و چرا صدرنشین گیشه شد.

خبرگزاری صبا: «مرد عنکبوتی: دور از خانه» با فروش نزدیک به ۱۸۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی به راحتی صدرنشین باکس آفیس شد.

این فیلم ابرقهرمانی در ۱۰ روز اول اکران خود در آنسوی مرزهای آمریکا نیز به رقم فروش ۳۹۵ میلیون دلار دست یافت و مجموع فروش خود در سراسر جهان را به ۵۸۰ میلیون دلار رساند.

بدون شک افتتاحیه قدرتمند «مرد عنکبوتی: دور از خانه» برای هالیوود یک اتفاق خجسته است برای اینکه هالیوود نیاز مبرم به یک پیروزی بزرگ در فصل تابستان که این روزها چندان پررونق نبود، داشت.

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» که با بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته شده است از دیدگاه منتقدان نیز نقدهای خیلی مثبتی دریافت کرده است، برای نمونه در وبسایت روتن تومیتوز این فیلم امتیاز بالای ۹۲ درصد را از منتقدان تاکنون دریافت کرده است.

شاون رابینز تحلیلگر مسایل مربوط به گیشه از وبسایت Boxoffice.com دلیل افتتاحیه خیره کننده «مرد عنکبوتی: دور از خانه» را اتحاد ژانر ابرقهرمانی و دنیای مارول می داند. رابینز همچنین درباره موفقیت «مرد عنکبوتی» گفت که احتمالا این موفقیت موجب تغییر روند گیشه در ادامه تابستان و یا شاید حتی ادامه سال شود.

در ادامه تابستان فیلم های «شیر شاه»، «روزی روزگاری در هالیوود» و «هابز و شاو» نیز به روی پرده های سینما خواهند رفت که انتظار می رود فروش بالایی برای تابستان امسال هالیوود رقم بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج