جاباما
۸۸۴۰۷۶
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

پاتوسی: مدیران استقلال گفتند مرا نمی‌خواهند

آیاندا پاتوسی، هافبک فصل گذشته استقلال گفت: مدیران استقلال دو رو هستند و به هواداران القا می‌کنند که به آنها خیانت کرده‌ام.

خبرگزاری تسنیم: مسئولان استقلال بارها تأکید کرده بودند که آیاندا پاتوسی هافبک آفریقای جنوبی این تیم یک سال دیگر قرارداد دارد و فصل آینده در استقلال می‌ماند. امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال که بارها چنین وعده‌ای را به هواداران داده بود، دو شب پیش پس از پایان جلسه هئیت مدیره استقلال در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که گفته بودیم پاتوسی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد اما باید مبلغ رضایتنامه این بازیکن را می‌پرداختیم. در تلاش هستیم که این کار را انجام دهیم تا پاتوسی در فصل آینده نیز در استقلال باشد. هیئت مدیره در تلاش است که مبلغ پول پاتوسی تهیه شود تا از وجود او برای فصل آینده استفاده کنیم.

صحبت‌های مدیرعامل استقلال این است که در تلاش بوده تا پاتوسی را حفظ کنند اما خبر رسیده که پاتوسی در حال توافق با باشگاه بنی‌یاس امارات است، باشگاهی که وینفرد شفر سرمربی پیشین استقلال را در اختیار دارد. از طرفی، در تاریخی که باشگاه استقلال مهلت داشته از بند خرید این بازیکن برای تمدید قرارداد پاتوسی استفاده کند، گذشته و کار سختی برای رقابت با باشگاه‌های دارد که خواهان پاتوسی هستند.

پاتوسی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره حرف و حدیث‌های به وجود آمده درباره تمدید قراردادش با استقلال اظهار داشت: در استقلال افراد دو رویی وجود دارند و این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. آنها می‌دانستند باید قراردادی که با کیپ تاون (تیم قبلی بازیکن) بسته بودند را قطعی می‌کردند اما این کار را نکردند.

وی افزود: آنها (مسئولان استقلال) نامه‌ای به کیپ تاون فرستاده و گفته بودند من را نمی‌خواهند! جالب است که اکنون به هواداران می‌گویند که من به آنها خیانت کرده‌ام اما خودشان خیلی خوب می‌دانند حقیقت چیست. از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم اما حقایق برای آنها به زودی مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      می خواستند مفت نگه اش دارند که نشد! درست مثل بشار رسن پرسپولیس که ۵۰۰ هزار دلار را ۲۰۰ هزار دلار می خواستند که نمی شود!!

      پاسخ ها

      • حسن

        چه اسم قشنگی داری جناب کاج گروه خونی‌ت هم OB مثبته

      • شهرام

        فوضولیش به تو نیومده لنگی بهتره درمورد لنگ حرف بزنی

    • تاج کبیر آسیا .چهارفینال دوقهرمانی دو نایب قهرمانی

      میدونیم. وزیر نمیزاره. بازیکنی ک تواستقلال خوب باشه سال بعد وزیر محرمانه دستور میده تمدیدش نکنن . درعوض ده تا بنجل میگیرن جاشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوکی

      • بدون نام

        کیسه ی حقیر

      • zoro

        مدیران فاسد دروغگو بلای جان ورزش مطمئن باشید هیچ خارجی با این هجم عظیم از فساد و دروغ در ایران نمی ماند مگر اینکه با مبالغ هنگفت دهانش را ببندند که آنهم تا حدی جواب میدهد

    • جلال

      مدیران استقلال پرسپولیسی هستند برای اینکه استقلال هیچ جامی بدست نیاره ،نمیزارن بازیکنان خوب مثل پاتوسی تو استقلال بمونه

    • بدون نام

      نمیدونم چرا مدیران استقلال با هواداران روراست نیستن اینقدر دروغ میگن به مردم وهواداران ؟

    • بدون نام

      پژمان و پاتوسی و کریمی سه بازیکن تاثیرگذار استقلال بودند که الحمدلله هر سه رفته اند.

    • بدون نام

      گندشو دراوردند چندسال خروجی تیم بالای 10 یا15 نفره نیم فصل اول ازدست میدن نیم فصل دوم تیمخوب میشه نمیزارند سال دیگه نتیجه بگیره میگن پول نیست تا همشون رفتند میگن خودشون دلشون با تیم نبود تا صدای مردم درمیاد پول میدن چندتا بخرندتا آروم بشند لعنت به سیاسی کاری ودخالت افراد بی لیاقت و بی تجربه و کساییکه اصلا ازورزش اطلاع ندارندمیزارند روی کار آخرو عاقبتش همینه دیگه هم افراد دلسوزی و پیشکسوتهایی که حرفشون خریدار داشته باشه خبری نیست

    • آبی آسمونی

      هر چی برانکو بگه!زارت!آفتوبه قرمز!

    • aydinLM10

      بازم کاره پرسپلیسی هاست مثل این قبلاً شده امید ابراهیمی رو نزاشتن قرارداد رو تمدید کنه جبارف نزاشتن تیام نزاشتن الانم پاتوسی حقیقت اینه که نخست وزیر - پسر رـٔیس جمهور - مدیران استقلال خلاصه همه دسنشانده ی پرسپلیسی ها هستند واقعن شرم آوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج