جاباما
۸۸۳۹۰۹
۲۲ نظر
۵۰۰۲
۲۲ نظر
۵۰۰۲
پ

محسن بنگر از فوتبال خداحافظی کرد

کاپیتان پیشین پرسپولیس و سپاهان پس از ۲۲ سال بازیگری، کفش‌های خود را آویخت.

برترین‌ها: محسن بنگر، مدافع باتجربه فوتبال کشورمان که سابقه کاپیتانی در پرسپولیس و سپاهان را دارد با فوتبال خداحافظی کرد.

او با انتشار تصویری در اینستاگرامش در پی آن نوشت:

محسن بنگر از فوتبال خداحافظی کرد

سلام خدمت همه مردم عزیز ایران

دارم به خودم تلقین می‌کنم که امروز روز زیبایی برای من باشه. بعد از ۲۲ سال زندگی با توپ و شناخته شدن به‌عنوان یک بازیکن فوتبال، وقتش رسیده من هم لباس بازیگری را از تن خارج کنم، روزی که بالاخره برای هر بازیکن فوتبالی خواهد رسید و مقاومت برابر این سرنوشت قطعی بی‌فایده است، پس چه خوب و چه بد، چه خوشحال و چه ناراحت، چه با افتخار و چه ناکام و چه موفق و ناموفق، روزی باید چهار گوشه زمین را بوسید. کاری که من امروز انجام می‌دهم.

روز‌های خوب و خاطره‌انگیزی چه به‌عنوان یک بازیکن جوان در شموشک نوشهر که به تیم ملی معرفی شدم، چه در سپاهانِ دوست داشتنی که به همه افتخار‌ها با آن دست پیدا کردم، چه در پرسپولیس کبیر که بازی در آن رویای جوانی و نوجوانی‌ام بود و به آن رسیدم و همچنین در تراکتورِ پُرشور که متأسفانه مصدوم شدم و نتوانستم کمک کنم، تجربه کردم.

باید بگویم کوچکترین کم فروشی‌ای در دوران فوتبالم نکردم، گرچه تهمت‌هایی به من زده شد، اما خدا شاهد و ناظر اعمال من است و او می‌داند که محسن بنگر همه تلاشش را برای هر پیراهنی که بر تن کرده، انجام داده است.

پس در این روز آخری، آن عده قلیل از هوادارانی که گاهی قضاوتم کردند، می‌بخشم چراکه آن‌ها دوست‌داشتی، بزرگ و مایه رونق فوتبال هستند؛ مثل تماشاگران سپاهان دوست داشتنی و مثل هواداران تراکتور پر شور؛ اما همه آن روز‌ها را دوست داشتم و همیشه در ذهنم می‌ماند.

فوتبال به من ثروت و شهرت داده و تا آخر عمرم مدیون فوتبال هستم؛ سعی می‌کنم بخشی از آن چیزی که به من داده را به فوتبال برگردانم و خودم را وقف بچه‌هایی کنم که دوست دارم آن‌ها نیز در مسیر رشد قرار بگیرند.

یک تشکر و معذرت‌خواهی از تماشاگران استقلال عزیز دارم که اگر در دوران بازیگری حرفی زدم و باعث ناراحتی‌شان شد، من را ببخشند.

در آخر از همه مربیان عزیزم، چه در رده باشگاهی و چه در تیم ملی تشکر می‌کنم؛ از خانواده، پدر، مادر و برادران عزیزم که همیشه مثل کوه پشتم بودند و دل گرمی دادندوهمچنین هوادارای پرسپولیس کبیر که همیشه پشتم بودن در روزای بد و خوبم، تشکر می‌کنم؛ ان‌شاالله در نقش دیگری بتوانم به فوتبال و تماشاگران عزیز خدمت کنم. دوست‌دار همیشگی شما.

محسن بنگر. ❤️❤️

خداحافظی کاپیتان پیشین پرسپولیس از فوتبال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بام ایران حسینی بابادی

      موفق پیروز باشی باغیرت پرسپولیسی

    • پرسپولیس

      موفق باشی

    • 666666

      خدا یار و یاورت پرسپولیسی عزیز و دوس داشتنی

    • مهراد

      حاجی ۴۰ سالته ! یجوری متن احساسی نوشتی انگار ۳۲ سالگی داری میری ... از ۷ سال پیش ۷ کیلو اضافه وزن داری .. برا همین کم میاوردی پنالتی میدادی ...

    • رضا

      درود بر آقا محسن با معرفت. انشاءالله هرجا که هستی خوب و خوش و سلامت باشی. خسته نباشی. انشاءالله در هرجا که هستی موفق باشی انشاءالله.

    • امیرعلی ‌ارژنگ

      چرا‌چطور

    • پارسامهر

      انشا... هر جایی ک هستی موفق باشی .ازطرف یک پرسپولیسی

    • بدون نام

      موفق باشی محسن عزیز

    • بدون نام

      موفق باشی محسن عزیز

    • قرمز

      سلام آقا محسن، کاپیتان با معرفت و بازیکن زحمت کش ،خاطره های خوبی با تو در زمین فوتبال داشتیم،خداوند همیشه یارت باشد،همیشه در قلب های فوتبالی خواهی بود، موفق باشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تاشگی ریکای بامرم. انشالله موفق باشی

    • بدون نام

      خداحافظ دفاع پرقدرت و دوست داشتنی

    • بدون نام

      همیشه در قلب میلیون ها پرسپولبسی خواهی بود

    • بندرسرفرازدلوار

      آقای بنگر خوب بود از تماشاگران پارس جنوبی جم و تماشاگران و مردم مهربان و خونگرم خرمشهر قهرمان هم تشکر و یادی هم میکردی مثل اینکه یک زمانی بازیکن تیمهای این دو شهر جنوبی بودی یا فقط تماشاگران پرسپولیس تراکتور و سپاهان یادت هستند واقعا نشان دادی بیمعرفت ونمک نشناسی برو کمی به معرفتت در دوران بازنشستگی اضافه کن بیمعرفت

    • بدون نام

      بازیکنی که هر وقت مقابل لنگ بازی میکرد عمدا وا میداد یه پست آشغال کثیف که هیچوقت بازی میکرد تیمش بازی مقابل لنگیا رو نبرد

    • بدون نام

      پیرمرد حالا میخای بری سرمربی تیم فوتبال سالمندان بشی ؟؟؟ نه که زبونشون رو میفهمی هم سن هم هستید

    • مهدی

      بازیکنی خوبی بود اما ........ همیشه جلوی تیم پرسپولیس عملکردی بسیلر ضعیفی داشت و این تو کارنامه اش و تو ذهن همه موندگاره

    • بدون نام

      واین هم یک ضربه کاری دیگر بر پیکره شیافپولیس

    • بدون نام

      سلطان خیانت خداحافظی کرد

    • بدون نام

      اقا محسن وقتی ی فوتبالیست از فوتبال خداحافظی میکنه برا هوادار سخته ولی برا خودش ک ی زمانی پنجاه هزار نفر باهم تشویقش میکردن خیلی سخت تر،،،دقیقا مث جون کندنِ وقتی میخوای از فوتبال دل بکنی،،،،نمیدونم چی بگم ،فقط میگم موفق باشی،،،اگر من بودم ادامه میدادم،،چ اشگالی داره فوتبال لیگ برتر باشه یا لیگ 1 ،،،عشق عشقه هر جایی ک باشه....

    • بدون نام

      چه عجب تو خداحافظی ‌کردی.......‌.

    • بدون نام

      خدا رو شکر

      تو هر تیمی که بود بازی با پرسپولیس پرسپولیسی میشد پاس گل میداد

      هر گل هم ۵۰۰ میلیون از باشگاه لنگ میگرفت

      امسال بنگر زیادن تو فوتبال اکثرا هم رشتین
      که فوتبال ایرانو به لجن کشیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج