جاباما
۸۸۳۵۵۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

احتمال حضور ۲ عراقی جدید در استقلال

تیم فوتبال استقلال تقریبا نفرات مدنظر خود را جذب کرده و استراماچونی با پیدا کردن تقریبی ترکیب تیمش، استقلالی‌ها را برای آماده‌سازی راهی اردوی ترکیه کرده است.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال تقریبا نفرات مدنظر خود را جذب کرده و استراماچونی با پیدا کردن تقریبی ترکیب تیمش، استقلالی‌ها را برای آماده‌سازی راهی اردوی ترکیه کرده است. با این حال، هنوز آبی‌ها در چند پست نیازهایی دارند که از نان شب برایشان واجب‌تر است؛ ازجمله هافبک دفاعی که با جدایی امید نورافکن و احتمال جدایی علی کریمی، روزبه چشمی و فرشید باقری، این تیم باید به فکر این منطقه از زمین باشد.

آبی‌پوشان البته برای جذب هافبک دفاعی فعالیت‌هایی نیز داشته‌اند و مسعود ریگی را از پدیده جذب کرده‌اند، اما اگر باقری و کریمی هم رفتنی شوند، فقط یک بازیکن در این پست نمی‌تواند همه نیازهای سرمربی ایتالیایی را برای یک فصل فشرده و سخت پیش‌رو برآورده کند.

چرا اسدی استقلالی نمی‌شود؟

رضا اسدی که فصل گذشته در سایپا توپ می‌زد، یکی از گزینه‌های استقلال بود و به گفته خودش بعد از مذاکرات اولیه منتظر تماس مسئولان باشگاه آبی‌پوش بوده تا روند استقلالی شدنش طی شود. البته درباره این بازیکن شنیده می‌شود که فعلا با استقلالی‌ها بر سر مبلغ قراردادش اختلاف زیادی دارد و شاید همین موضوع باعث شده فعلا اسدی به اردوی این تیم نپیوندد. با این حال به نظر می‌رسد با منتفی شدن حضور اسدی در استقلال، این تیم سراغ گزینه‌های دیگر برود.

موفرفری عراقی در تیررس آبی‌ها

طبق خبری که «فرهیختگان» کسب کرده، استقلالی‌ها در تلاش هستند صفا هادی، ملی‌پوش عراقی را به جمع خود اضافه کنند، البته اگر بتوانند مشکلات احتمالی این بازیکن برای حضور در این تیم را برطرف کنند. صفا هادی که ظاهرا موردتوجه استراماچونی قرار گرفته، با مشکل پاسپورت مواجه است و اگر بتواند این مشکل را حل کند، مقدمات آبی‌پوش شدن وی فراهم خواهد شد.

این بازیکن ۲۰ ساله در تیم ملی عراق نیز طی سال‌های اخیر همواره در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته و به‌خصوص در جام ملت‌های آسیا عصای دست کادرفنی این تیم بود و نکته قابل‌توجه اینکه این بازیکن طی سال‌های اخیر در چندین مقطع موردتوجه استقلال قرار داشته که هر بازی این موضوع به دلایل مختلف محقق نشده است.

مشکل بزرگ صفا هادی

بازیکن الزورای عراق در سفر کاروان این تیم به ایران برای رویارویی با ذوب‌آهن نیز غایب بود و همین موضوع باعث شد برخی رسانه‌های عراقی به مشکل بزرگ این بازیکن پرداخته و پرده از یک راز بردارند. در اواخر سال گذشته سایت iraqfg عراق نوشت: «ملی‌پوش جوان الزورا در منجلاب بزرگی قرار گرفته است، چون با دستور ویژه مقامات دولتی این بازیکن از حضور در بازی‌های خارج از این کشور محروم خواهد بود.» به نوشته این سایت مشخص شده یک تقلب بزرگ در صدور گذرنامه صفا هادی رقم خورده است، چون مقامات ثابت کرده‌اند که وی در یکی از مدارک رسمی خود دست برده، از همین‌رو گذرنامه او باطل شد و به همین دلیل هادی نتوانست تیمش را در سفر به تهران همراهی کند و عجیب اینکه این موضوع حتی باعث شد حضور این بازیکن در جام ملت‌های آسیا نیز تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

از همام چه خبر؟

طارق همام، دیگر هافبک عراقی استقلال که فصل پر فرازونشیبی را با استقلال سپری کرد، درنهایت با دستور فرهاد مجیدی، سرمربی وقت این تیم به دلیل اعتراض به مسائل فنی، از جمع بازیکنان این تیم جدا شد. با این حال، با رفتن مجیدی، یک‌بار دیگر پرونده بازگشت طارق همام به استقلال به جریان افتاد.

روزهای قبل در این زمینه نوشتیم که همام هم موردتوجه سرمربی ایتالیایی استقلال قرار گرفته و استرا درخواست کرده این بازیکن به هر ترتیبی به جمع آبی‌پوشان اضافه شود و حتی اشاره کردیم که پرونده این بازیکن در دستان خطیر قرار داشته و معاون استقلال قرار است کار را به نتیجه برساند.

با این حال، «فرهیختگان» از باشگاه استقلال کسب اطلاع کرده درصورتی که همام به هر دلیلی نخواهد فوتبالش را در استقلال ادامه دهد، احتمالا در پست خود با یک بازیکن از نیروی هوایی معاوضه خواهد شد.

طی روزهای گذشته حتی خبر بازگشت طارق به نیروی هوایی عراق شنیده شد و چه‌بسا طی روزهای آینده به هر طریقی این خبر محقق شده و همام باید دوباره به عراق برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      کیسه از لحاظ قرار داد با بازیکن خارجی و پرداخت پول مشکلی ندارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت پرت نگو لنگ

    • فرهاد

      یا خدا علی کریمی نره

    • بدون نام

      حالا کریمی کمر شکسته هم واسه استقلال شاخ شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج