جاباما
۸۸۴۰۵۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مخالفت با انتقال سفارت کشور‌های اروپایی به قدس

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اتحادیه اروپا مخالف انتقال سفارت کشورهای عضو از تل‌آویو به قدس اشغالی است و به دنبال تصویب بندی در این خصوص بود که با مخالفت جمهوری چک و مجارستان روبرو شد.

خبرگزاری ایسنا: تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اتحادیه اروپا مخالف انتقال سفارت کشورهای عضو از تل‌آویو به قدس اشغالی است و به دنبال تصویب بندی در این خصوص بود که با مخالفت جمهوری چک و مجارستان روبرو شد.

به نقل از شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی، مسئولان ارشد اتحادیه اروپا تصمیم داشتند بندی را تصویب کنند که به موجب آن کشورهای عضو حق انتقال سفارت خود از تل آویو به قدس یا افتتاح دفتر نمایندگی دیپلماتیک در این شهر را نداشته باشند، اما دو کشور چک و مجارستان با این بند مخالفت کردند و فعلا به تصویب نرسیده است.

این شبکه افزود، مسئولان اروپایی تلاش می‌کنند تا با تصویب طرحی مانع از انتقال سفارت کشورهای عضو به قدس یا افتتاح دفتر نمایندگی در آن تا زمان دستیابی به توافقی بین‌المللی در مورد این شهر شوند.

شبکه مذکور اشاره کرد که مسئولان اسرائیلی دریافته‌اند که چنین طرحی می‌تواند هرگونه شانس و فرصت ادامه فشار بر کشورهای اروپایی برای انتقال سفارت خود به قدس را از بین ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج