۸۸۳۰۴۳
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین وضعیت تاسیسات نفتی مسجد سلیمان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت‌:‌ تمام تأسیسات فرآورشی و خطوط لوله انتقالی و جریانی این شرکت از زمین لرزه امروز مسجدسلیمان هیچ گونه آسیبی ندیده و ‌فعالیت‌ها در شرایط ایمن انجام می‌شود‌.

خبرگزاری تسنیم: مهندس قباد ناصری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تاسیسات نفتی و گازی در مسجد سلیمان اظهار داشت: به محض وقوع این حادثه ستاد مدیریت بحران این شرکت تشکیل و شرایط کلیه کارخانه ها و خطوط لوله ارزیابی و بررسی شد.

وی افزود : با توجه اینکه کانون این رخداد طبیعی در نزدیکی شهر مسجدسلیمان بوده گروه‌هایی از کارشناسان HSE به مناطق مختلف از جمله مناطق آلوده به نشت نفت و گاز اعزام تا نسبت به بررسی نشت اقدام کنند که خوشبختانه شرایط مطلوب و مشکل خاصی مشاهده نشده است‌.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حادثه ، جریان گاز شبکه قدیمی مصرف خانگی ( گاز ترش ) قطع گردیده که حصول اطمینان از ایمن بودن شبکه مجدداً گاز برقرار می‌شود‌.

وی با اشاره به اینکه برای کمک به همشهریان آسیب دیده آمادگی کامل وجود دارد، ادامه داد‌: ناوگان خودرویی شامل خودروهای سبک و خودروهای راهسازی این شرکت در وضعیت آماده باش قرار دارند و در صورت نیاز و با درخواست ستاد مدیریت بحران شهرستان در اختیار آن ستاد قرار می گیرند تا به مناطق مورد نیاز اعزام شوند.

ناصری درباره خبرهایی که درباره تخلیه بیمارستان نفت منتشر شده، اظهار داشت : بیمارستان نفت مسجدسلیمان قدیمی ترین بیمارستان کشور است که در زلزله امروز قسمتی از سقف کاذب بخش اورژانس آن ریزش کرد که بمنظور حفظ سلامت جانی و روانی پرسنل و بیماران این بخش تخلیه و به قسمت دیگری از بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: خوشبختانه به سایر قسمت های این بیمارستان آسیبی وارد نیامده و هم اکنون نیز در حال ارایه خدمات پزشکی و درمانی به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان درباره ارزیابی آسیب های وارده به ساختمان های اداری و منازل مسکونی این شرکت گفت: در برخی منازل مسکونی به دلیل قدمت زیاد و فرسودگی تخریب و ریزش قسمت هایی از منازل را شاهد بوده ایم که تیمی متشکل از کارشناسان ایمنی - عمران و خدمات در حال بازدید از این اماکن و تهیه گزارش های جامع به منظور تصمیم گیری هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .

      کمبود ما خوزستانی ها فقط زلزله بود ک دیگه تکمیل شد . بیکاری بی آبی .مردم بدبختی ک روی گنج نشستن ولی دستاشون خالی از اینهمه گنج .خشکسالی و گردوخاک وگرمایی که ب طرز وحشتناک شدیده .اینم زلزله .خدایا دمت گرم بابت این همه نعمت تو هم خوزستان روضعیف گیر آوردی کمی رحم کن به ما‌

    • .

      کمبود ما خوزستانی ها فقط زلزله بود ک دیگه تکمیل شد . بیکاری بی آبی .مردم بدبختی ک روی گنج نشستن ولی دستاشون خالی از اینهمه گنج .خشکسالی و گردوخاک وگرمایی که ب طرز وحشتناک شدیده .اینم زلزله .خدایا دمت گرم بابت این همه نعمت تو هم خوزستان روضعیف گیر آوردی کمی رحم کن به ما‌

    • بدون نام

      کاشکی همه تاسیسات نفتی مسجد سلیمان همه خراب شوند چون هیچی بجز بیچارگی و بدبختی برای این شهر ندارند از بیکاری گرفته تا آلودگی هوا خاک آب.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج