جاباما
۸۸۳۰۴۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

رضایی: بلبلی بازیکن ماست

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید بلبلی بازیکن این باشگاه است و به خاطر رفتنش به استقلال، از او شکایت کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید بلبلی بازیکن این باشگاه است و به خاطر رفتنش به استقلال، از او شکایت کرده‌اند.

حبیب‌الله رضایی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت: اولین تیمی بودیم که سرمربی‌مان را انتخاب کردیم و جز اولین تیم‌هایی بودیم که اردو برگزار کردیم. در فصل و نقل و انتقالات سعی کردیم با بازیکنان بومی قرارداد ببندیم. با توجه به برنامه‌ریزی سرمربی با آن‌ها وارد مذاکره شدیم و توانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم.

او درباره ماجرای بلبلی هم بیان کرد: آقای بلبلی با توجه به نظر سرمربی تیم و با توجه به اینکه فسخ قرارداد داشت، با او قرارداد ۳ ساله بستیم. از لحاظ قانونی او بازیکن ما است ولی ظاهراً با توجه به اینکه هنوز جوان است، جداگانه تمرین می‌کند. ما با سازمان لیگ نامه‌نگاری کردیم و در تاریخ ۲۹ یک جلسه در کمیته تعیین وضعیت برای این موضوع برگزار می‌شود.

رضایی در مورد شایعه آمدن منتظری به فولاد هم توضیح داد: آقای منتظری از بازیکنان بزرگی است که فوتبالش را در فولاد خوزستان شروع کرده است ولی سهمیه لیگ‌برتری ما پر شده است.

مدیرعامل فولاد اضافه کرد: باشگاه فولاد یک استراتژی دارد و بر اساس آن حرکت می‌کند. یکی از عواملی که باعث شد با نکونام همکاری کنیم نگاه او به بازیکنان بومی و تیم‌های پایه بود. ما کارخانه بازیکن سازی هستیم و نگاه ما این است که از بازیکنان خودمان استفاده کنیم.

او در مورد کولیبالی هم، گفت: او بازیکن نفت مسجد سلیمان بود و قراردادش تمام شد. با او وارد مذاکره شدیم. او گفت که هنوز پولش را دریافت نکرده است. در نهایت به جمع‌بندی رسیدیم. او گفت با توجه به اینکه دو ماه از لیگ تمام شده و خانواده‌اش در اهواز هستند و باشگاه نفت مسجد سلیمان برایش بلیت برگشت به کشورش را نگرفته است به این تیم برنمی‌گردد. حاضرم دو سال بازی نکنم اما در آن‌جا نمانم. در نهایت با او قرارداد ۲ ساله بستیم.

رضایی در مورد خسارت‌های وارد شده به ورزشگاه فولاد در بازی پرسپولیس- داماش هم اظهار کرد: شرکت فولاد خوزستان توانسته است ورزشگاهی را تحویل جامعه فوتبال ایران بدهد که باعث غرور هر ایرانی است. با توجه به درخواست استاندار خوزستان و سازمان لیگ شرکت فولاد ورزشگاه را برای فینال در اختیار آن‌ها قرار دادیم.

سازمان لیگ باید پاسخگوی ما باشد. ما نامه‌نگاری کردیم ولی هنوز جوابی به ما ندادند برای همین به آقای وزیر نامه نوشتیم. وضعیت را دنبال می‌کنیم تا پاسخگوی این خسارات باشند.

مدیرعامل فولاد درباره رقم دریافتی این باشگاه از سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی هم، گفت: ما با سازمان لیگ نامه‌نگاری کردیم. ظاهر دو بار به میزان ۲۰۰ میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شده است. از طریق سازمان لیگ دنبال می‌کنیم. امیدوارم در آینده به حساب باشگاه واریز شود.

او در مورد شرایط باشگاه فولاد هم بیان کرد: ورزشگاه‌هایی که در کشور هستند نیاز به بازنگری دارند و ما باید به سمت به روز بودن حرکت کنیم. خیلی خوشحالیم که نگاه فدراسیون به این سمت است. امیدواریم این اتفاق میمون برای ورزشگاه‌های بیفتد تا همه بتوانند بازی را از نزدیک تماشا کنند. ما در حال انجام این موارد هستیم.

رضایی درباره خروج احتمالی یکی از بازیکنان فولاد به خاطر خریدن عبداله‌زاده به عنوان هفتمین خرید فصل این تیم هم بیان کرد: هنوز با کادر فنی جلسه‌ای درباره این موضوع نداشتیم. اگر اتفاقی بیفتد در اختیار رسانه‌ها می‌گذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبرت میکنیم

    • بام ایران حسینی بابادی کوهرنگ

      بنازمت خان ایل بختیاری بابادی شیر دات حلالت

    • ناشناس

      هرجا پرسپولیسی ها میرن اون استادیوم رو ویران میکنن اما هیچ کس با این تیم حکومتی برخورد نمی کنه نژادپرست ترین هواداران پرسپولیس است

    • بی انگیزه

      بلبلیشه ها خخخخخ

    • بدون نام

      غلط میکنی تو مدیر عامل فولاد بازیکن مال استقلاله فهمیدی یا نه بی شرف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج