جاباما
۸۸۴۲۷۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 تیر به دنیا آمده ای،تولدت مبارک! شما به طور ذاتی شخصی سخت کوش هستید و در کارتان رفتاری بسیار صمیمانه و همراه با صداقت دارید و به خاطر هیچ چیزی هم این دو اصل مهم را کنار نخواهید گذاشت. شما در سالی که پیش رو دارید هر کاری را که به عهده بگیرید به بهترین شکل ممکن انجام خواهید داد و این سخت کوشی و دقت عملی که در کارتان نشان می دهید باعث افزایش شهرت و اعتبار شما در زمینه ی حرفه ای خواهد شد. شما این توانایی را خواهید داشت که در مواقع حساس و در ارتباط با موضوعات مهم درست ترین تصمیم را به سریع ترین شکل ممکن بگیرید و اطرافیان و به ویژه مقامات مافوق خود را به تعجب وادارید. شما امسال خودتان را بیش از حد لازم با جزئیات و مسائل پیش پا افتاده درگیر می کنید و این موضوع نه تنها باعث می شود که خودتان فشار و استرس زیادی را تحمل کنید، بلکه خانواده و عزیزانتان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. شما باید یاد بگیرید خونسردی بیشتری از خودتان نشان دهید و اجازه بدهید مسائل جزئی و بی اهمیت خودشان روبراه شوند. در طول سال ممکن است گاهی دچار خودبینی و خودخواهی شوید و این موضوع می تواند روابط شما را با دوستانتان با مشکل مواجه کند. در هنگام انجام معاملات بزرگ، به ویژه معاملات ملکی باید دقت بیشتری از خودتان نشان دهید و قبل از هر اقدامی بازار را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. آنهایی که متأهل هستند در زندگی زناشویی با چالش خاصی مواجه نخواهند بود، اما مجردها سخت می توانند عشق را پیدا کنند. آذر، فروردین و خرداد بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز نگرانی در ارتباط با مسائل مالی تمام روز ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. شما تردیدها و نگرانی هایی در مورد میزان درآمد خود دارید و این شرایط اگر کسب و کار مستقلی داشته باشید برایان سخت تر هم خواهد بود. بهتر است مواظب باشید که خودتان را با این فکرها دیوانه نکنید. این احساس ترس و عدم امنیتی که به سراغتان آمده باعث شده است که اوضاع به چشمتان خیلی بدتر از آن چیزی که در واقع هست بیاید. سعی کنید نگاهی منطقی به شرایط فعلی خود داشت باشید. اگر واقعی چیز نگران کننده ای وجود داشته باشد بهتر است به جای اینکه وقت و انرژی خود را با ترس و نگرانی تلف کنید به دنبال راه حل باشید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شخصی که دوست دارید امروز به طور مرموزی سکوت اختیار کرده است، حتی ممکن است از دیروز تا حالا هیچ تماسی با شما نگرفته باشد. اگر احتیاط نکنید این وضعیت می تواند باعث شود شما نسبت به این شخص، احساسی که به شما دارد و رابطه تان دچار تردید شوید و حتی به این فکر بیفتید که شاید او اصلا شما را دوست نداشته باشد. سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و رفتاری منطقی داشته باشید. این فکرها تنها باعث بدتر شدن حال شما خواهند شد. شاید بهتر باشد کمی به وضعیت روحی و زندگی شخصی طرف مقابلتان فکر کنید. ممکن است او مشکلات و درگیری هایی داشته باشد که باعث شده اند نتواند با شما تماس بگیرد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز ایده های جالبی برای شروع برخی پروژه های هنری و خلاقانه به سراغ شما خواهند آمد، اما برخی از آنها هنوز مبهم هستند و شما آمادگی لازم برای عملی کردن آنها را ندارید و حتی نمی توانید در ذهن خودتان تصویر دقیقی از آنها داشته باشید. در واقع شما قصد دارید احساسات معنوی خود را از طریق انجام کارهای هنری بروز دهید، اما خودتان هم درست نمی دانید که چطور باید این کار را انجام دهید. زیاد به خودتان فشار نیاورید و اگر احساس می کنید که آمادگی کافی ندارید سر خودتان را با انجام کارهای دیگری که دارید گرم نگه دارید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز شخصی که دوست دارید خیلی سرد و بی روح به نظر می رسد و سکوت کرده و میلی به صحبت کردن از خود نشان نمی دهد. این وضعیت شما را نگران کرده است و به این فکر افتاده اید که مبادا او از دست شما ناراحت و عصبانی شده باشد و نکند حرف بدی زده یا کار اشتباهی کرده باشید. به احتمال زیاد چیزی که باعث به وجود آمدن این شرایط شده است مسائل کاری، خانوادگی و یا مالی هستند و این اوضاع ارتباط چندانی با شما پیدا نمی کند. فعلا بهترین کاری که از دست شما برمی آید این است که به طرفتان نشان بدهید که اگر به کمک شما نیاز داشته باشد و یا نیاز به صحبت کردن داشته باشد در کنارش هستید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

فرصت های جدیدی که برای شما پیش آمده اند تا بتوانید موقعیت حرفه ای بهتری پیدا کرده و کسب درآمد بیشتری داشته باشد در عین خوشحالی باعث ایجاد نگرانی هایی برای اعضای خانواده شما شده اند و آنها می ترسند که نکند این شرایط باعث شود وقت کمتری برای آنها داشته باشید و نتوانید مثل قبل در کنار آنها باشید. راستش را بخواهید آنها تا حدودی حق دارند و شما باید به آنها کمک کنید تا این نگرانی ها را قبل از اینکه بدتر و بیشتر شوند کنار بگذارند. امروز می تواند فرصت خیلی خوبی باشد تا به آنها ثابت کنید که از هر فرصتی برای اینکه در کنارشان باشید استفاده خواهید کرد. تا می توانید در کنار هم خوش بگذرانید و بخندید و شاد باشید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز نگرانی در مورد یک دوست و یا یکی از اقوامتان که دور از شما زندگی می کند تمام روز ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد. متأسفانه شما امکان اینکه با آنها تماس گرفته یا صحبت کنید را نخواهید داشت و حتی اگر تماس بگیرید هم تماس هایتان بی پاسخ خواهند ماند و این شرایط کمکی به بهتر شدن حال شما نخواهد کرد. شاید بتوانید از طریق دوستان مشترکی که دارید اطلاعاتی در مورد این شخص و شرایط فعلی اش پیدا کنید تا خیالتان راحت شود و بتوانید تا وقتی با او صحبت کنید آرام بگیرید. شما امروز به طور کلی به دنبال کوچک ترین نشانه ای هستید تا خودتان را نگران کنید، خونسرد باشید، همه چیز خیلی بهتر از آن چیزیست که شما فکر می کنید!

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

چه خودتان باور داشته باشید و چه نداشته باشید خلاقیت و خلق کردن در ذات شماست و اگر تا به حال هنرمند و یا نویسنده نشده اید هم حالا وقت آن رسیده است که این توانایی ذاتی خود را مورد استفاده قرار دهید. ایده های خلاقانه ی بیشماری در ذهن شما وجود دارند که به دنبال راهی برای بروز یافتن و بیان شدن هستند. چرا حداقل این کار را امتحان نمی کنید؟ مسلم است که چیزی را از دست نخواهید داد، شاید حتی به این نتیجه برسید که باید هر کاری را که در حال حاضر انجام می دهید رها کرده و فقط روی هنر تمرکز کنید. از صبح که بیدار می شوید با خودتان قرار بگذارید که امروز کمتر از همیشه سیگار بکشید!

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

ذهن شما امروز پر از سوال های مختلف شده است که بعضی از آنها خیلی بزرگ و بعضی دیگر کوچک و بی اهمیت هستند. در هر صورت این سوال ها ذهنتان را به خود درگیر کرده اند و به نظر می رسد که نمی توانید جوابشان را به راحتی پیدا کنید. نگران نباشید، این اوضاع تا پایان روز بیشتر دوام نخواهد آورد. تا غروب امروز جواب بیشتر علامت سوال هایی که بالای سرتان هستند را پیدا خواهید کرد و بقیه شان هم اهمیت خود را از دست خواهند داد و می توانید با خیال راحت به روال عادی زندگی بازگردید و از آرامش زندگیتان لذت ببرید. همین امروز آن تماس تلفنی که چند روز است پشت گوش می اندازید را بگیرید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

شما هم دوست دارید مثل همه یک زندگی عادی داشته باشید، اما گاهی واقعا نمی توانید جنبه ی منحصر بفرد وجودتان را سرکوب کرده و مثل انسان های عادی کار و زندگی کنید. راستش را بخواهید مشکل از شما نیست! در واقع مشکل از کارتان است. اگر احساس می کنید کاری که در حال حاضر انجام می دهید فرصت لذت بردن از زندگیتان را به شما نمی دهند و این اجازه را نمی دهد که تمام خلاقیت و پتانسیل های خود را به کار بگیرید اکنون زمان بسیار مناسبی برای یک تغییر به نظر می رسد، آن هم یک تغییر اساسی! شما برای پذیرش چالش های جدید کاملا آماده اید و می توانید بسیار موفق باشید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

اتفاقاتی که طی چند روز گذشته پیش آمده اند باعث شده اند که شما احساس ناراحتی کرده و فکر کنید که در حقتان ظلم شده است. آیا این طور فکر می کنید که قدرت تلافی ظلمی که در حقتان شده است را دارید؟ برای این کار لازم نیست بجنگید و یا خشونت و بدرفتاری کنید. با کمی صحبت هم می شود تمام این احساسات بدی که دارید را تخلیه کرده و طرف مقابلتان را از اشتباهاتش آگاه کرده و به او فرصت جبران کردن بدهید. به احتمال زیاد طرف مقابلتان اصلا متوجه این که با کارها و یا صحبت هایش شما را ناراحت کرده نشده است. با بیان افکار و احساسات خود به او فرصت عذرخواهی و جبران اشتباهش را بدهید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

حرف های بی رحمانه و یا رفتار غیرصمیمی یکی از دوستان و یا اعضای خانواده امروز باعث ناراحتی شما خواهد شد و شما را به این فکر فرو خواهد برد که مگر چه کاری با او کرده اید که دارد این طور با شما رفتار می کند. دست از مقصر دانستن خودتان و فکر کردن به این چیزهای بی اهمیت بردارید، زیرا به احتمال زیاد این شخص برخی درگیری های شخصی دارد که ذهن او را به خود مشغول کرده اند. سعی کنید حرف های ناراحت کننده ی او را تا جای ممکن نادیده بگیرید و حتی اگر می توانید با او مهربان باشید. شما در طول هفته به اندازه ی کافی در بیرون از خانه غذا خورده اید، امروز با یک غذای خوشمزه ی خانگی به برنامه تان تنوع بدهید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

امروز یک نفر با شما تماس خواهد گرفت تا در مورد دردسرها و ناراحتی هایش با شما صحبت کند. در واقع مهربانی ذاتی شما امروز افراد زیادی را به سوی شما جذب خواهد کرد که می خواهند با شما درد دل کرده و یا از شما مشورت بگیرند. شاید این موضوع احساس خوبی را در شما به وجود بیاورد و حتی خوشحالتان کند که دیگران تا این حد به شما اعتماد دارند، اما در عین حال دردسرهایی را هم برای شما به همراه خواهد داشت. این افراد وقت زیادی از شما خواهند گرفت و شما که نمی خواهید آنها را از خود برانید مجبور خواهید بود بیشتر روز تعطیلتان را وقف دیگران کنید. شاید بهتر باشد امروز بعضی تماس های تلفنی را جواب ندهید!

فال روزانه ۲۱/ ۰۴/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج