۸۸۳۱۶۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

روشن: در استقلال افراد کوچک را به کار می‌گیرند

حسن روشن گفت: وقتی دلال‌ها برای باشگاه مربی پیدا می‌کنند در دل قراردادشان هم چیز‌هایی می‌نویسند که در آن بیشتر منافع خود و مربی‌شان در نظر گرفته شده باشد تا استقلال.

خبرورزشی: حسن روشن از اینکه چرا استراماچونی گزینه‌هایی که باشگاه به عنوان دستیار به او معرفی می‌کنند را نمی‌پذیرد بی‌اطلاع بود ولی تحلیلش از این اتفاقات را با خبرورزشی در میان گذاشت.

* چرا استراماچونی رضایت نمی‌دهد یک ایرانی دستیاری اش در تیم استقلال را در دست بگیرد؟

باید دید این موضوع در متن قراردادی که برایش نوشته شده چه انشایی داشته است. وقتی دلال‌ها برای باشگاه مربی پیدا می‌کنند در دل قراردادشان هم چیز‌هایی می‌نویسند که در آن بیشتر منافع خود و مربی‌شان در نظر گرفته شده باشد تا استقلال.

* از کجا می‌توان به این موضوع پی برد؟

طبیعی است تا متن قرارداد دیده نشود نمی‌توان درباره اش قضاوت کرد. ما هم نمی‌خواهیم این مربی ایتالیایی را قضاوت کنیم. فعلاً باید صبر کرد و دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد. هر چند ما دوست داشتیم یکی دو مربی ایرانی کنار دست او قرار می‌گرفتند تا کار یاد بگیرند و در آینده چراغ راه استقلال باشند.

* ابتدا که فرهاد مجیدی و سپس پیروز قربانی را به او معرفی کردند ولی هر یک را به بهانه‌ای نخواست.

فرهاد مجیدی که خودش با دریافت پیشنهاد تیم امید هول شد و رفت. پیروز هم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. ولی اینکه اصرار داشت رحمان رضایی را بیاورد هم مغایر با خواست باشگاه بود، چون رحمان رضایی هر چند بچه محترمی است ولی از استقلال نیست.

* تیمی که استراماچونی بسته را چطور ارزیابی می‌کنید؟

یعنی شما تصور می‌کنید او خودش تیم بسته؟ او اصلاً شناختی از خاورمیانه داشته که از ایران و بازیکنان لیگ برتری ما داشته باشد؟ باور این موضوع سخت است. باید دید این تیم را چه کسی و چطور برای او بسته است. آن وقت است که باید همان افراد جواب مردم را بدهند.

* چه چیز مهمی از استراماچونی دیده اید که نظرتان را جلب کرد؟

فعلاً که کار فنی از او ندیده‌ایم ولی در عوض خوب حرف می‌زند.

*انتخاب جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اتفاق خیلی خوبی است. جواد بچه خیلی خوبی است و البته تا امروز هم در استقلال به حقش نرسیده است. من مانده‌ام چرا اصغر (حاجیلو) رفت! هر چند خیام می‌گوید نه آمدنمان با خودمان بود و نه رفتنمان با خودمان است.

* فکر می‌کنید حضور زرینچه در استقلال می‌تواند برای تیم مفید باشد؟

باید دید چقدر به او حق داده شده است. در قراردادی که با او بستند چه میزان اختیارات در او در نظر گرفته شده است. حقش را به او می‌دهند یا فقط برای دور هم بودن صدایش زده‌اند. سرپرستی تیم کار کمی نیست و در واقع این فرد مدیریت تیم را در دست خواهد داشت.

* اخراج سه بازیکن استقلال چه دلیلی می‌تواند داشته باشد؟

اینکه دو، سه بازیکن در تمرین با هم جر و بحث می‌کنند به مدیریت ضعیف تیم برمی‌گردد. البته چند سالی است که مدیریت در باشگاه استقلال تحلیل رفته است. اگر پرویز کوزه‌کنانی روی نیمکت نشسته باشد حسن روشن، هر بازیکنی برای خودش باشد مقابل او نمی‌تواند با صدای بلند حرف بزند. آن‌هایی که خودشان کوچک هستند در استقلال افراد کوچک را به کار می‌گیرند که بتوانند کارشان را پیش ببرند. در فصل قبل هم زمان شفر شاهد این وضعیت بودیم و نمونه اش هم وقتی بود که برای زدن یک ضربه پنالتی همه به جان هم افتادند کسی هم نبود حرفش خریدار داشته باشد! اینجاست که باید دید چقدر به زرینچه اختیار داده شده است. گاهی سرپرست تیم حتی می‌تواند بازیکنان مغضوب سرمربی را به تمرینات برگرداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای،روشن فکر کنم شما مشکل دارید هر کسی تو این تیم می آید شما با ایشان مشگل دارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا در این مصاحبه آقای روشن واقعیتها راگفته امیدوارم هواداران با صبر وتحمل اجازه بدهند کادر فنی وبازیکنان جدید با هم تیمی بسازند که با بازیهای زیبا نتیجه هم بگیرند.

    • بدون نام

      این روشن موشنا واین مظلومی پظلومیا ول کن نیستندا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج