۸۸۳۷۳۸
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

صادقیان: ما در باشگاه تراکتور مرد عمل هستیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص نحوه قرارداد رضا شکاری با این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری فارس: غلامرضا صادقیان در مورد اینکه گفته می شود با جذب رضا شکاری، مسعود شجاعی قصد ماندن در تراکتور را ندارد گفت: این خبر صحت ندارد. شجاعی با ما قرارداد دارد و امروز هم همراه تیم به ترکیه می رود. او کاپیتان تیم ماست.

وی در ارتباط با اینکه سعید آذری روز گذشته اعلام کرد خواهرخواندگی باشگاه تراکتور نمی تواند در بحث حقوقی شکاری با تیم روبین کازان کارساز باشد اظهار داشت: من به طور کلی می گویم که در باشگاه تراکتور هیچ گاه نمی خواهیم از کسی یا باشگاهی نام ببریم. برای هر مساله حقوقی مراجع قضایی هستند که در مورد اتفاقات احکام صادر می شود. ما اگر درون باشگاه هم مشکلی پیدا کنیم نمی خواهیم این خبر به بیرون درز پیدا کند و سعی می کنیم مشکل را بین خودمان حل کنیم. ورزش می کنیم تا مردم شاد شوند نه اینکه با خبرهای بد ناراحت شوند. این را از طرف من بنویسید که در باشگاه تراکتور ما مرد عمل هستیم و حرف نمی زنیم. این بحث خواهر خواندگی هم مثل این می ماند که بابت یک موضوعی شما به یک باشگاه با یک تلفن مسائل را حل می کنید اما باشگاه دیگر ۱۰ نامه هم بزند جواب نمی گیرد.

وی در خصوص اینکه با این صحبت ها نگرانی آقای آذری بابت بحث حقوقی باشگاه ذوب آهن با روبین کازان به خاطر رضا شکاری بی جهت است گفت: من نمی توانم این حرف را بزنم. به هر حال یک ادعایی مطرح شده و حتما آقای آذری مدارک و حرف های خودش را به مراجع ذی صلاح ارائه می دهد. ما هم ادعای معصوم بودن نداریم و شاید اشتباهاتی هم داشته باشیم. به هر حال اکنون فصل نقل و انتقالات است و رقابت بین باشگاه ها بالاست و هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

صادقیان در ادامه در خصوص اینکه آیا به جای ساکت الهامی قرار نیست دنیزلی دستیار ایرانی داشته باشد گفت: متاسفانه آیا الهامی به دلیل حاشیه هایی که برایش به وجود آوردند تصمیم گرفت که تبریز را ترک کند. او مربی خوبی بود که می توانست به ما کمک کند و امیدوارم هر تیمی می رود موفق باشد اما در مورد دستیار دنیزلی درخواستی از ما نداشته و گفته فعلا نیازی به دستیار ندارد.

مدیرعامل تراکتور همچنین در ادامه در ارتباط با سه بازیکن سرباز ذوب آهن تیز گفت: در مورد بحث این سه بازیکن ما فقط تصمیم گیرنده نیستیم و درواقع حوزه نظام وظیفه باید تصمیم گیری کند. این موضوع از جانب ما و ذوب آهن در حال پیگیری است و در مرحله مذاکره هستیم اما هنوز چیزی مشخص نیست.

صادقیان در پایان در مورد اینکه دژاگه بالاخره به جمع تیم اضافه می شود یا خیر گفت: قرار است او در دومین هفته حضور تیم در ترکیه به جمع بازیکنان اضافه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال دو ستاره

      یاد سکانس ارژنگ امیر فضلی تو فیلم اخراجیها افتادم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم خخخخخخخخخخخ

      • بدون نام

        منم بودم ترک کردم خخخخخخخخخخخ

    • اصلان

      صادقیان بوده ترک کرده.
      بابا چقدردروغ میگن مدیران فوتبالی باورکنید دنیا دوروزه نیمی ازش هم خوابیم
      چراصبح تاشب فقط کذب مطلق تحویل مردم میدیم.
      پرسپولیس ضربه بازیکنی مثل شکاری را وخورده وترسید.تراکتور بی گداربه اب زد. نتیجه ش نشه محرومیت وجریمه این تیم ماهم دعامیکنیم.

    • مهدی عطا

      زارتتتتتتتتتتت عمل

    • مهدی عطا

      داداش فروزان هم مردعمل بود
      نه ببخشید فروزان زن عمل بود

    • m

      هه

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      از اون قیافت معلومه مرد عملی! داداش!

    • تاجی

      شما لنگیها با همه مشکل دارید وقتی مدیر عامل وهیت مدیره‌ شما عرضه ندارن بابازیکن قرارداد امضا کنن بازیکن میره تیم دیگه بابا بنده خدا شکاری یک هفته تو تهران آلاف باشگاه لنگ بود وقتی کسی بهاش قرارداد نبست خبری نشد ازلنگیا بنده خدا رفته تراکتورسازی حالا چرا سوزتون گرفته اتفاقا شکاری بازیکن بزرگی هست واقعا تراکتورسازی بازیکن خوبی گرفت ‌معرفت داشته باشید بگید مبارکشون باشه حسودی نکنید وقتی باشگاهتون عرضه نداره

    • بدون نام

      معلومه مرد عملی مفنگی

    • y.m

      انگار هنر کرده،وقتی مشکل پول نداری هرکسی میتونه بازیکن بگیره
      منتهی از بس چشم تنگ و بدبختی فقط نشستن که سرخابی ها روی چه کسی دست میذارن سریع با دوسه میلیارد بیشتر باهاش قرار داد ببندین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج