۸۸۳۵۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

چهارمین شکست والیبال دانشجویان در یونیورسیاد

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران قهرمان دور قبل بازی‌های یونیورسیاد در ادامه نمایش ضعیف خود این بار نیز برابر برزیل شکست خورد و چهارمین شکست متوالی را در مرحله گروهی تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی والیبال دانشجویان ایران قهرمان دور قبل بازی‌های یونیورسیاد در ادامه نمایش ضعیف خود این بار نیز برابر برزیل شکست خورد و چهارمین شکست متوالی را در مرحله گروهی تجربه کرد.

در ادامه رقابت‌های والیبال سی امین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا، تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در چهارمین و آخرین دیدار مرحله گروهی برابر برزیل با نتیجه سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸)، (۲۵ بر ۲۱) و (۲۵ بر ۱۸) شکست خورد و چهارمین شکست متوالی را متحمل شد.

والیبال دانشجویان ایران طی روزهای قبل نیز مقابل تیم‌های فرانسه، لهستان و کانادا به ترتیب با نتایج ۳ بر ۲، ۳ بر صفر و ۳ بر ۲ متحمل شکست شده بود.

به این ترتیب از گروه سوم این رقابت‌ها تیم‌های فرانسه و لهستان به دور بعد صعود کردند و تیم والیبال ایران شانس حضور در جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها را از دست داد.

تیم والیبال دانشجویان ایران ۲ سال قبل و در جریان بیست و نهمین دوره بازی‌های آسیایی عنوان قهرمانی را بدوت شکست از آن خود کرد.

رقابت‌های مرحله مقدماتی والیبال این دوره یونیورسیاد با حضور ۲۰ تیم و در قالب ۴ گروه پیگیری شد.

در پایان هفتمین روز از سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان، کاروان ایران با کسب ۳ طلا، ۲ نقره و ۶ برنز در رده دهم جدول ایستاد.

سید میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندوی ایران با کسب مدال طلا تنها مدال آور روز هفتم یونیورسیاد برای کاروان ایران بود.

سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است و ایران با ۴۱ ورزشکار در ۴ رشته والیبال، تکواندو، تیراندازی و تیر و کمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج