۸۸۳۲۹۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش رسانه‌های جهان به رفتار مغرضانه آمریکا با والیبالیست‌های ایران

رفتار مغرضانه آمریکایی ها در فرودگاه شیکاگو علیه بازیکنان تیم ملی ایران با بازتاب گسترده ای در رسانه های والیبالی جهان همراه بود.

خبرآنلاین: تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال در حالی وارد شیکاگو شد که با معطلی چند ساعته مواجه شدند و باعث شد بازیکنان ایرانی ساعت‌ها در فرودگاه بمانند و در نهایت به هتل محل اقامت خود برسند.

این رفتار مغرضانه آمریکا که در گذشته نیز علیه بازیکنان تیم ملی والیبال ایران رخ داده است در رسانه‌های والیبالی جهان بازتاب گسترده‌ای داشت. sport لهستان نوشت: والیبالیست‌های ایرانی در بدو ورود به آمریکا با مشکلات زیادی روبرو شدند و شاهد یک رفتار غیرحرفه ای بودند.

روابط بین تهران و واشنگتن در ماه‌های اخیر به تنش کشیده شده است و به نظر می‌رسد این درگیری و تنش به زمین والیبال هم کشیده شده است و برای بازیکنان تیم مالی والیبال ایران مشکل ساز شده است. وزارت امور خارجه ایران به این اتفاقات واکنش نشان داده است. در حال حاضر معلوم نیست دلیل این کار آمریکایی‌ها چه بوده است.

polsatsport نیز نوشت: سفیر سوئیس در تهران به خاطر اتفاقاتی که در فرودگاه شیکاگو برای تیم ملی والیبال ایران رخ داد، به وزارت امور خارجه احضار شد.

sportowefakty نوشت: روابط سیاسی و دیپلماتیک بین دو کشور ایران و آمریکا باعث شد تا بازیکنان ایران در راه ورود به آمریکا با مشکل روبرو شوند.

sport.onet هم از اعتراض مقامات ایرانی و داوری سرپرست فدراسیون والیبال ایران به مقامات آمریکایی در رابطه با معطلی چند ساعته ملی پوشان والیبال ایران در فرودگاه شیکاگو خبر داد.

سخنگوی گارد گمرک شیکاگو عنوان کرد این رفتار کاملاً قانونی و بر طبق مقررات بوده است و رفتار غیر عادی رخ نداده است.

آنا مانوئلیان سخنگوی فدراسیون جهانی والیبال گفت: قبل از آمدن هیأت ایرانی به شیکاگو ما به دقت همراه با سازمان‌های مربوطه همکاری کردیم تا مطمئن شویم هیأت ایرانی بدون هیچ مشکلی وارد آمریکا شود و بیشتر هیأت ایرانی برای ساعات زیادی معطل نشدند. آن‌هایی که معطل شدند طبیعی است که ناراحت باشند.

تیم ملی والیبال ایران در دانشگاه ایلینوی شیکاگو تمریناتش را برای بازی با لهستان پیگیری می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چیزا فایده نداره کشوری که نتونه از نظر دیپلماسی سیاسی از خودش دفاع کنه دیگه حرفی, برای گفتن نداره....
      عربستان میزبانی تیمهای ورزشی رو از ایران گرفت ولی دیپلماتهای ما هبچ کاری نتونستن بکنن حالا حی شما بشینین بگین رسانهای دنیا این گفتن اون گفتن

    • بدون نام

      هیچ رفتار مغرضانه ای انجام نشده شمام بهتره جوندی خفه شی ت عصر ارتباطات نمیشه به راحتی دروغ گفت انگار نافتونو بادروغ بریدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج