جاباما
۸۸۴۲۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بخشی، پنجمین طلایی ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹

امیرمحمد بخشی تکواندوکار وزن ۷۴- کیلوگرم ایران موفق شد با غلبه بر رقبای خود عنوان قهرمانی بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ را از آن خود کرد و ملیکا میرحسینی دیگر تکواندوکار ایران نیز برنز گرفت.

خبرگزاری ایسنا: امیرمحمد بخشی تکواندوکار وزن ۷۴- کیلوگرم ایران موفق شد با غلبه بر رقبای خود عنوان قهرمانی بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ را از آن خود کرد و ملیکا میرحسینی دیگر تکواندوکار ایران نیز برنز گرفت.

سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ با حضور بیش از ۶۰۰۰ ورزشکار از ۱۲۷ کشور جهان از روز ۱۲ تیرماه در "ناپل" ایتالیا در حال برگزاری است.

امروز (پنجشنبه - ۲۰ تیرماه) دیدارهای اوزان ۷۴- کیلوگرم مردان و ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم تکواندوی زنان انجام شد و امیرمحمد بخشی، پریسا جوادی و ملیکا میرحسینی به عنوان هوگوپوشان ایرانی در این روز به رقابت پرداختند.

امیرمحمد بخشی هوگوپوش وزن ۷۴- کیلوگرم ایران در اولین دیدار موفق شد «وجتوویسز» از لهستان را در پایان راند دوم و با نتیجه ۲۵ بر یک از پیش رو بردارد.

در دومین مبارزه، نماینده اندونزی به روی شیاپ چانگ حاضر نشد تا دست بخشی به تشان فرد پیروز بالا برود. وی سپس به مصاف «جانگهون وون» از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه قاطع ۲۰ بر ۹ پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

وی در مرحله نیمه نهایی نیز برابر جولیو فریرا از پرتغال ۹ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

بخشی در فینال نیز مقابل «ویکتور آسپ» نروژی ۱۰ بر ۳ به برتری رسید و سومین طلای تکواندوی ایران در این مسابقات و پنجمین طلای کاروان ایران را بر گردن آویخت.

اما در بخش زنان ملیکا میرحسینی نماینده وزن ۷۳- کیلوگرم نیز در این روز موفق به کسب مدال برنز شد.

میرحسینی ابتدا با نتیجه ۷ بر ۶ از سد مارینه از اتریش گذشت و در ادامه مقابل سسیلیا کاسترو از اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ پیروز شد.

میرحسینی در دیدار یک‌چهارم نهایی نیز با نتیجه ۱۴ بر ۵ از سد تینگ هسیا از چین تایپه گذشت و راهی نیمه نهایی شد اما در این مرحله برابر دوهی یون از کره جنوبی ۱۳ بر ۵ شکست خورد و به مدال برنز رسید.

در رقابت‌های وزن ۶۲- کیلوگرم، پریسا جوادی نیز پس از برتری ۱۹ بر ۱۸ مقابل فیتریانا یوسف از اندونزی، در دیدار یک‌هشتم نهایی پس از تساوی ۶-۶ مقابل یولیا توروتینا از روسیه در راند طلایی مغلوب شد تا از ادامه مسابقات کنار برود.

تاکنون آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی موفق به کسب مدال طلا در این رویداد شدند. مهران برخورداری و زهرا شیدایی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

هدایت تیم مردان برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی است. سرمربیگری تیم زنان نیز برعهده «مهرو کمرانی» است.

همچنین پیش از این نیز در بخش پومسه ملی‌پوشان پومسه ایران موفق به کسب ۵ مدال برنز در این رقابت‌ها شدند.

این مسابقات ۲G می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج