۸۸۴۶۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طیبی: احترام‌ها به تیم ملی فوتسال بیشتر شود

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت:می‌دانیم مشکلات هست ولی امیدواریم فدراسیون هم شخصیت تیم ملی فوتسال را بالا ببرد.

خبرگزاری فارس: حسین طیبی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتسال در خصوص آغاز اردوی تیم ملی گفت:ما تمرینات آماده سازی جام ملت‌های آسیا را آغاز کرده‌ایم و یکسری جوان هم توسط کادر فنی به اردو دعوت شدند و هدف ما این است که در جام ملت‌ها از عنوان گذشته خود دفاع کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا این اردوهای کوتاه مدت و چند روزه به کار ملی‌پوشان می‌آید یا خیر، گفت:‌ما زمان نداریم و همین یکی دو روزی که کنار هم هستیم می‌تواند به ما کمک کند. تصور می‌کنم نزدیک بازی‌ها که شویم اردوها بیشتر شود ولی فعلا همین یکی دو روز هم برای ما کافی است.

وی در خصوص آخرین شرایطش در غیرت قزاقستان گفت: شرایطم در باشگاه خوب است و یک اردو در پیش داریم و ضمن اینکه قراردادم را یک سال دیگر تمدید کردم.

بازیکن تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سؤال که آیا پاداش‌های تیم ملی پرداخت شده یا خیر،‌گفت: تا الان که اتفاقی نیفتاده است یا حداقل من نگرفته‌ام ولی امیدوارم احترام به تیم ملی فوتسال بیشتر شود. ما می‌دانیم مشکلات هست ولی امیدواریم فدراسیون هم شخصیت تیم ملی فوتسال را بالا ببرد.

خبرنگاری گفت الان با ۲۲ میلیون حتی یک گوشی موبایل هم نمی‌شود خرید و شما هنوز این رقم را نگرفته‌اید که طیبی پاسخ داد: من این را از ته دلم می‌گویم که اصلا برای پاداش بازی نمی‌کنیم. این رقم شاید نیاز بازیکنان باشد و اگر پرداخت شود بچه‌ها متوجه می‌شوند حواس فدراسیون به آنها است.

وی در پایان در خصوص شایعه بازگشت شمسایی به تیم ملی فوتسال گفت: من در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیستم و بزرگترها باید در این زمینه تصمیم‌گیرنده باشند. هر نظری آنها داشته باشند مورد تائید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج