۸۸۴۲۴۵
۱۴ نظر
۵۰۱۲
۱۴ نظر
۵۰۱۲
پ

برنامه آمریکا برای اسکورت نفت‌کش‌ها

یک مقام در وزارت دفاع آمریکا روز پنجشنبه گفت که این کشور و متحدانش قصد دارند نفتکش هایی که از خلیج فارس عبور می کنند را همراهی کنند.

ایرنا: یک مقام در وزارت دفاع آمریکا روز پنجشنبه گفت که این کشور و متحدانش قصد دارند نفتکش هایی که از خلیج فارس عبور می کنند را همراهی کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک مقام در پنتاگون که نامش ذکر نشده، افزود: واشنگتن و متحدانش برای حمایت آزادی عبور و مرور نفتکش ها از آب های خلیج فارس برنامه ریزی می کنند.

پیش تر وزارت دفاع انگلیس اعلام کرده بود که کشتی جنگی این کشور که در خلیج فارس حضور دارد، برخی از کشتی‌های تجاری با پرچم این کشور را اسکورت خواهد کرد.

برنامه آمریکا برای اسکورت نفت‌کش‌ها

شبکه المیادین نیز به نقل از منابع امنیتی انگلیس گزارش داد: روزانه ۱۵ تا ۳۰ کشتی با پرچم انگلیس در خلیج فارس تردد دارد که از این تعداد سه کشتی در روز از تنگه هرمز عبور می کند.

شبکه خبری اسکای نیوز گزارش داد که وزارت حمل و نقل انگلیس سطح هشدار امنیتی را برای کشتی‌هایی که با پرچم انگلیس از تنگه هرمز عبور می‌کنند، افزایش داده است.

«جرمی هانت» وزیر امور خارجه انگلیس در گفت وگو با این شبکه نسبت به تحولات منطقه ابراز نگرانی و تصریح کرد که این کشور با دقت اوضاع را زیر نظر دارد.

روابط عمومی منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه امروز پنجشنبه با انتشار اطلاعیه ای؛ ادعای منابع آمریکایی مبنی بر تلاش شناورهای نیروی دریایی سپاه برای توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس را تکذیب کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس

      یک من ماست چقدر کره دارد
      خوردی بخور

    • اکبر

      اینا همه بازی هست.. فقط برای اینکه آمریکاوانگلیس نفت وگازوپول منطقه راببرند وبه جاش اسلحه بدن که کشورهای منطقه که همه هم مسلمون هستن به جون هم بیفتن

    • بدون نام

      نباید کشتی انگلیسی از تنگه هرمز رد بشه ما شهید دادیم ، خودمونم در بدترین شرایط اقتصادی تو چهل سال اخیر هستیم ، نباید سپاه پاسداران جلوی این انگلیس مکار کوتاه بیاد ، جنگ بشه ما مثل قبل حاضریم بجنگیم، مرگ بر انگلیس.

      پاسخ ها

      • هموطن

        ببین برادرگرامی الان بحث جنگ نیست،بحث چیدمان مهره های سیاست روکم کنی آمریکاومتحدهمیشگی اون یعنی انگلیس هست.شمافکرمیکنی اگه ایران بخوادجنگ درست کنه کارسختیه؟
        دیروزجلسه آژانس انرژی اتمی آمریکا موردسرزنش قرارگرفت
        وبرگ برنده برای مابود،این کم چیزیه؟پس بادرایت وبدون قلدری
        کارپیش بره بهتره.

      • وحید

        آقا از خودت مایه بذار.
        من و هم نسل های من که به لطف این عزیزان زحمت کش توی بدترین شرایط داریم زندگی میکنیم برای کی و برای چی بریم تو میدون جنگ!؟
        برای اینکه یک عده دیگه بیان بخورن و ببرن و به من و امثال من بخندن!!؟؟

      • بدون نام

        منو تو بجنگیم ولی بچهای سران مملکت توی کانادا و آمریکا تفریح کنن؟نه دیگه تمام شد مردم هوشیار شدن

    • احد

      توطئه غرب برای سر کیسه کردن اعراب خلیج فارس است

    • بدون نام

      لطفا اينقدر خودتونو لوس نکنيد ايرانيها عين شما نيستن شماها هستيد که ايران ناراحت ميکنيد کاش يکمي خون ايراني در رگهاي شما بود

    • علی

      نترسید کشتی های انگلیس را متوقف کنید بیشتر از این روی قدرت کشور حساب باز میکنند هیچ واکنشی هم نشان نخواهند داد این مارها دیگه زهر ندارند

    • بدون نام

      خوب شد. مجلس ایران طرحی تصویب کرده ایران از تنگه هرمز عوارض بگیره. فوری آمریکا طرح را اجرا کرد و با تامین حفاظت نفتکشها از خریدارن و فروشندگان نفت بابت اسکورت عوارض میگیره..علاوه بر اجماع منطقه ای ذرامدی هم نصیب آمریکا و متحدانش میشه. علی برکت الله

    • بدون نام

      خدایا طوفان طبس در خلیج فارس را دستور دهید تا ناوهای هواپیمابر این شاالله نابود گردد درسته مصعولین خیانتکار شدن ولی مردم همان مردم یک بار دیگر صحرای طبس در خلیج فارس را مایه برکت قدرتت را به کافران نشان دهید

    • بدون نام

      تنگه هرمز را که میخواستید ببندید چی شد پس به راحتی همه کشتیها عبور میکنند

    • ایمان

      به نظرم فرماندهان نظامی باید یه نقشه اساسی برای ضربه زدن به زیر ساخت ناوهای که کشتیها را اسکورت می کنند بزنند تا داغ قدرت نمای انگلیس تو دلش بماند این کشور روباه صفت را ذلیل کنید

    • بدون نام

      اینا خودشون ماجراشلوغ می کنند(آمریکا-انگلیس)و که اولابهانه حضورداشته باشندوسلاحشون بفروشد و پول حضورشان هم از کشورهای عربی بگیرن!نفت هم ببرنند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج