۸۸۳۸۲۳
۱۹ نظر
۵۱۲۸
۱۹ نظر
۵۱۲۸
پ

گزینه «عدم حفظ حریم شخصی» در اسنپ

در پی اتفاقات اخیر و به دنبال دغدغه‌های مطرح‌شده، بر آن شدیم تا انتقادات شما را در جهت بهبود خدمات اسنپ به کار گیریم و راهکاری عملی را برای حفظ حریم شخصی‌تان فراهم کنیم. در گام اول گزینه «عدم حفظ حریم شخصی» را به بخش «بازخورد سفر» اضافه کردیم تا در پایان سفر بتوانید تجربه‌ خود را درباره حریم شخصی‌تان ثبت کنید.

خبرآنلاین: در پی اتفاقات اخیر و به دنبال دغدغه‌های مطرح‌شده، بر آن شدیم تا انتقادات شما را در جهت بهبود خدمات اسنپ به کار گیریم و راهکاری عملی را برای حفظ حریم شخصی‌تان فراهم کنیم. در گام اول گزینه «عدم حفظ حریم شخصی» را به بخش «بازخورد سفر» اضافه کردیم تا در پایان سفر بتوانید تجربه‌ خود را درباره حریم شخصی‌تان ثبت کنید.

علاوه بر این، سیستم پشتیبانی اسنپ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به تمامی نیازهای مسافران است و چنانچه در طول سفر هر موردی خاطر شما را آزرد، می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی موضوع را اطلاع دهید.

به طور معمول، نقض حریم شخصی شامل رفتارهای غیرقانونی و گاه نابه‌هنجاری است که در محدوده شما اتفاق می‌افتد؛ از برخورد کلامی و فیزیکی گرفته تا سواستفاده از اطلاعات و داده‌ها. در این میان تکنولوژی‌های جدید کمک کرده تا به این دغدغه بیش از پیش توجه کنیم. ترویجِ فرهنگِ مواجهه با حریم خصوصی افراد از وظایف اصلی کسب‌وکارها به شمار می‌رود و اسنپ خود را در این زمینه کاملا مسئول می‌داند.

گزینه «عدم حفظ حریم شخصی» در اسنپ

به شما اطمینان می‌دهیم که تمامی نظرات مطرح‌شده در بخش «بازخورد سفر» با دقت کامل بررسی می‌شود. بنابراین مهم است که از امتیازدهی احساسی پرهیز کنید و تجربه واقعی خود را از سفر در نظر بگیرید. در صورت دریافت هر گونه گزارش، مبنی بر برخورد نامناسب با مسافر، این موضوع به طور جدی از سوی اسنپ پیگیری خواهد شد. مسئولیت ما ارائه‌ی مناسب‌ترین خدمات به شماست و تحت هیچ شرایطی وظیفه اصلی‌مان را فراموش نخواهیم کرد. ما کنارتان ایستاده‌ایم و ایمان داریم که فقط با کمک شما می‌توانیم خدمات مناسب‌تری ارائه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسنپ تحریم بشین تا استفاده کنم

    • بدون نام

      نه به اسنپ جاسوس

    • بدون نام

      تنها برترینها رو گوشیم نصب هست اینم بخاطر خبر هست واگرنه پاک شده بود

      اسنپ هم حذف نصب شد
      و همینطور آپ و...

      این اپلیکیشن ها فقط واسه جاسوسی هست


      حسینی باش نمایش بده بی سانسور

    • بدون نام

      از اون جای که اسنپ مطلق به یه ارگان نظامی هست
      سریع حذف نصب شد
      پیرو صحبتهای رئیس جمهور...

    • رضا

      .....و طبق معمول تنها چیزی که برای اسنپ کوچکترین اهمیتی ندارد شخص راننده‌ی اسنپ است! انواع و اقسام گزینه‌ها پیش روی مسافری که در روز شاید با یک یا دو راننده اسنپ برخورد داشته باشد، اما برای راننده‌ای که در روز شاید با حدود بیست مسافر روبرو شود، فقط یک سوال: آیا از مسافر راضی بودید؟ بله، خیر! و هر جوابی برای اسنپ فرقی نمیکند، "چون همیشه حق با مسافر است"

    • مهدی عطا

      متاسفم برای خانواده های که ازاسنپ استفاده میکنن

    • سید جلال

      برین کرایه ها تونو درست کنین بابا

    • mehdi zare

      چه خنده دار یادشون رفته با اون مسافر خانوم چکار کردن بنده خدا وسط اتوبان پیادش کردن.. الان اومدن میگن که اسنپ از شما حمایت میکنه... واقعا متاسفم برای اسنپ.... نه به اسنپ

    • بدون نام

      من بعنوان راننده اسنپ از اسنپ میخوام اینو جواب بدهند که چرا همش روی بدرفتاری راننده بامسافرتاکید دارین پس برخوردهای تحقیروتوهین امیزمسافرباراننده رو کی میخواد جواب بده بگفته خودتون براتون فرقی بین مسافر و رانتده هردوبعنوان ارباب رجوع فرقی نداره ولی درعمل همش هوای مسافرا رو دارین تا راننده هارو چرا چرا چرا

    • بی نام

      همون موقع که اون اتفاق برای اون دختر خانم افتاد چرا از حریم شخصی اون دفاع نکردید این حریم شخصی را باید زودتر میگذاشتید . ابی که ریخته را چطوری میخواهید جمع کنید ؟!

    • علی

      اسنپ کلا پشتیبان مسافر و خودش هست نه راننده که صبح تا شب سگ دو میزنه ...100 تا گزینه برا مسافر گذاشته که نظرش در مورد راننده چی بود اونوقت برا راننده فقط زده از مسافر راضی بودی !خدا لعنت کنه که هیچ قانون مساوی تو مملکت تعریف نشده ....برترینها انتشار بده

    • رضا

      هر بار داغون تر از دفعه قبل ... ماشین کثیف خودش کثیف .‌ بلد نیست آدرس پیدا کنه مسیریاب خاموش ... بهتر باشه اسنپ حذف میکنم

    • AAAAAAAA

      خخخخخخخخخخخ
      اسنپ قاضی یک طرفه هیچ وقت نمی تواند باقی بماند
      صحبت شما تماما مسافر بود آیا رانندگان شما نباید در این دادگاه جایی داشته باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      پس راننده بدبخت چی مسافرت هر بی احترامی که میخواهد به راننده میکند خرده فرمایش میکند تا بیاید سوار شود بیست دقیقه طول میدهد تازه با این کرایه های پایین کی به داد راننده میرسد

    • باران

      از نظر اسنپ همه جوره حق با مسافر است اصلا دو مقصد و سه مقصد و یا توقف ها لحاظ نکند راننده بیاد مبدا مسافر کنسل بکنه به راننده بی احترامی بکنه و یا از اهرام امتیاز دهی به راننده سو استفاده بکنه که امیتاز صفر میدم اصلا پول نده مهم نیست فقط بیچاره راننده های اسنپ بدبخت اونم با اون گرایه های نصف قیمت.

    • داوود

      با التماس و جایزه راننده جور میکنن و بعد به شدت هوای مسافر دارن در حالی که روز به روز داره تعداد راننده ها کم میشه به خاطر گرانی اصتحلاک خودرو و نصرفیدن این جور پیش بره این شرکتها باید خودشون این تعداد مسافرو جابجا کنن
      فکر نمیکنم بتونن...

    • ۰۰۰

      حریم خصوص چه صیعه ای یاین مسافررو اینقد پررونکنید دیگه شورشو دراودردین

    • خدا

      حریم شخصی ،وازه ای غریب که از دهن یک مدیر آقازاده در میاد،عجب التماسی!!!

    • بدون نام

      واقعا متاسفم برایه سیستمه اسنپ ما رانندها فقط داریم تحقیر میشیم ولی اصلا شرکت از رانندش حمایت نمیکنه.
      مهم اینه که ما فقط باید برایه خودمون اهمیت قائل بشیم باید برایه خودمون ارزش قائل بشیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج