جاباما
۸۸۴۶۱۴
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

قیمت لوازم خانگی تا آخر تابستان تغییر می‌کند؟

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت لوازم خانگی در آخر فصل تابستان مجدد گران خواهد شد؟ گفت: قیمت کالاهای لوازم خانگی بعد از نوروز ۹۸ حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد گران شد. با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی در ماه‌های نخست امسال و کاهش قدرت خرید مردم به نظر می‌رسد که قیمت کالاها تا پایان تابستان امسال ثابت باقی بماند.

تجارت نیوز نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت لوازم خانگی در آخر فصل تابستان مجدد گران خواهد شد؟ گفت: قیمت کالاهای لوازم خانگی بعد از نوروز ۹۸ حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد گران شد. با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی در ماه‌های نخست امسال و کاهش قدرت خرید مردم به نظر می‌رسد که قیمت کالاها تا پایان تابستان امسال ثابت باقی بماند.

مرتضی میری افزود: البته افزایش مجدد یا کاهش قیمت لوازم خانگی بستگی به سیاست‌های دولت و بانک مرکزی دارد. چنانچه قیمت دلار تا پایان تابستان ثابت باقی بماند قیمت کالاها نیز تثبیت خواهد شد. در غیر این صورت ممکن است نوساناتی را در بازار کالاهای لوازم خانگی شاهد باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: این روزها قیمت کالاها به شدت بالا رفته و همین موضوع رکود سنگینی را به همراه داشته است. خیلی از مردم عادی دیگر قدرت خرید تعویض لوازم خانگی را ندارند. خرید کالاها در بازار در شرایطی انجام می‌گیرد که افراد قصد خرید جهیزیه را برای فرزندانش داشته باشند.

او اظهار کرد: بالعکس سال‌های ۹۰ و ۹۱ که مردم کالاها را به دلیل گرانی در بخش‌های متروکه انبار می‌کردند امروز این صحنه در بازار مشاهده نمی‌شود. کالا به اندازه نیاز مردم وجود دارد و کمبودی در این بازار مشاهده نمی‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوزازم خانگی تهران در بخش دیگر سخنانش درباره وضعیت کالاهای تقلبی به مردم هشدار داد و گفت: یکی از معضلات امروز بازار لوازم خانگی جولان کالاهای قاچاق و تقلبی است. توصیه ما به مردم این است که از خرید کالاها در فضای مجازی جدا خودداری کنند؛ چرا که بخش اعظم این کالاها برندهای تقلبی هستند که در کوتاه مدت دچار مشکل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی تا الان هرچی گفتن برعکس شده.اماراشون هم که از اساس غلط ودروغه.قیمتا روز به روز داره میره بالا وپایین نمیاد.الان حرف جدیدی یاد گرفتن بجا بگن قیمتا میاد پایین میگن قیمتا ثابت میمونن

    • ارمان مختاری

      آقای مسوول جنابعالی با اینگونه اظهار نظرها هم جو روانی جامعه را بهم می ریزید
      وهم برای افزایش قیمتها بهانه به دست سوداگران و دلالان می دهید.
      تورو خدا شما مصاحبه نکن شاید مشکلات حل بشه.
      شما با این مصاحبه به صنف خودتون خدمت می کنید و به مردم عادی ظلم.
      تو این دو سال متاسفانه درآمد مردم عادی مثل کارگر وکارمند حدود 20 الی 30 درصد اضافه شده ولی هزینه ها در خوشبینانه ترین حالت حدود 100 درصد.

    • مرگ بر گرانی

      بابا برید کورتونو گم کنید.. مردم همین الانشم توان خرید ندارند اونوقت شما دنبال بهانه برا گرونی میگردید!!!! خدا لعنتتون کنه که بخاطر من سود ومنافع خودتون خون مردمو کردید توشیشه...

    • حبیبی

      لعنت خدا بر مردم آزار مرگ برگرانی مرگ برگرانی مرگ بر گران فروش مرگ بر گران فروش مرگ بر دلالان مرگ بر دلالان مرگ بر مسولین بی عرضه وبی کفایت که این بلا را به سر مردم بدبخت می آوردند در کجای دنیا سراغ دارید که هرروز اجناسشان افزایش می یابد

    • حبیبی

      لعنت خدا بر مردم آزار مرگ برگرانی مرگ برگرانی مرگ بر گران فروش مرگ بر گران فروش مرگ بر دلالان مرگ بر دلالان مرگ بر مسولین بی عرضه وبی کفایت که این بلا را به سر مردم بدبخت می آوردند در کجای دنیا سراغ دارید که هرروز اجناسشان افزایش می یابد

      پاسخ ها

      • احسان احمدی

        خدا لعنتتون کنه

    • امیر

      .... پدرمردم وسوزوندین دیگه چی میخوایین خدا لعنتتون کنه .بفکر مردم باشین ن فکر جیب خودتون ونکبت زادهاتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا هنوز هم از مسوولین انتطار خدمت به مردم رو دارین تو این چهل سال تجربه نکردید

    • بدون نام

      خدا انتقام بگیرد از گرانفروشان و از دلالان صهیونیست، وهر کسی که مسبب اشفته بازار وگرانی در جامعه شده و باعث شدن بچه هامون بیکار که بودن ، بی ازدواج بمانند

    • موسوی

      خداازتون نگذره ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج