۸۸۳۰۹۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

وضعیت شریان‌های حیاتی در مناطق زلزله‌زده

شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان با زلزله ای با قدرت ۵.۷ ریشتر به شدت لرزید.

برترین ها: شهرستان مسجدسلیمان در استان خوزستان با زلزله ای با قدرت ۵.۷ ریشتر به شدت لرزید.

این زلزله تاکنون ۱۷ پس لرزه داشته است. آخرین وضعیت شریان های حیاتی در مسجد سلیمان نشان می دهد از لحاظ سوخت رسانی، شبکه ارتباطی و وضعیت آب منطقه، شبکه تقریبا پایدار است و مشکل بزرگی وجود ندارد.

صادق حقیقی پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه مرکز زلزله خوزستان شهرستان مسجدسلیمان بود، در اثر لرزش ابتدایی فقط برق تأسیسات تلمبه خانه سد گدار قطع شد.

وی افزود: در این زمینه با تلاشی که از سوی همکاران در صنعت برق انجام گرفت در کمتر از یک ساعت برق این تلمبه خانه وصل و مشکلی در بحث تأمین آب در مناطق زلزله زده استان و به ویژه شهرستان مسجدسلیمان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: برخی از تأسیسات آبرسانی در مناطق زلزله زده دچار آسیب شده‌اند اما آسیب به شکلی نبوده که منجر به قطع خدمات رسانی به مردم شود.

حقیقی پور عنوان کرد: برخی از مخازن دچار آسیب و خسارت‌هایی شده‌اند اما مسأله‌ای در این زمینه وجود ندارد و در حال خدمات رسانی در بحث تأمین آب مورد نیاز مردم هستیم.

وی ادامه داد: در بحث تأمین آب شرب مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده استان و به ویژه شهرستان مسجدسلیمان هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ممکن است در روستاها دچار مشکلاتی در بحث تأمین آب شویم، آب بسته‌بندی تهیه شده تا در صورت نیاز به آن مناطقی ارسال شود و جای نگرانی در این زمینه نیست.

هیچ مشکلی در سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده وجود ندارد

نعمت‌الله نجفی، مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت سوخت رسانی به مناطق زلزله زده استان اظهار کرد: از اولین ساعات وقوع زلزله سوخت رسانی بدون هیچ وقفه‌ای به مناطق زلزله زده در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: همه جایگاه‌های سوخت رسانی در سراسر مناطق زلزله زده استان در حال سوخت رسانی هستند و فقط یک جایگاه در مسجدسلیمان تعطیل شده است.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان تصریح کرد: لوله‌های این جایگاه در مسجدسلیمان به دلیل تکان‌های شدید دچار نشتی شده است و از این رو برای حفظ امنیت این جایگاه را تعطیل کرده‌ایم.

نجفی عنوان کرد: سایر جایگاه‌های سوخت در مناطق زلزله زده در حال کار هستند و موجودی سوخت آنها نیز مطلوب است و جای هیچگونه نگرانی در بحث سوخت نیست.

وی ادامه داد: آمادگی کامل داریم تا بنزین، نفت خام و… را به مناطق زلزله زده ارسال کنیم و باید گفت هیچ مشکلی در بحث سوخت رسانی به مناطق زلزله زده به ویژه شهرستان مسجدسلیمان وجود ندارد.

شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده پایدار است

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: کلیه ارتباطات تلفن‌های ثابت، همراه و دیتا در مسجدسلیمان و دیگر مناطق زلزله زده استان در وضعیت نرمال و پایدار قرار دارد.

وی افزود: هیچ گزارشی در مورد آسیب احتمالی به شبکه ارتباطی تاکنون دریافت نشده است و جای نگرانی در این زمینه نیست.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: با توجه به این شرایط، اکنون شبکه ارتباطی به طور کامل وصل است و هیچ قطعی ارتباطی در مناطق زلزله زده استان به ویژه شهرستان مسجدسلیمان وجود ندارد.

فلاح زاده ادامه داد: امکاناتی در مخابرات استان وجود دارد تا در صورت وقوع حادثه و قطعی احتمالی از آنها برای برقراری ارتباط استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین معاون شبکه مخابراتی کشور نیز ظهر امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده به خوزستان آمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فتا

      این کار خود دولت چرا همش باید کردها لر ها صدمه ببینند خیلی دارید حق اینهارو میخورید

    • بدون نام

      لامصب شبکه خبر اطلاع رسانی نکرده

    • سارگل

      الهی بمیرم براشون ...فکر کنم تهرانم بباد زلزله خدا به دادمون برسه ما ک طبقه ۵ هستیم چطوری فرار کنیم ..

    • بدون نام

      خوب کدام مسئول خودش را به مسجد سلیمان رساند واوضاع را از نزدیک ملاحظه کرد عید کدر تعطیلات نوروز بودند لابد الان هم در تعطیلات تابستان هستند خدا توی این گرما به مردم رحم کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج