جاباما
۸۸۳۵۱۶
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

وعده حناچی به معلولان و نابینایان

شهردار تهران گفت: تلاش خواهیم کرد در این دوره از مدیریت شهری مشکل مناسب‌سازی معابر شهر تهران برای تردد معلولان و نابینایان برای همیشه برطرف شود.

خبرگزاری تسنیم: پیروز حناچی، شهردار تهران در آئین بهره‌برداری از پانزده پروژه مدیریت شهری در منطقه ۱۵ اظهار کرد: بنده سابقه خدمت در منطقه ۱۵ و در فرهنگسرای خاوران را داشتم و در آن زمان البته جوان‌تر بودم و در بین پرسنل فرهنگسرای خاوران در آن مقطع مسن‌ترین فرد من بودم و خوشحال هستم که امروز نیز بار دیگر در منطقه ۱۵ حضور پیدا کردم.

وی تصریح کرد: پیرو بهره‌برداری از ۴۷ پروژه شهری در سال گذشته، امروز ۱۵ پروژه شهری نیز به بهره‌برداری و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار تهران با اشاره به چند پروژه شاخص در بین ۱۵ پروژه افتتاح شده، گفت: مجموعه استخر و سونای افسریه در متراژ ۲۸۰۰ متر در منطقه افسریه به بهره‌برداری رسید که این مجموعه در مقیاس محلی و قطعاً یکی از راهکارهای رفع مشکلات اجتماعی، ورزش و تحرک است که البته جوانان باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

وعده حناچی به معلولان و نابینایان

حناچی همچنین به بهره‌برداری از باغچه حواس (ویژه روشندلان) اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز در 300 متر مربع و با مشارکت بخش خصوصی احداث شده است که ویژه روشندلان عزیز خواهد بود و ما تلاش ویژه‌ای را برای مناسب‌سازی معابر در این دوره از مدیریت شهری خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مناسب‌سازی معابر در دستور کار قرار گرفته است و تلاش خواهیم کرد این مشکل برای همیشه رفع شود.

شهردار تهران سپس به بهره‌برداری از بازار میوه و تره‌بار اشاره کرد و گفت: این مجموعه نیز در مساحتی (800 متر مربع) و در بوستان فجر به بهر‌ه‌برداری رسیده است و در واقع شهرداری تهران در این شرایط اقتصادی تلاش ویژه‌ای را برای ارائه خدمات به شهروندان انجام می‌دهد.

حناچی تصریح کرد: هم اکنون 240 مرکز میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند که اقلام و محصولات در این مراکز به طور متوسط 40 درصد ارزان‌تر از مغازه‌های بیرون است.

وی همچنین به راه‌اندازی ایستگاه های دوچرخه و پیست دوچرخه‌سواری در منطقه 15 اشاره کرد و گفت: امروز نیز پنجاهمین ایستگاه دوچرخه در سطح تهران و در میدان توحید و با همکاری و مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شد و قطعاً این موضوع منجر به کاهش بار ترافیک، آلودگی هوا و افزایش سلامت شهروندان خواهد شد.

شهردار تهران سپس به آسفالت معابر شهر تهران اشاره کرد و افزود: در طی 4 ماه گذشته 250 هزار تن آسفالت در معابر و خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر تهران ریخته شده است که این آسفالت‌ها عموماً محصول کارخانجات شهرداری تهران بوده است و تا پایان سال یک میلیون تن آسفالت در معابر ریخته خواهد شد.

حناچی در پایان بیان کرد: مساحت تهران 650 کیلومتر مربع است که از این میزان 110 کیلومتر مسیرهای اصلی که باید آسفالت و نگهداری شوند و ان‌شاءالله تا پایان سال این مسیرها آسفالت‌ریزی خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام شهردارتهران آقای حناچی کاش ورود به احقاق حقوق معلولین مظاوم شهرهای محروم و دور می کردید که بامستمری ۱۰۰ وهشت تومن بشدت زجرمیکشندوخجالت درخانواده، بستگان،جامعه

      پاسخ ها

      • AAAAAAAA

        حناچی هم مثل روحانی فقط حرف میزنه
        اگر دقت کرده باشی از زمانی که او آمده اتفاقات عجیب قریبی میافتد
        لایه ازن پاره میشود که محدوده زوج و فرد را کوچکتر کنند
        سد معبر را شدت بخشیده که بیکاران و دست فروشان مثل خبر امروز به تشنج کشیده شوند
        و جالب تر اینکه اگر طرح ترافیک را مردم گران خریداری کنند لایه ازون ترمیم میشود.
        خخخخخخخخخخ

      • AAAAAAAA

        حناچی هم مثل روحانی فقط حرف میزنه
        اگر دقت کرده باشی از زمانی که او آمده اتفاقات عجیب قریبی میافتد
        لایه ازن پاره میشود که محدوده زوج و فرد را کوچکتر کنند
        سد معبر را شدت بخشیده که بیکاران و دست فروشان مثل خبر امروز به تشنج کشیده شوند
        و جالب تر اینکه اگر طرح ترافیک را مردم گران خریداری کنند لایه ازون ترمیم میشود.
        خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      قانون حمایت از معلولان در مجلس به تصویب رسید اجرا نمی شود. تمام مسئولین همیشه شعار می دهند . که خواهان زندگی بهتر برای افراد ناتوان و معلولان هستند. اگر یک بار خود را معلول فرض بکنند.می ببیند افراد که داری معلولیت هستند چی می کشند.از کسانی این پیام را خوانند خواهشمندم اگر می‌توانید حرف من معلول شدید نخاعی به مسئولین برسانید. با تشکر

    • بدون نام

      خود تو را لعنت کند با این طرح

    • ۰۰۰

      هزار وعده خوبان یکی وفا نکند خوشقول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج